• Niet omdat jullie iets fout hebben gedaan, want jullie zijn allemaal schatten die hebben geklikt op een topic waarin iemand heeft aangekondigd dat ze gaat schreeuwen, maar tegen de docente van een vak dat ik nu volg. Let's go:

    DASJFKLDSJTWIOFNDKLSV AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHJLKF DSJIOEWNKLFDS (hele, hele, HELE lange pieptoon)

    Oké, dus, vanwaar deze keyboardsmash, vraagt de random Q gebruiker zich nu af, vermoedelijk. Het verhaal is vrij simpel. Ik heb letterlijk afgelopen vrijdagmiddag mijn huiswerk gemaakt voor komende week (gebaseerd op wat er in de studiehandleidingen voor mijn vakken staat, want dat is immers het overzicht van de planning van de docent zelf) want yay, het gevoel dat je in ieder geval een paar kleine dingen op een rijtje hebt terwijl je negeert dat er wat grote dingen in de fik staan waar je eigenlijk naar moet kijken, jippie. Dus ja, anyway, ik was heel blij dat ik daar vanaf was en gaf mezelf een schouderklopje.

    En nu, net een uur geleden, op een zondagavond om zes uur, heeft de docente doodleuk het leeswerk voor komende week op internet gezet, los van de studiehandleiding, die nog steeds onveranderd online staat.

    Dat opgegeven leeswerk is A) een paragraaf minder dan ik heb gelezen en B) een heel ander hoofdstuk eXTRA DAT PAS OP HET WERKSCHEMA STAAT VOOR KOMENDE WEEK. Ik zal hier nog even bij vermelden dat dit nu de derde week op rij is dat er subtiele verschillen waren tussen het werkschema en de opgegeven literatuur in de week zelf, maar meestal kwam dat nog net iets eerder en waren de verschillen klein.

    Dit keer was het EEN HEEL HOOFDSTUK (en een paragraaf). Om zes uur op zondag, terwijl het hoorcollege oP MAANDAG IS (en technisch gezien hoef je het leeswerk pas af te hebben voor het werkcollege op woensdag, maar dit is zo'n vak waar het 90% beter te volgen is wat de docent zegt als je enig idee hebt waar ze over praat).

    En oké, ik ben niet erg goed in kwaad zijn, dus nu ik dit heb getypt ziet het er alweer allemaal super overdreven uit en komt mijn brein met "hé, maar misschien heeft ze zelf niet eens door dat die verschillen er zijn! misschien snapt ze niet dat studenten graag al wat eerder beginnen met voorbereiding! misschien is haar hamster net dood en zit ze in een verwarde rouwperiode!" maar ik ga dit nu toch posten, want ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om te horen dat ik niet gek ben als ik me hier heel, heel erg aan erger. In ieder geval zal ik haar hier morgen in het hoorcollege eens naar vragen als niemand anders dat doet (met een stuk minder keyboardsmashing, natuurlijk).

    Dus ja, tja. Hebben jullie ooit dit soort heerlijke ervaringen gehad, waar je iets goeds probeerde te doen en dat achteraf volkomen zinloos bleek te zijn en je eigenlijk een beetje zin hebt om te huilen? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat lijkt me zo vervelend! Echt heel herkenbaar meh.

    Tja, ik ben meerdere keren heel boos op mijn aardrijkskunde docent geworden omdat hij echt één dag voor de deadline of zo kwam aanzetten met het feit dat je geen prezi mocht gebruiken voor de opdracht (terwijl er in het document stond van wel) en wij hadden alles in een prezi. Jippie. Ook dat de deadline zo'n vier uur eerder was dan eerst, terwijl je die vier uur soms echt nodig hebt, en hij is dan ook zo brutaal om je cijfer lager te maken als je het een dag later inlevert. Ugh.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 19:43 ]


    obsessive rage



    Uuuugh wat een shit docent. Ik stel nog steeds voor dat je Crucio of iets anders op dr afstuurt. Of een andere vloek. :Y) Of gooi kipsalon tegen haar aan. (A)
    Anyways, ik snap je frustraties wel, ze zijn niet onterecht. Ik wens je echt sterkte toe dit jaar. Hopelijk valt t vanaf een bepaald moment toch allemaal mee. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga niet eens naar me hoorcolleges, enige vak wat niet verplicht is en iedereen praat er de hele tijd doorheen. Resultaat: twee uur niks gedaan en gefrustreerd. Maar goed, ik snap je helemaal Inge.


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaah nee Inge wat een kutmove zeg. Zelfs met dode hamsters komt dit wel heel erg abrupt en dat is gewoon niet prettig. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Huilen? Graag. Thanks, Elizabeth Schuyler.

    Meh, dat is echt niet fijn. MAARJIJKUNTDITAAN


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ugh, dit moet zo frustrerend zijn. Maar dit is sowieso de schuld van je docent, en niet van jou, op geen enkele kleine manier. *hugs*

    En ik zal vanavond een heel stiekem je docent proberen te vermoorden.


    Rest in Peace, Son of Gondor