• Serieus.
    Gisteren was ik bij mijn opa omdat mijn moeder moest werken en mijn zusje en ik geen oppas hadden. Oké, ik mag alleen thuisblijven maar ik vind dat saai. :]
    Iig, gisteren ging ik met m'n opa, zusje en m'n moeder naar een winkel met hockey- en andere sportspullen. Ik zag een hockeystick die ik dan niet echt geweldig vond, maar hij kon ermee door.
    Maar ik zou een Adidas hockeystick krijgen, die hadden ze daar niet. Zaten we in de auto, op de terugweg, ik had alleen hockeyschoenen en een trainingsbroek gekocht, zeggen mijn opa en mijn moeder om de havenklap: 'Ik snap jou niet hoor.. Waarom neem je niet gewoon die stick?' Ik zei 'Omdat ik 'm niet mooi vindt.' Ik was chagrijnig geworden en toen bleven ze hetzelfde zeggen. Waardoor ik zo boos werd dat ik [/toen we bij mijn opa en oma voor de deur stonden - onze auto stond daar nog -] schreeuwde 'NOU DAN NEEM IK GODVERDOMME EEN STICK DIE IK OERLELIJK VIND, NOU GOED?' en ik gooide de deur dicht. Mijn opa werd heel erg boos, en mijn moeder ook.
    Thuis was ik echt gewoon bang voor haar. Ze gooide met mijn schoenen en maakte me uit voor 'kutkoter' en ze schaamde zich voor me. Ze was echt heel kwaad. Ik kan er niet tegen als iemand schreeuwt dus ik huilde, maar zij vond dat niet toepasselijk. Ze vond dat ze zelf reden had om te huilen, dat deed ze dus ook.
    Maar nu is het weer goed tussen mij en mn moeder en mij en m'n opa, maar ik wás toch bang voor haar. O.O
    Ik dacht dat ze me ging slaan - dat doet ze nooit, maar ze is dan ook nog nooit zó boos geweest.
    Je kan je niet voorstellen hoe bang ik was.

    Nah, hebben jullie weleens erge aanvaringen met je vader/moeder gehad?


    -

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Net als de mijne --'
    Maar, mijn vader word echt, Like, altijd boos op mij, als ik kortaf ben. & dan ben ik altijd bang voor hem. Maar vooral, als hij dronken is.

    @ Jou en geesz: Dat is echt klote. Ik kan gewoon niks anders dan zo pisnijdig worden als kinderen de dupe worden door die verdomde alcohol. Ik vind het echt egoistisch.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 20:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als mijn moeder dronken is, geeft ze me overal de schuld van.
    Als mijn vader dronken was, dan deed hij normaal tegen me eigenlijk. :]


    -

    Ja, vroeger met mijn moeder.
    Dat mens liep -als ik wat uitgeflikkerd had- met mijn springtouw achter me aan en probeerde me zo te slaan. En ik zeg het je, dat deed géén deugd. ><


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    KikaOriginal schreef:
    Ja, vroeger met mijn moeder.
    Dat mens liep -als ik wat uitgeflikkerd had- met mijn springtouw achter me aan en probeerde me zo te slaan. En ik zeg het je, dat deed géén deugd. ><



    O.O


    -

    Esmaye schreef:
    (...)


    O.O


    ben ik even blij dat ze dit nu niet meer doet. ;x
    Maar sinds dat ze dat altijd had gedaan, ben ik nu echt super ongevoelig geworden.
    Net alsof ik geen gevoelens meer heb. ;x


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Die man ken ik al een tijdje, maar normaal houdt hij het onder controle als wij komen zeg maar. of min of meer -.- Deze keer was dat dus niet zo, en hij kreeg ruzie met iemand en hij moest het ergens op afreageren. Diegenen waren wij dus geworden. Naderhand heeft ie z'n excuses wel aangeboden - hij schaamde zich vreselijk - maar goed, leuk is zoiets nooit.

    Dat lijkt me echt kut, en ik snap dat hij zich vreselijk schaamde. Maar goed, hij was aan de alcohol, dus ja o.o


    ok

    KikaOriginal schreef:
    Ja, vroeger met mijn moeder.
    Dat mens liep -als ik wat uitgeflikkerd had- met mijn springtouw achter me aan en probeerde me zo te slaan. En ik zeg het je, dat deed géén deugd. ><

    Ik was ook een aantal keren de pineut. Maar dan met de leren riem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik was ook een aantal keren de pineut. Maar dan met de leren riem.


    Auwch,
    ik weet wel dat het voor mijn moeder normaal was om zoiets te doen, omdat dat vaak in haar land werd gebeurd. ;x


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    ben ik even blij dat ze dit nu niet meer doet. ;x
    Maar sinds dat ze dat altijd had gedaan, ben ik nu echt super ongevoelig geworden.
    Net alsof ik geen gevoelens meer heb. ;x

    Ja, toen ik een jaar of elf was pikte ik het niet meer en ben ik over de poort gesprongen en naar de overburen in paniek gerend. Ik werd ook groter en sterker en ben nu in staat mezelf te verdedigen als het nodig is maar ja, ik heb mezelf altijd gezegd 'je slaat je ouders nooit, ook als zij jou slaan' maar wanneer iemand mij in het nauw drijft of gewelddadig tegen mij wordt kan ik mensen heel veel pijn doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    Auwch,
    ik weet wel dat het voor mijn moeder normaal was om zoiets te doen, omdat dat vaak in haar land werd gebeurd. ;x

    Jij bent toch (half) Filippijns? Ineens bedenk ik me dat, ik geloof dat jij dat was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Jij bent toch (half) Filippijns? Ineens bedenk ik me dat, ik geloof dat jij dat was.


    Ja, dat ben ik. (:

    Mijn moeder is ook vaak geslagen geweest door haar stiefmoeder en biologische vader. -Meer door haar stiefmoeder- En dan kwamen er daar nog halfzussen en broers bij, die haar begonnen te slaan en al, dus een gemakkelijke jeugd heeft ze ook niet gehad. ;x


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    Ja, dat ben ik. (:

    Mijn moeder is ook vaak geslagen geweest door haar stiefmoeder en biologische vader. -Meer door haar stiefmoeder- En dan kwamen er daar nog halfzussen en broers bij, die haar begonnen te slaan en al, dus een gemakkelijke jeugd heeft ze ook niet gehad. ;x

    Ja, dat begrijp ik. In de Filippijnen wordt het veel meer geaccepteerd dan hier. Ik merk het hier nog steeds, dat Filippijnse ouders dat met hun kinderen doen. Maar ja, hun kinderen pikken dat niet en dat gaat van kwaad tot erger.
    Soms lossen problemen zichzelf ook op. Zo heb ik al een hele tijd geen last meer gehad ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja, dat begrijp ik. In de Filippijnen wordt het veel meer geaccepteerd dan hier. Ik merk het hier nog steeds, dat Filippijnse ouders dat met hun kinderen doen. Maar ja, hun kinderen pikken dat niet en dat gaat van kwaad tot erger.
    Soms lossen problemen zichzelf ook op. Zo heb ik al een hele tijd geen last meer gehad ;]


    En mijn moeder pikte toen mijn gedrag niet. Want één dag was ik het zo beu, want serieus ik zat onder de blauwe plekken en er was zelfs bloed op mijn armen te zien, dus ben ik beginnen roepen en schreeuwen dat ze dat niet moest doen, want ze maakt er mij alleen maar ongelukkiger door en kinderen op school begonnen ook iets door te krijgen,.. En niet veel later is het beginnen stoppen. Maar echt, ik had soms de neigingen om terug te slaan, schoppen,.. Want serieus zij begon zelfs met haar hakken naar me te gooien.. O_O


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    KikaOriginal schreef:
    (...)

    En mijn moeder pikte toen mijn gedrag niet. Want één dag was ik het zo beu, want serieus ik zat onder de blauwe plekken en er was zelfs bloed op mijn armen te zien, dus ben ik beginnen roepen en schreeuwen dat ze dat niet moest doen, want ze maakt er mij alleen maar ongelukkiger door en kinderen op school begonnen ook iets door te krijgen,.. En niet veel later is het beginnen stoppen. Maar echt, ik had soms de neigingen om terug te slaan, schoppen,.. Want serieus zij begon zelfs met haar hakken naar me te gooien.. O_O

    Damn.. das echt niet normaal meer. Seriously...
    Een keer was ze mij met een mes achterna gegaan. Ik wist niet wat ik overkwam. heb nog nooit zo snel gerend...


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel eens.. dan ren ik altijd de trap op en dan komt mijn vader/moeder me achterna om met me te praten.. maar op de een of andere manier ben ik toch altijd bang dat ze mn voet vastpakken en me naar beneden sleuren. :')


    Because you're the only one for me, where are you?