• Charlie Chaplin meedeed met zijn eigen look-a-like wedstrijd? Hij eindigde derde!


    Het oudste dier ter wereld is een schildpad, haar naam is Harriët en ze is al 172 jaar oud.

    De Kokoi ios het giftigste dier ter wereld. Hij is 3cm lang en 1 gram van zijn gif kan 1000 mensen doden!

    Als je in het Noordelijk halfrond water uit je wasbak laat lopen, draait de draaikolk met de klok mee. aan de andere kant van de wereld draait het water tegen de klok in weg.

    Een formule1 auto gaat zo hard dat hij ondersteboven zou kunnen rijden :O

    het is gezond om 1 minuut of langer met iemand te tongzoenen :D

    kauwgom kauwen tijdens het uien snijden voorkomt irritant tranen

    wetenschappers hebbn ontdekt dat men 9000 jaar geleden ook al kauwgom kauwde!

    Het speeksel in je mond verkleint de gaatjes in je tanden en het is aan te raden om kauwgom te kauwen na het eten

    kidnappers uit Borneo hebben ooit een gegijzelde diplomaat ingeruild voor losgeld in bubblegum.

    met je kaken malen, verhoogt je concentratie.

    Volgens de wereldgezondheidsorganisatie word in 2020 depressie de meest voorkomende ziekte.

    meer dan 50% van de wereldbevolking heeft nog nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen.

    je kunt een rib breken door te hard niezen.

    Als je je nies onderdrukt, kun je een hersenbloeding of halsbloeding oplopen met de dood tot gevolg.

    Als je je ogen openhoudt bij het niezen, kunnen je oogballen uit je kassen vallen :O

    de aansteker werd uitgevonden voor de lucifers.

    35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen om een partner te vinden zijn al getrouwd

    Gemiddeld eet je in je slaap (tijdens je hele leven) 70 insecten en 10 spinnen

    het merendeel van rode lippenstift bevat vissenschubben.

    De oorafruk bij ieder mens is net als de vingerafruk en tongafruk uniek.


    Love makes you feel perfect :D

    Charlie Chaplin meedeed met zijn eigen look-a-like wedstrijd? Hij eindigde derde!


    Het oudste dier ter wereld is een schildpad, haar naam is Harriët en ze is al 172 jaar oud.

    Als je in het Noordelijk halfrond water uit je wasbak laat lopen, draait de draaikolk met de klok mee. aan de andere kant van de wereld draait het water tegen de klok in weg.

    wetenschappers hebbn ontdekt dat men 9000 jaar geleden ook al kauwgom kauwde!

    Het speeksel in je mond verkleint de gaatjes in je tanden en het is aan te raden om kauwgom te kauwen na het eten

    met je kaken malen, verhoogt je concentratie.

    meer dan 50% van de wereldbevolking heeft nog nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen.

    je kunt een rib breken door te hard niezen.

    Als je je nies onderdrukt, kun je een hersenbloeding of halsbloeding oplopen met de dood tot gevolg.

    Als je je ogen openhoudt bij het niezen, kunnen je oogballen uit je kassen vallen

    de aansteker werd uitgevonden voor de lucifers.

    35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen om een partner te vinden zijn al getrouwd

    het merendeel van rode lippenstift bevat vissenschubben.

    De oorafruk bij ieder mens is net als de vingerafruk en tongafruk uniek. .

    Die wist ik al^^(ik moet eens stoppen met 'zo zit dat'te lezen ik weet te veel)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik wist hiervan al een flink deel. Maar het blijft leuk om te lezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Met je kaken malen, verhoogt je concentratie.


    Dan moet ik maar eens flink kauwgom gaan kauwen tijdens de les :Y)


    a figment of your imagination

    Ik doe geen rode lippenstift meer aan ;'D


    Happiness hit her like a train on a track

    ohmygod zo durf ik niet meer te slapen o.O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    ohmygod zo durf ik niet meer te slapen o.O


    None but ourselves can free our minds.

    ParaBones schreef:
    ohmygod zo durf ik niet meer te slapen o.O

    smakelijk :Y)

    Talkative schreef:
    (...)

    Dan moet ik maar eens flink kauwgom gaan kauwen tijdens de les :Y)
    idd, en dat is juist een van die dingen die verboden zijn tijdens de les ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.