• Ik nu wel. : D

    Kijk maar eens. Oo


    We'll never be as young as we are tonight

    prettyfly schreef:
    oké, kheb het bekeken.En nu heb ik bang ;x

    Als je bang bent in het donker moet je fluiten. Lalalaa... :')

    Neen x)
    Maar als ik bang ben en ik ben eventjes alleen, dan zet ik tv enzo op. En zet ik tv ook luid en radio ook enzo. En alle lichten aan. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik doe dan ook alle lichten aan, overal, ook al hoef ik niet op die plekken te zijn. En de radio hard aan. xp


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Suppressed schreef:
    (...)
    o.O
    Hoezo, is er wat ergs gebeurd dan?

    De meiden waar ik mee waren werden helemaal stil, ik schrok van de lamp die aan en uit knipperde dus zijn we snel terug naar de slaapkamer gegaan. En later die avond zat een van de meiden te huilen. En toen ik opstond om naar de wc te gaan zag ik flitsen in de spiegel. Het kan vast mijn gedachtes zijn geweest, natuurlijk maar het was gewoon totally weird enzo... ^^

    ik geloof er zowiezo in
    het filmpje maakt me er nog erger in geloven!


    ~Lucky Cat~

    Ik vind het best wel fake lijken. Maarja.
    Of ik in geestenverhalen geloof, ligt eraan of ze geloofwaardig zijn :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Rickjuh schreef:
    Woohooo, kan ik ooook met photoshop =D Wie wil er een filmpje met een geest achter zich? :D
    Ikkuuu _O_

    Ik heb altijd in geesten geloofd en facking britt, we gingne normaal zondag geestjes oproepen ;o
    dat zijn we helemaal vergeten ;o


    Some people make the world special just by being in it

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik geloof zowiezo in geesten. En daar heb ik eigenlijk geen filmpje of foto voor nodig ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Eerst zélf zien voor ik het geloof. En dan heb ik het niet over op een filmpje 8D Eerst wil ik in het echt een geest zien, voordat ik in ze geloof.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Allied schreef:
    (...)
    Back online. : D

    Wel, Bloody Mary was een soort van hek, altans dat dachte ze. En De dorpbewoners waren allemaal heel bang van haar. Op een gegeven moment begonnen er allemaal jonge meisjes te verdwijnenen enzo. Bloody Mary zag er steeds beter uit naar verlang er meer meisjes verdwenen.De dorpelingen hebben toen de hele omgeving afgekamt en gezoch naar de meisjes, een paar dappere mannen gingen zelf bij Bloody Mary kijken maar ze vonden niets. Een gezin hun dochter begon op een gegeven moment heel raar te doen en liep gewoon weg. De vader en moeder probeerde haar tegen te houden maar dat lukte niet, de buren zagen het ook en probeerde het meisje ook tege te houden, wat niet lukte. Het meisje leide de ouders en hun buuren naar een open veld. Daar stond Bloody Mary op het meisje te wachten. De dorpelingen sloogen alarm en al snel zaten ze achter bloody Mary aan. Eentje kon haar in de heup schieten en haar terug naar het dorp sleuren. Ze bekende dat ze het bloed van de meisjes gebruikte om er terug jonger uit te zien. Ze werd vastgeketend en werd verbrand op de brand stapel. Toen ze aan het branden was spreekte ze een vloek uit over de dorpelingen Ze zei dat als ooit iemand haar naam drie maal voor een spiegel zegt dat haar geest zal komen om wraak te nemen, het slachtoffer zal afgeslacht worden en haar ziel zal voor altijd vastzitten in de spiegel.

    -zo iets in die aard. Ik geloof het.
    Er zijn nog twee andere versies van Bloody Mary (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.