• Wat is de engste film die jullie ooit gezien hebben? Ik The Grudge 2&3, terwijl die volgens andere helemaal niet eng zijn. Maar bij Final Destenation lig ik in een deuk als het afgelopen is..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zeg horror, en ik ben weg. Engste film: The Ruïns. Was ook de eerste horror film in m' n hele leven en wrs ook mn laatste ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Toen ik The Ring 1 ging kijken samen met een vriendin lagen we te rollen van het lachen om hoe die ene man zelfmoord pleegde en hoe dat kind zich bewoog xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2009 - 15:53 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb er al zoveel gezien dat ik geen eng meer vind :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Toen ik 10 was had ik een stukje van saw op de tv gekeken. Precies dat stukje waarin er een vent met een pistool in de kast van de slaapkamer van een klein meisje zat. Ik durfde s'avonds niet meer in mijn kast te kijken voor 2 weken ofzo xD

    En toen ik 11 was had ik het verhaal over bloody mary gehoord en ik was toen zo klein en nieuwschrierig dat ik voor de spiegel haar naam 3 hebt gezegd en 3 rondjes hebt gedraaid. Ik had gelijk een trauma voor spiegels voor een jaar lang..

    Ik vind spiegels nog steeds een beetje eng sinds ik Mirrors heb gezien xD

    Maar ik vind alleen films over geesten enzo eng. Dus the grudge, the ring enz.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben niet echt bang voor films ofzo..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Halcyon schreef:
    I am legend :X

    die vond ik niet eng, die was grappig, en een keer verschoot ik.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    - Freddie vs Jason.
    - The strangers
    ik kijk niet vaak griezelfilms , maar van Freddie VS Jason heb ik twee nachten niet geslapen, net zoals mijn broer (toen 16jaar) en zijn twee beste vriendennen (toen 18jaar en 17jaar), ik was toen 13.
    En onlangs heb ik The Strangers gezien en heb ik 1 nacht niet geslapen. Op het moment zelf kan ik er tegen, vind ik het gaaf enzo, maar 's nachts speelt heel diene film zich terug af in mijn dromen (nachtmerries) en ben ik diegene die de hoofdrol (slachtoffer) speel

    Ik heb er zo veel met een vriendin gekeken dat ik de namen ben vergeten 0.0
    Maargoed elke keer voor het slapen gaan beloof ik mezelf (omdat ik dan echt bang ben van een horror film die ik heb gekeken (ben dan maar 1 nacht bang en dan is het over)) Maar ik beloof mezelf dus nooit meer horrorfilms te kijken en als ik de volgende dag weer wakker ben en niet meer bang ben xD Kijk ik er toch weer na xD


    You can run but not hide

    Anracnafobia ofhoejehetookschrijft.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja ik vond The Grudge en The ring eng, maar dat komt omdat ik extreem gevoelig ben voor gezichten :]
    Ik heb laatst Trick 'r Treat gezien, en gister nog The exorcist, maar die waren eigenlijk niet zo eng. Op Halloween ging ik ook nog kijken naar de oude versie van Texas Chainsaw Massacre, maar die was ook niet zo eng. Ooit in de toekomst ga ik waarschijnlijk nog maar Paranormal Activity, wat dus blijkbaar een van de engste films van de afgelopen tien jaar is ofzo, maar ja.. Shutter is ook best eng.. Ohja, en ik vind die Hannibal Lecter-films ook wel creepy, maar meer zoals Saw, niet echt eng.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Rush schreef:
    Zeg horror, en ik ben weg. Engste film: The Ruïns. Was ook de eerste horror film in m' n hele leven en wrs ook mn laatste ;x

    Ja die heb ik ook gezien :] die was ook best wel vies >.<


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    Ja ik vond The Grudge en The ring eng, maar dat komt omdat ik extreem gevoelig ben voor gezichten :]
    Ik heb laatst Trick 'r Treat gezien, en gister nog The exorcist, maar die waren eigenlijk niet zo eng. Op Halloween ging ik ook nog kijken naar de oude versie van Texas Chainsaw Massacre, maar die was ook niet zo eng. Ooit in de toekomst ga ik waarschijnlijk nog maar Paranormal Activity, wat dus blijkbaar een van de engste films van de afgelopen tien jaar is ofzo, maar ja.. Shutter is ook best eng.. Ohja, en ik vind die Hannibal Lecter-films ook wel creepy, maar meer zoals Saw, niet echt eng.

    En ik heb ook de oude versie van Halloween gezien op [/heel toepasselijk] Halloween ;d de nieuwe versie kende ik al.


    all I want for christmas is a girlfriend

    de japanse versie van shutter!
    ik deed in mijn broek ;o !


    And all the girls in the front row scream your name.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Het einde van een horrorfilm eindigd nooit goed. Die kerel met zijn vleesmaksertje is volgens mij Jason, hij rockt.

    Ik denk dat ze leather face bedoelt,,
    Die maniac van the texas chainsaw massacre ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Trash schreef:
    de japanse versie van shutter!
    ik deed in mijn broek ;o !

    Ja echt hee, japanse mensen zijn echt zo veel beter in het maken van Horror films dan de rest van de wereld x]


    all I want for christmas is a girlfriend