• Goedendag,
    Gisteren in een tijdschrift zag ik zo'n reclame van die nieuwe shampoo van Gliss Kur Asia Straight. Ze vertelde me dat als ik die shampoo en conditioner zou gebruiken ik dan 24 uur steil haar zou krijgen! Geweldig! Dacht ik.
    Er zaten dus 2 van die monstertjes bij, dus ik dacht; proberen die handel!
    Ik ging douchen, smeerde die spulletjes in mijn haar. O, wat lekker zacht en wat ruikt het lekker! Dacht ik. Het voelt ook zo steil aan!

    Klaar met douchen, buiten zitten, laten drogen, blablabla.
    Eindresultaat?
    Nog meer slag in mijn haar dan ik van mezelf al had!


    I recycle my thoughts.

    Omg das echt kut!

    ik heb dat ook,das echt iritant he!,

    Ik vond het wel grappig. Nu zit ik hier nog steeds met krullen :'D


    I recycle my thoughts.

    Jesus schreef:
    Ik vond het wel grappig. Nu zit ik hier nog steeds met krullen :'D


    Ja ik heb van die Fijne krulletjes als ik s'ochtends uit me bed kom ben ik pluizigXD.

    Volgens mij werkt dat ook alleen als je het vaker gebruikt.
    Maar goed, meestal werkt het ook nooit bij mij XD


    -

    Het werkt bij mij alleen als ik het droog föhn.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    wtf o.o


    We can only learn to love by loving.

    Fuckers |:
    Dat spul is nog prijzig ook

    Inderdaad. En dan voor zo'n iets wat half of nog niet eens werkt.


    I recycle my thoughts.

    Gliss kür is het beste merk, naar mening. En je moet het vaker gebruiken, eer je resultaat bereikt. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik geloof die dingen zoieso niet. Ik heb shampoo voor meer volume en ik gebruik dat al heel lang maar mijn haar blijft plat :')


    -

    Volgens mij moet je het vaker gebruiken, en je haar drogen,dan werkt het wel,denk ik x). Maar ahg ja,als ik het zou lezen,zou ik het zowiezo al ongeloofwaardig vinden.

    ik geloof dat soort dingen gewoon niet echt.

    Mijne werk wel, maar dan moet ik het droog föhnen en tijdens het föhnen af en toe even met de borstel er door heen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik gebruik het eigenlijk niet, ik weet tenminste zeker dat de stijltang mijn haar wel stijlt. 8D
    Maar kun je inderdaad na gaan wat een bullshit.


    -

    Ik heb ook zo'n Shampoo, Geen stijltang gebruiken ><, was ik mijn haar ermee en word het alleen nog maar erger ö
    We gaan de champoo's aanklagen :Y)


    Your Butt is Mine!