• Serieus.
    Gisteren was ik bij mijn opa omdat mijn moeder moest werken en mijn zusje en ik geen oppas hadden. Oké, ik mag alleen thuisblijven maar ik vind dat saai. :]
    Iig, gisteren ging ik met m'n opa, zusje en m'n moeder naar een winkel met hockey- en andere sportspullen. Ik zag een hockeystick die ik dan niet echt geweldig vond, maar hij kon ermee door.
    Maar ik zou een Adidas hockeystick krijgen, die hadden ze daar niet. Zaten we in de auto, op de terugweg, ik had alleen hockeyschoenen en een trainingsbroek gekocht, zeggen mijn opa en mijn moeder om de havenklap: 'Ik snap jou niet hoor.. Waarom neem je niet gewoon die stick?' Ik zei 'Omdat ik 'm niet mooi vindt.' Ik was chagrijnig geworden en toen bleven ze hetzelfde zeggen. Waardoor ik zo boos werd dat ik [/toen we bij mijn opa en oma voor de deur stonden - onze auto stond daar nog -] schreeuwde 'NOU DAN NEEM IK GODVERDOMME EEN STICK DIE IK OERLELIJK VIND, NOU GOED?' en ik gooide de deur dicht. Mijn opa werd heel erg boos, en mijn moeder ook.
    Thuis was ik echt gewoon bang voor haar. Ze gooide met mijn schoenen en maakte me uit voor 'kutkoter' en ze schaamde zich voor me. Ze was echt heel kwaad. Ik kan er niet tegen als iemand schreeuwt dus ik huilde, maar zij vond dat niet toepasselijk. Ze vond dat ze zelf reden had om te huilen, dat deed ze dus ook.
    Maar nu is het weer goed tussen mij en mn moeder en mij en m'n opa, maar ik wás toch bang voor haar. O.O
    Ik dacht dat ze me ging slaan - dat doet ze nooit, maar ze is dan ook nog nooit zó boos geweest.
    Je kan je niet voorstellen hoe bang ik was.

    Nah, hebben jullie weleens erge aanvaringen met je vader/moeder gehad?


    -

    Mijn ma wou ooit eens met haar schoen naar me gooien, en toen smeet ze in plaats van tegen mijn kop, tegen de lamp, die was dus kapot.

    omg dat is wel erug:S
    maja,..mijn moeder/vader worden niet zo heel snel boos, alleen mn moeder laats:s mn broertje en zusje hadden al de hele dag russie om allemaal stomme dingen, die avond dus weer, over een borsten-.- en toen werd mn moeder echt boos, ze gooide met spullen, moest huilen en mn broertje en zusje kregen 3 dagen huisarest(in de vakantie) en ze mochten niet mee avond eten!

    Aurelia schreef:
    (...)
    Damn.. das echt niet normaal meer. Seriously...
    Een keer was ze mij met een mes achterna gegaan. Ik wist niet wat ik overkwam. heb nog nooit zo snel gerend...

    Mes?! O_O
    Serieus, mijn moeder zat vroeger ook zo met keukengerei achter me aan. Ik geloof dat ik mijn benen van mijn lijf had gelopen, toen mijn moeder steeds achter me zat met keukengerief.


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Ik ging normaal gezien naar Duitsland en op de laatste dag zag ik dat ik mijn paspoort kwijt was dus we konden niet vertrekken dan ben ik ook mega bang geweest , Mijn pa had mij geduwt maar dat was niet zijn bedoeling want derna heeft hij sorry enzo gezegt maar ik was ook bang !!

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Mijn ouders kunnen er nooit tegen wanneer ik kortaf reageer of bijdehand ofzo. En mijn vader en ik zijn precies hetzelfde; willen altijd het laatste woord hebben, dus hebben we ook vaak ruzie.
    En hij heeft elk jaar wel gezegd dat hij me uit huis zou zetten, maar na een halfuurtje gaat het weer gewoon goed enzo.

    Ik ben wel een keer heel bang geweest toen mijn vader tegen mijn zus aan het dreigen was enzo. Dat was echt.. niet fijn.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Ik ben heel bang voor mijn moeder als ze boos is op mij (wat meestal om niks gaat)
    Vroeger heeft ze me toen ze boos was op me een paar keer met een handdoek hard geslagen toen was ik een jaar of 6...
    Zodra ze nu flipt om dingen wat volgens haar niet goed is van mij dan ben ik het liefst zo snel mogelijk bij haar uit de buurt, ookal weet ik dat ze het niet probeert te doen vaak genoeg krijg ik nog een harde klap van haar waarbij ze zelf niet eens door heeft hoe hard die soms is --'


    dream, dare, fly!

    Mijn moeder en mijn zusje hadden in de vakantie een aanvaring, en die vond ik echt niet normaal 8) Ik vond dat ze beiden hun excuses moesten aanbieden, maar mijn moeder vertikte dat dus xd Kinderachtig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    KikaOriginal schreef:
    (...)
    Mes?! O_O
    Serieus, mijn moeder zat vroeger ook zo met keukengerei achter me aan. Ik geloof dat ik mijn benen van mijn lijf had gelopen, toen mijn moeder steeds achter me zat met keukengerief.

    Uhu.. gelukkig is die tijd voorbij. Nou ja.. voorgoed zal ik niet durven zeggen. Dat met dat mes was nog niet zo lang geleden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het lijkt me erg om zoiets mee te maken :|

    Nouja, mijn ouders doen zoiets niet,
    ik kreeg vroeger zelfs nog geen tik op me kont als ik niet voortdeed fzo, :X


    You're my own fairytale <'3

    Ghah, nee. Mijn ouders straffen nog geneens. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Oooooh, ja.
    Vroeger met mijn 'vader'
    En met mijn moeder niet meer, ben een beetje uit de ergste periode.
    Op mijn hoogtepunt heeft ze me het huis uitgetrapt voor een dag.
    Ze sloeg me omdat ik te ver was gegaan en ik sloeg gewoon terug.
    En toen kon ik weg :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vaak zat. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn ma & pa zijn heel erg scarry als ze boos worden. Me ma gata altijd schelden tegen me dan, en schreeuwen enzo en als me pa der dan bij is gana ze over mij praten alsof ik er niet bij ben ofzo en soms als me ma heel erg boos is slaat ze me wel is of slaat ze me bijna. >< btw zelfs als ik perongeluk 'hem' tegen me pa zeg word me ma al fucking pissed =.=

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 13:34 ]


    230210. <3

    mijn moeder doet altijd zo als ze boos is,mij uitschelden en dingen boos weggooien...
    ze weent er nooit om,ik trouwens ook niet,ik ben het al gewoon.


    everybody needs a song.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Uhu.. gelukkig is die tijd voorbij. Nou ja.. voorgoed zal ik niet durven zeggen. Dat met dat mes was nog niet zo lang geleden.


    Omgosh, dat is erg. /:
    Bij mij is het al een tijdje voorbij, enkel bij mijn broertje niet. Ze slaat die jongen gewoon met stokken, zoals ze bij mij en mijn zusje had gedaan.


    You'll never dream alone. <3