• Sorry als er al 'n topic van is, dan heb ik het gemist xD
    maar wie gaat er naar.*trommelgeroffel(cat)* TmfAwards2009?[/België]
    ik ga, en heb vandaag m'n tickets gekrgn ^^ ik zit op de 1ste rij met m'n bff EN aan de kant waar Tom Kaulitz(H) staat, voor als TokioHotel komt (lol)(H)
    XxtomfreakskexxX
    Ps: zeg er even bij of je gaat staan of zitten..[/& als je in blok 153 zit ZEGGEN!]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 14:44 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik waarschijnlijk. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik waarschijnlijk niet. :'D
    Er komen bijna nooit artiesten die ik leuk vind. :'D

    Ik niet : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is er eigenlijk al bekend wie komt?

    Ik ga waarscheinlijk wel, het begint voor mij als een soort traditie te worden. :')
    Maar dan ga ik staan, dat was vorig jaar echt te leuk.


    Tanya is de beste.

    Ik ga waarschijnlijnk


    Only losers can act the way you do

    Endeavor schreef:
    Is er eigenlijk al bekend wie komt?

    Nope nog altyd nix
    vind ik eigenlijk best wel stom --"
    but euh ja MilkInc (mss ook Zornik) enzo gaan er vast wel zijn
    Xx

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 14:49 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    me not.. :(


    --

    Ik ga waarschijnlijk, wacht alleen nog even af wie er allemaal komt. Als er iets is wat me totaal niet interesseerd -de line-up dus- dan kom ik sowieso niet. Anders bestaat de kans wel :] En dan ga ik staan, ik sta liever dan zitten eigenlijk.

    En ik wil je droom niet kapot maken, maar ik denk niet dat Tokio Hotel gaat komen.

    ik heb namelijk geruchten gehoord dat Paramore zou komen.
    Maar ik ben zeker dat Metro Station komt, die zijn toch zo popu tegenwoordig. :')

    tomfreakske schreef:
    (...)
    Nope nog altyd nix
    vind ik eigenlijk best wel stom --"
    but euh ja MilkInc (mss ook Zornik) enzo gaan er vast wel zijn
    Xx


    Ik gok eerder op Nitebytes, in plaats van Zornik. Ze liggen een jaar stil, weet je wel ;D

    Ik ga wrs met Alice (Allied) en Nele :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Conspiracy schreef:
    Ik ga waarschijnlijk, wacht alleen nog even af wie er allemaal komt. Als er iets is wat me totaal niet interesseerd -de line-up dus- dan kom ik sowieso niet. Anders bestaat de kans wel :] En dan ga ik staan, ik sta liever dan zitten eigenlijk.

    En ik wil je droom niet kapot maken, maar ik denk niet dat Tokio Hotel gaat komen.

    Ja kweet het dat de kans klein is:( maarjah ik kan gewoon bellen naar die ticketfirma, en ze zetten me dichter dus als ze dan mss volgend jaar komen kn ik mss vrgn of ik naar de andere kant mag verschoven worden doen ze wel ;)Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Alysse schreef:
    Ik ga wrs met Alice (Allied) en Nele :9~

    _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ik gok eerder op Nitebytes, in plaats van Zornik. Ze liggen een jaar stil, weet je wel ;D

    Ja I know drom dak het ook tussn haakjes heb gezet, but ik heb nog nix van Nitebytes op tv gezien dus kweeni zo x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....