• Wat is de engste film die jullie ooit gezien hebben? Ik The Grudge 2&3, terwijl die volgens andere helemaal niet eng zijn. Maar bij Final Destenation lig ik in een deuk als het afgelopen is..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Redeemer schreef:
    Friday the 13th o.o

    Die heb ik ook een keer gezien, ik vond hem melig gek. In het begin heel blij seks, gaan ie jongen kijken wat er buiten aan de hand is. Komt ie terug word zn vriendin verbrand. Dat was hem toch? Met Jason <3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    The Grudge 1&3


    Let's do this poo

    Halloween 1&2. Nooit van mijn leven kijk ik nog een horrorfilm! Vroeger was ik zelfs bang voor Voldemort. -schaam-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chucky ofzo,
    toen heb ik maanden onder mijn bed gekeken of die daar niet zat en ik heb daar echt schrik bij gehad en gekwiekt tot en met. 0o

    Paranormal Activity ;_; ik durfde bijna niet meer te slapen, maar dat komt waarschijnlijk vooral omdat het soms nog best echt lijkt.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Sin City
    (ik kan niet tegen horror dus ik kijk ook zo geen films (; )


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Toen ik -denkt- nog jong was ben ik naar HP 1 gaan kijken en ik heb zeker 2 maanden niet durven slapen -alleen al door dat ding met z'n twee gezichten.
    Voor de rest -haha ja lach maar- die ene Scary Movie met dat meisje van The Ring. Ik denk dat dat Scary Movie 3 is.

    Halcyon schreef:
    I am legend :X


    Ben ik dus toch niet de enige die hem eng vind :')

    Ik weet trouwens niet precies wat de engste is die ik ooit heb gezien. Maar dat zullen er vast heel veel zijn.

    Geen enkele vond ik supereng, maar degene die ik wel het 'engst' vond is Prom Night, zit een heel onverwacht stukje in 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heb al té veel horrors gezien ;x
    Dus geen meer


    Het is je Fred

    Chucky is echt níét eng :3
    Ik ga binnekort de engste horror in 10 jaar zien D:
    *duikt weg*
    Paranormal Activities


    your eyes are like stars in the night.

    Hide and Seek :|


    -

    The Ring vond ik heel eng !


    Just a simple "I love you" (:

    Keelhauled schreef:
    Chucky is echt níét eng :3
    Ik ga binnekort de engste horror in 10 jaar zien D:
    *duikt weg*
    Paranormal Activities


    Kijk maar uit, daar word je echt bang voor je eigen slaapkamer van :'D - had ik tenminste :3
    Alleen het laatste stuk verpest het.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Geen x]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.