• Gisteren zat ik AP te kijken, dat SPCA Housten. Toen had een 14 jarige jongen, uit Amerika dus, zijn eigen kat achter zijn fiets gebonden met touw, en is ie er mee gaan fietsen. Vervolgens heeft hij de kat in brand gestoken. Het kopje had diepe brandwonden, van de oortjes was bijna niks meer over en de snorharen waren weg. Nou, en wat krijgt die jongen als straf ? Hij moet naar de kinderrechter, en die stuurt hem naar een een of andere curcus, zodat hij inziet wat hij gedaan heeft, en dat hij het niet weer zou gaan doen. Gelukkig, heeft die kat het overleefd, en hij/zij leeft nu bij een andere familie. En het aparte is, dat ze áltijd dat lieve karakter behouden na alles wat ze hebben meegemaakt. Die jongen mogen ze van mij ook in de fik steken :x Sorry, maar daar kan ik zo boos om worden xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Arm dier :l
    Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen!

    Ps. Ik kijk meestal ook naar de SPCA van Houston en later wil ik daar gaan werken. x)


    Let the Night embrace you

    ik haat dat soort mensen. Als straf moeten ze die jongen aan de fiets binden en ook in brand steken(lol) Loserkop (baby)


    T O K I O H O T E L < 3

    Arm beestje…


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    als ik ergens niet tegen kan is het dit wel, fuck zijn ouders, fuck hemzelf.

    Die gast mag van mij en langzame pijnlijke dood sterven. asshole.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Daamn, hier kan ik zo kwaad van worden ><, wie doet nou zoiets. Als je er zo'n lol aan hebt, doe het dan bij jezelf, eens zien of je er dan nog lol aan hebt ><


    -

    Seel schreef:
    gevoelloos wezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vleermuisjeh schreef:
    Dierenbeul echt ik walg daar van :@

    ik ook, als ik die weet wonen ga ik die afkloppen, amai als ik da zag zou ik die van zijn fiets trekken en die in elkaar kloppen ><
    arme kat..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    waar gaat de maatschappij van tegenwoordig toch naartoe.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    oh dat is hier al is gebeurd..
    dan had een heel groepje aan katofeenhond[/denk 'n kat ben niet zeker] in de fik gestokn ..
    ik heb ook is live voor m'n neus gezien hoe 'n groepj de hele tijd boven een molshoop hong, en die mol pestten..mr ik dnk dat de mense die het ook hbbn gezien de Corps hbbn gebled(cool)
    vind het allemaal fucking erg wat die die beesten kunnen aandoen:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omg, dat arme beestje :X

    Kinders van in mijn klas hebben ze eens wandelende takken in de fik gestoken. Dat was kei zielig.

    Omg!
    Ik ga die jongen vol benzine kappen en zelf in de fik steken...
    Omg!
    HOE in godsnaam kun je zo'n weerloos diertje iets aandoen?

    Ik mis ons Musti al als ik hem één dag niet zie en ik heb massa's véél foto's van hem op m'n gsm (nu ook als achtergrond)

    Ik ga die zó hard kloppen dat et ni normaal is en da em crepeert!

    En nee ik overdrijf NI me mijn reactie!

    En ik mag dan wel allergisch zijn aan katten, maar da wilt ni zeggen dak daar ni van hou, in tegendeel, ik hou juist van hen!

    Goh, boft die gast eens dat ie mij ni kent seg, amai!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    kijk, tegen zo'n dingen kan ik dus níét!


    ~Lucky Cat~

    Ik had dat toevallig ook gezien.
    NIET NORMAAL GEWOON.
    Mijn god.


    -