• Wat is de engste film die jullie ooit gezien hebben? Ik The Grudge 2&3, terwijl die volgens andere helemaal niet eng zijn. Maar bij Final Destenation lig ik in een deuk als het afgelopen is..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kijk nooit enge films omdat ik daar niet tegen kan x'D Maar de engste is waarschijlijk Chuckie.


    -

    Ik heb nog geen een gehad die me echt bang maakte.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 17:51 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind horrors echt zo grappig
    the unborn bijv. god wat een slechte film whaha
    met diboeks enstuff.
    =3
    de enige die ik redelijk eng en boeiend vond was eenw aargebeurd verhaal -kent titel niet meer-
    ging over een famillie die kocht een huis waar vroeger een dokter in gewoont had en het was bezeten door geesten enstuff.


    We can only learn to love by loving.

    Ik kijk geen enge films omdat ik dan superbang ben en me altijd inbeeld dat het echt is.

    Maar mijn vroege BF was horrorfreak and toen dwong ze me zowat om naar The Chainsaw Massacre (ofzo) te kijken. And ik was doodsbang omdat hij ten eerste gebasseerd was op echte feiten en ten tweede omdat we hem niet helemaal afkeken (waardoor ik nog steeds het idee heb dat die kerel nog gezellig met zijn vleesmaskertje rondhuppelt).

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 17:53 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    allemaal the grudge. ik heb zooo lang niet kunnen slapen hahaha.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik word niet snel bang van een horror (de meeste zijn ram slecht, serieus) maar The Hills Have Eyes 2, daar het begin van vond ik zo vies, ik wou hem niet afkijken. Gewoon te goor...


    Slowly floating to the sky...

    The Descent vond ik éng. Niet eens afgekeken:X
    Maar toen was ik wel 10 ofzo xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    I am legend :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    mirrors:|
    NOOIT MEER.


    To The Stars Through Adversity

    TrueLover schreef:
    mirrors:|
    NOOIT MEER.

    Die is grappig :X -offtopic-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind enge films grappig xD

    maar Dead Silence was wel eng.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Genius schreef:
    Maar de engste is waarschijlijk Chuckie.


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Crookshanks schreef:
    Ik kijk geen enge films omdat ik dan superbang ben en me altijd inbeeld dat het echt is.

    Maar mijn vroege BF was horrorfreak and toen dwong ze me zowat om naar The Chainsaw Massacre (ofzo) te kijken. And ik was doodsbang omdat hij ten eerste gebasseerd was op echte feiten en ten tweede omdat we hem niet helemaal afkeken (waardoor ik nog steeds het idee heb dat die kerel nog gezellig met zijn vleesmaskertje rondhuppelt).

    Het einde van een horrorfilm eindigd nooit goed. Die kerel met zijn vleesmaksertje is volgens mij Jason, hij rockt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Euhm,geen?

    BrokenDreams schreef:
    I am legend :X
    Serieus? D: Nou, iedereen heeft z'n eigen angst hh.

    Mijne is denk ik Mirrors en They.


    I live for the applause, you will die for it.