• Bill kaulitz is 3 weken geweken geleden ontvoerd. Lena een Jonge Vrouw van 18 jaar oud hoord snachts stemmen. van een jongen, een jongen die veel pijn en verdriet heeft. maar wat als ze erachter komt dat, die stemmen van Bill kaulitz zijn, en dat zij de enige is die hem kan helpen?..

    Daar gaat dus mijn verhaal over en ik zoek dus nog wat rollen

    BF hoofdrol: bezet door Confession
    Dochter van Politie agent: bezet door FreePeace vriendin Tom: bezet door Breakfast


    heb je zelf een idee voor een personage in het verhaal! dat kan natuurlijk! laat het mij weten en misschien mag jij die personage wel spelen ;)

    Naam: *voor + achternaam*
    geslacht:
    leeftijd: *liefst tussen de 18 en de 21*
    lengte:
    karakter:
    uiterlijke kenmerken:
    foto:
    tekstje:



    De eerste 2 delen staan al online!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 20:08 ]

    Ik hoef geen rol maar wil je me wat zeggen als ie er is?

    xDREIST schreef:
    Ik hoef geen rol maar wil je me wat zeggen als ie er is?


    De eerste 2 delen zijn er ;)

    Naam: Lana Eeksma
    geslacht: Vrouw
    leeftijd: Negentien
    lengte: 1.71
    karakter: Lief, betrouwbaar en behulpzaam tegen de mensen die ze mag. Tegen de mensen die ze haat doet ze onaardig.
    uiterlijke kenmerken: zie foto
    foto: Klikkerdeklik.
    tekstje:
    Hoi, ik ben Lana. Ik sta in de plaats waar ik woon bekend als "de dochter van de politie". Sommige mijden mij en andere lachen mij juist uit en zeggen dat ze medelijden hebben. Het is voor mij echt niet leuk om een politieman als vader te hebben, ik mag thuis helemaal niet over de scheef gaan. Roken, drank, alles is verboden. Maar af en toe doe ik het toch.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 20:08 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Verdomme, ik heb die mail zeker te laat gestuurd? Ö

    Ach, pech.. Mag ik dan die rol die ik verzonnen had? [a]


    Haha! I'v got him! =D
    Thank you. :'D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 20:16 ]


    You'll never dream alone. <3

    BF hoofdrol - info komt.


    ~

    Naam: Anouschka Noir
    geslacht: Vrouw
    leeftijd: 19
    lengte: 1.73
    karakter: Aardig, behulpzaam, nieuwsgierig.
    uiterlijke kenmerken: Zie foto
    foto: XXX
    tekstje: Haay ik ben Anouschka en sinds ander halve maand ben ik 19 jaar. In het algemeen ben ik tegen iedereen aardig, maar als ik mensen beter leer kennen en ze niet echt bij mij passen. Zeg ik dat ook eerlijk. Voor de rest heb ik een liefde voor het oude egypte. Omdat het mij ontzettend inspireert en het gewon mysterieus is. Voor de rest komt je er wel achter, have fun. XOXO moí.


    ~

    Als ik een andere naam moet doen, omdat hij op die van de hoofdpersoon lijkt moet je het zeggen hoor :P


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Als ik een andere naam moet doen, omdat hij op die van de hoofdpersoon lijkt moet je het zeggen hoor :P


    is niet erg ;)