• Ik heb gisteren een schoolrok in mijn school gekocht. Die voor het middelbaar moet je in de school kopen, hij is grijs en veel mooier dan die stomme blauwe maar er is één din: die zijn allemaal voor iedereen veel te lang. Hij komt ca. 5 centimeter hoger dan mijn enkel. Ik heb hem nu aan om hem te laten verkorten en ik voel me net een jare 50'er met die rok. Dat is zo lelijk o.o

    Edit

    Meisjes mogen ook broeken dragen, die moeten dan wel marineblauw zijn. Alleen de schoolrok is voor de meisjes hetzelfde de rest mag je zelf kiezen als het maar in het wit, grijs of marineblauw is. Jas en broek moeten in marineblauw. Dat zijn gewoon nog dezelfde rokken van 50 jaar geleden toen de school pas bestond denk ik. De directie zegt dat je het moet verkorten want anders is het lelijk dus het uniform zijn geen lange rokken hoor. In het reglement staat dat het tot juist boven/op je knie moet komen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 13:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Wij hebben gelukkig geen uniformen. Wel stom idd. o.o'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Wij hebben gelukkig geen uniformen. Wel stom idd. o.o'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ohmygod. Wat ben ik blij met mijn school zondér uniform.


    Tanya is de beste.

    Ik ben jaloers.
    Op mijn school word je gewoon gepest als je iets andere kleren draagt zoals ik.
    Daarom zou ik dolgraag een uniform willen hebben in mijn school..
    Dan is iedereen tenminste hetzelfde.. >.<


    Let the Night embrace you

    Ik ben blij dat ik geen uniform aan moet (A)


    -

    Blondine schreef:
    Wij hebben gelukkig geen uniformen. Wel stom idd. o.o'


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Die lengte is gewoon fout o.O


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Die lengte is gewoon fout o.O
    Maar ze zeggen wel dat je het zeker moet verkorten want anders is het lelijk. Ik denk eigenlijk dat dat nog dezelfde rokken zijn van toen de school waar ik op zit nog een school voor alleen meisjes was o.o


    Only losers can act the way you do

    Meadow schreef:
    Ik ben jaloers.
    Op mijn school word je gewoon gepest als je iets andere kleren draagt zoals ik.
    Daarom zou ik dolgraag een uniform willen hebben in mijn school..
    Dan is iedereen tenminste hetzelfde.. >.<
    Eigenlijk ben ik blij dat ik op een uniformschool zit. Het is wel leuk die ene keer uniformlozedag maar uniform is zoveel handiger. Je moet nooit heel lang twijfelen tussen wat je wilt aandoen en iedereen is hetzelfde dus word bijna niemand gepest. Alleen de schoolrok is voor iedereen hetzelfde. De trui, jas, broek,... kan je zelf kiezen. Het moet alleen in marineblauw of grijs zijn. Jas en broeken moeten marineblauw.


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Eigenlijk ben ik blij dat ik op een uniformschool zit. Het is wel leuk die ene keer uniformlozedag maar uniform is zoveel handiger. Je moet nooit heel lang twijfelen tussen wat je wilt aandoen en iedereen is hetzelfde dus word bijna niemand gepest. Alleen de schoolrok is voor iedereen hetzelfde. De trui, jas, broek,... kan je zelf kiezen. Het moet alleen in marineblauw of grijs zijn. Jas en broeken moeten marineblauw.

    Dus je MOET een marineblauwejas kopen? Hoe erg kan je zijn :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben blij dat ik een uniformloze sgool heb zeg ! (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik zou hem dan wel een stukkie inkorten, ja o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pliena schreef:
    Ohmygod. Wat ben ik blij met mijn school zonder uniform.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Meadow schreef:
    Ik ben jaloers.
    Op mijn school word je gewoon gepest als je iets andere kleren draagt zoals ik.
    Daarom zou ik dolgraag een uniform willen hebben in mijn school..
    Dan is iedereen tenminste hetzelfde.. >.<


    Ik ook, maar ik zou nooit van m'n leven een uniform dragen! Mijn kleren zijn een soort uitlaat van mijzelf.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Blondine schreef:
    Wij hebben gelukkig geen uniformen. Wel stom idd. o.o'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells