• Eergisteren hoorde ik op de radio dat er in Pakistan of Afghanistan of iets anders -ik weet het niet meer- een wet is goedgekeurd. De wet luidt: Mannen mogen hun vrouw uithongeren als ze weigeren met hun naar bed te gaan. Een president kandidaat heeft dat ingevoerd zodat hij meer stemmen zou krijgen o.o

    Aurelia schreef:
    En verkrachting binnen het huwelijk is ook toegestaan. Moet je maar meewerken als vrouw.
    Ja beste mensen, de grootste misdadigers zijn de mannen aan de top. -voelt frustratie hoog opborrelen-

    Je hebt net zo prachtig verwoord wat ik ook wou zeggen :]

    Jemug. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wtf. dat is gewoon echt gestoord.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ocharme die vrouwen ...Gelukkig is het niet hier , want ik kan dus echt niet zonder eten hoor :Y)


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Wtf o.o


    Never run out of reasons to smile...

    wtf :X!

    achterlijke *piep*


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aurelia schreef:
    En verkrachting binnen het huwelijk is ook toegestaan. Moet je maar meewerken als vrouw.
    Ja beste mensen, de grootste misdadigers zijn de mannen aan de top. -voelt frustratie hoog opborrelen-
    Wtf? ._______________.


    Only losers can act the way you do

    Spoor dan meteen even alle mannen aan om de vrouwen massaal te verkrachten ofzo.
    Achterlijk. -walgt-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Daar kan ik zo boos om worden. Wat ziek zeg!

    Dat is echt het grootste bullshit dat ik ooit gehoord heb :8


    -

    Omg,
    wat een bende achterlijke idioten.


    A. ikmisje.

    Ik zou nog liever zelfmoord plegen dan zo beheerd te worden door iemand. Een vrouw is godverdomme een levend wezen geen bezit !
    Stelletje vieze walgelijke zielige vliegescheten dat het zijn >:/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zulke personen moeten ze afschieten.

    Nou dat moet dan in Afghanistan zo zijn gezegd, want in Pakistan doen ze dat dus éeeecht niet. ;x
    &nd Omygawd, wat zijn die mensen gek in hun hoofd geworden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jersey schreef:
    WAAAT? o_o
    Die is echt geschift.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.