• Ik nu wel. : D

    Kijk maar eens. Oo


    We'll never be as young as we are tonight

    vind het ook maar eng, eigenlijk. :x


    MJ - You'll never moonwalk alone

    ik durf niet te kijken :[
    kan iemand me vertellen of er zo'n schrik ding komt op het eind?


    It's not the same without you.

    ik geloof niet in geesten (A)


    Happiness hit her like a train on a track

    HEARTCRASH schreef:
    ik durf niet te kijken :[
    kan iemand me vertellen of er zo'n schrik ding komt op het eind?

    Dat komt er niet (:


    Happiness hit her like a train on a track

    prettyfly schreef:
    oké, kheb het bekeken.En nu heb ik bang ;x

    Van zo iets ben ik niet bang, het verhaal van Bloody Mary dat is wat anders. Ik geloof zo'n dingen, ik zal nooi 3x Bloody Mary zeggen als ik voor een spiegel sta.


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Van zo iets ben ik niet bang, het verhaal van Bloody Mary dat is wat anders. Ik geloof zo'n dingen, ik zal nooi 3x Bloody Mary zeggen als ik voor een spiegel sta.
    Ik wou precies hetzelfde antwoord geven over Bloody Mary :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Allied schreef:
    (...)
    Van zo iets ben ik niet bang, het verhaal van Bloody Mary dat is wat anders. Ik geloof zo'n dingen, ik zal nooi 3x Bloody Mary zeggen als ik voor een spiegel sta.

    Wat gebeurd er dan misschien?

    Bloody Mary? Vertel! :X


    -

    Blondiepants schreef:
    Bloody Mary? Vertel! :X

    Inderdaad, ik ook willen weten.

    Suppressed schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ook willen weten.


    Stom dat ze beide offline zijn, nu ben ik nieuwsgierig ><


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Stom dat ze beide offline zijn, nu ben ik nieuwsgierig ><

    Ja, same here. --'

    Suppressed schreef:
    (...)
    Ja, same here. --'

    Back online. : D

    Wel, Bloody Mary was een soort van hek, altans dat dachte ze. En De dorpbewoners waren allemaal heel bang van haar. Op een gegeven moment begonnen er allemaal jonge meisjes te verdwijnenen enzo. Bloody Mary zag er steeds beter uit naar verlang er meer meisjes verdwenen.De dorpelingen hebben toen de hele omgeving afgekamt en gezoch naar de meisjes, een paar dappere mannen gingen zelf bij Bloody Mary kijken maar ze vonden niets. Een gezin hun dochter begon op een gegeven moment heel raar te doen en liep gewoon weg. De vader en moeder probeerde haar tegen te houden maar dat lukte niet, de buren zagen het ook en probeerde het meisje ook tege te houden, wat niet lukte. Het meisje leide de ouders en hun buuren naar een open veld. Daar stond Bloody Mary op het meisje te wachten. De dorpelingen sloogen alarm en al snel zaten ze achter bloody Mary aan. Eentje kon haar in de heup schieten en haar terug naar het dorp sleuren. Ze bekende dat ze het bloed van de meisjes gebruikte om er terug jonger uit te zien. Ze werd vastgeketend en werd verbrand op de brand stapel. Toen ze aan het branden was spreekte ze een vloek uit over de dorpelingen Ze zei dat als ooit iemand haar naam drie maal voor een spiegel zegt dat haar geest zal komen om wraak te nemen, het slachtoffer zal afgeslacht worden en haar ziel zal voor altijd vastzitten in de spiegel.

    -zo iets in die aard. Ik geloof het.


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Back online. : D

    Wel, Bloody Mary was een soort van hek, altans dat dachte ze. En De dorpbewoners waren allemaal heel bang van haar. Op een gegeven moment begonnen er allemaal jonge meisjes te verdwijnenen enzo. Bloody Mary zag er steeds beter uit naar verlang er meer meisjes verdwenen.De dorpelingen hebben toen de hele omgeving afgekamt en gezoch naar de meisjes, een paar dappere mannen gingen zelf bij Bloody Mary kijken maar ze vonden niets. Een gezin hun dochter begon op een gegeven moment heel raar te doen en liep gewoon weg. De vader en moeder probeerde haar tegen te houden maar dat lukte niet, de buren zagen het ook en probeerde het meisje ook tege te houden, wat niet lukte. Het meisje leide de ouders en hun buuren naar een open veld. Daar stond Bloody Mary op het meisje te wachten. De dorpelingen sloogen alarm en al snel zaten ze achter bloody Mary aan. Eentje kon haar in de heup schieten en haar terug naar het dorp sleuren. Ze bekende dat ze het bloed van de meisjes gebruikte om er terug jonger uit te zien. Ze werd vastgeketend en werd verbrand op de brand stapel. Toen ze aan het branden was spreekte ze een vloek uit over de dorpelingen Ze zei dat als ooit iemand haar naam drie maal voor een spiegel zegt dat haar geest zal komen om wraak te nemen, het slachtoffer zal afgeslacht worden en haar ziel zal voor altijd vastzitten in de spiegel.

    -zo iets in die aard. Ik geloof het.

    Yeah, ^^
    en ze zeggen nu als je voor een spiegel staat, en 3 keel Bloody Mary zegt, dat ze je komt halen ;D
    Een keer geprobeerd, ik doe het nooit meer --'

    Allied schreef:
    (...)
    Back online. : D

    Wel, Bloody Mary was een soort van hek, altans dat dachte ze. En De dorpbewoners waren allemaal heel bang van haar. Op een gegeven moment begonnen er allemaal jonge meisjes te verdwijnenen enzo. Bloody Mary zag er steeds beter uit naar verlang er meer meisjes verdwenen.De dorpelingen hebben toen de hele omgeving afgekamt en gezoch naar de meisjes, een paar dappere mannen gingen zelf bij Bloody Mary kijken maar ze vonden niets. Een gezin hun dochter begon op een gegeven moment heel raar te doen en liep gewoon weg. De vader en moeder probeerde haar tegen te houden maar dat lukte niet, de buren zagen het ook en probeerde het meisje ook tege te houden, wat niet lukte. Het meisje leide de ouders en hun buuren naar een open veld. Daar stond Bloody Mary op het meisje te wachten. De dorpelingen sloogen alarm en al snel zaten ze achter bloody Mary aan. Eentje kon haar in de heup schieten en haar terug naar het dorp sleuren. Ze bekende dat ze het bloed van de meisjes gebruikte om er terug jonger uit te zien. Ze werd vastgeketend en werd verbrand op de brand stapel. Toen ze aan het branden was spreekte ze een vloek uit over de dorpelingen Ze zei dat als ooit iemand haar naam drie maal voor een spiegel zegt dat haar geest zal komen om wraak te nemen, het slachtoffer zal afgeslacht worden en haar ziel zal voor altijd vastzitten in de spiegel.

    -zo iets in die aard. Ik geloof het.

    Ieuwl, dat verhaal is echt vies o.o
    En scary.
    Thanks om het uit te leggen .

    Loveless schreef:
    (...)
    Yeah, ^^
    en ze zeggen nu als je voor een spiegel staat, en 3 keel Bloody Mary zegt, dat ze je komt halen ;D
    Een keer geprobeerd, ik doe het nooit meer --'

    o.O
    Hoezo, is er wat ergs gebeurd dan?