• Wat is de engste film die jullie ooit gezien hebben? Ik The Grudge 2&3, terwijl die volgens andere helemaal niet eng zijn. Maar bij Final Destenation lig ik in een deuk als het afgelopen is..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    The unborn

    The ring
    Toen ik 10 jaar was vond ik die eng, misschien nu niet meer, maar ik heb een trauma dus durf niet opnieuw te kijken :')


    All was well.

    TheNiekieta schreef:
    The unborn

    Die vond ik echt niet eng ;o
    Da's een van de enige horrors waarvan ik geen nachtmerries heb gekregen :')
    Al zitten er wel schrikmomentjes in :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Meestal moet ik lachen bij Horror films maar bij The Grudge 1,2 en 3 okee 2 wel maar de andere niet


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Nicol schreef:
    ik vind horrors echt zo grappig
    the unborn bijv. god wat een slechte film whaha
    met diboeks enstuff.
    =3
    de enige die ik redelijk eng en boeiend vond was eenw aargebeurd verhaal -kent titel niet meer-
    ging over een famillie die kocht een huis waar vroeger een dokter in gewoont had en het was bezeten door geesten enstuff.


    The Haunting in Connecticut bedoel je?
    Ontopic: Geen, ik vind gewoon geen enkele horrorfilm eng.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, de Grudge was helemaal niet eng! Ik ging hem met een vriendin kijken, en hij viel echt heel erg teggen -_-
    Wat voorzover ik weet de engste film is, is een film die nog uit moet komen, maar die mijn broer in sneak preview heeft gezien: Paranormal Activity..
    daar moet je de trailer eens van zien, echt creepey..
    (Smaken verschillen, ikzelf word alleen bang van het bovennatuurlijke en geesten enzo, inplaats van moordenaars met enge maskers en kettingzagen enzo... Maar ik vind paranormal activity de engste geestenfilm..)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Anaconda ;'DD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een of andere zieke japanse geestenfilm. Die mensen die dat bedachten zijn echt niet gezond :'D Ik weet alleen de naam niet meer.
    Dat was wel zo'n beetje de enige écht enge film die ik ken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    The Grudge is zooo slecht ._.
    Voor de rest heb ik eigenlijk geen film gezien waar ik echt bang voor ben :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Orphan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    IT! zonder twijfel!! met die stomme creepy clown!! ;S daar ben ik echt dagen bang van geweest! en Jeepers Creepers 1 ook! maar dat was door dat liedje van Jeepers Creepers. --' daar heb ik ook nachten niet van geslapen. ;O en eig. zijn die films nog niet zooo eng en zijn er wel engere.. x') maar daar heb ik zo slechte herinneringen bij. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    TheNiekieta schreef:
    The unborn


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Yankee schreef:
    Ik heb nog geen een gehad die me echt bang maakte.

    the unborn en the uninvited.


    -

    Paranormal Activity is de enige horrorfilm waarvan ik ooit bijna ben gefreakt. O.O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.