• ghaha iedereen kent wel die stereotypen van domme blondjes enzo :') en die stomme moppen zoals waarom gooit een dom blondje water op haar pc ... om te surfen op het internet zo hilarisch , NOT
    nja normaal voldoe ik meestal niet aan het stereotype van domme blondjes , maar vandaag heb ik toch wel iets uitgehaald :')

    nja ik ben zo animator op speelplein en in de speelruimte hebben we een klein springkasteeltje staan waar de kinderen tijdens de vrije momenten mogen op springen of whatever ..
    mr zoals op elk speelplein hebben we soms wel eens een paar lastpakken en 1 van die lastpakken deze week trok altijd de stekker uit het stopcontact xD nja eerst wel grappig enzo , mr op een bepaald moment was één van die twee stopjes afgebroken en was de stekker dus stuk ^^
    ik en nog een andere moni besloten het er terug in te duwen en kijken of het ng werkte als we het in het stopcontact staken ... mr er gebeurde niks ...
    de andere moni ging weg en ik dacht laten we het ng eens probere xD en ja toe stak ik het er terug in en begon het ineens te knetteren en de roken en begon heel die ruimte naar verbrand rubber te ruiken ... nja toen was het dus HELEMAAL kapot xD mr ik ben blij dat er eigenlijk niets ernstig is gebeurd
    aaah ik ben dus de hele week niet aan dat springkasteel gekomen , ik raak dat ding een keer aan en bam het schiet in de fik ...

    dus , aan de blondjes onder ons xD welke stomme fratsen hebben jullie laatst uitgehaald x')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    niks tot nu toe haha (:


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Haha omg heb ik ook altijd=')
    maar dan een totaal ander verhaal want ik heb nog nooit een springkasteelstekker aan geraakt!xD


    Get outta my head!

    Jaa ik maak altijd van die domme opmerkingen.. Maar nu kunnen ze niet meer zeggen dat ik blond ben want ik heb m'n haar geverfd(nerd)

    OuttamyHead schreef:
    Haha omg heb ik ook altijd=')
    maar dan een totaal ander verhaal want ik heb nog nooit een springkasteelstekker aan geraakt!xD
    nooit doen dus x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MuffinxM schreef:
    Jaa ik maak altijd van die domme opmerkingen.. Maar nu kunnen ze niet meer zeggen dat ik blond ben want ik heb m'n haar geverfd(nerd)
    moet ik ook maar is doen denk ik xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hahaha (:
    Ik ben een brunette maar ik maak ook onnozele dingen mee xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    omg seel
    helemaal geweldig!!!!!
    xD

    Zo veel dat ik het niet meer weet. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gaha x'D Hilarisch! Enneuhm..Domme fratsen genoeg bij mij ook ^^


    Live for something or die for nothing

    whahah!
    ik ben een keer tegen een paaltje aan gelopen(lol)
    op het zwemm bad bet wel genant:$

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:51 ]


    To The Stars Through Adversity