• gisteren ging ik naar boven om beetje te gaan computeren,,, ineens zie ik een spin langs rand van m'n bed lopen,, [ik zat dus op bed ] ik sloeg een vet hoog gilletje en toen heeft m'n broer hem weg gehaald,, en later rond 1 uur ofzo,, zat er weer zo'n klein vies zwart beest, alleen dan op de muur,, dus ik boek pakken en ertegen aan slaan,, later was het 2 uur, half 3 [ja zat ik nogsteeds zeer verslaafd achter msn] zat er echt een vet groot zwart beest!! ik scheet bijna in m'n broek!!! hij was zo'n 2 tot 3 cm ofzo,, echt ik ben nognooit zo bang geweest,,

    ik ben nogal heeel erg bang voor spinnen,, als ik er 1 zie word ik helemaal hysterisch

    ben ik tot 4 uur wakker gebleven omdat ik niet meer durfde te slapen omdat ze hoogstwaarschijnlijk onder mijn bed weg komen, toen ben ik uiteindelijk beneden op de bank gaan slapen,, maar echt waar ik heb nog nooit zo slecht geslapen,, ik vond het doodeng dat ik weer zo'n beest tegen zou komen,, brr en nu denk ik dat er een spinnen nest ergens op mijn kamer zit,,

    weten jullie wat ik moet doen tegen die afschuwelijke enge beesten?!
    en zeggen dat ze niks doen en banger zijn voor mij dan ik voor hun heeft niet echt veel nut want ik ben echt vreselijk bang voor kleine beestjes en vooral zulke vieze spinnen


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Je kunt er niet veel tegen doen, vrees ik :']
    Muggen zijn nog wel buiten te houden maar huisspinnetjes niet. Ik zou het echt niet weten...


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm ik ben dus ook bang voor spinnen. Ik durf geeneens zo'n creapy beest dood te slaan, ja of ik moet er 20 meter ervan af staan XD.. En ja spinnen komen vaak door open ramen dus dicht die zooi x'D.. nee ik weet niet wat je er tegen kunt doen. Ik heb het geluk dat mijn kat ze vermoord ^^


    I build a house for your bones!

    Bleight, spinnen. Ik hyperventileer al als het nog geen centimetertje groot is >.<
    Een oplossing? wel euh... geen idee. Spuiten met een insectenspray? alhoewel dat geen insecten zijn...


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hmm ik zou het niet weten. Maar vat het positief op? Spinnen komen meestal alleen in huizen waar het heel proper is ;D

    Spinnen doen je niets. Coole beesten eigenlijk, ze helpen tegen de vliegen.