• Jaja, ik luister net de tweede 'sneak peak' die is vrijgegeven op Youtube en ik herken een aantal stukjes uit andere liedjes. Geen zorgen, het is geen plagiaat! Een sample is legaal, dan heb je de toestemming van diegene gevraagd om het te gebruiken. (:


    We will rock you melodie in 'Hey Du' dus bijna zeker ook in 'Hey You'
    De intro van het liedje 'Protect me from what I want' van Placebo in 'Zoom' waarschijnlijk dus ook in 'Zoom into me'
    En als je heel goed luistert, vind ik dat De intro van 'My Sweet Prince' tevens van Placebo in 'That Day' herkenbaar is.
    In 'Alien' (voorlopig alleen Duitse versie) vindt ik de intro lijken op een intro van een liedje van Cinema Bizarre waar ik momenteel even de naam van kwijt ben. Oh, en het lijkt een beetje op een remix. d:
    En in 'Geisterfahrer' zo ook 'Phantomrider' lijk ik een Coldplay-achtige melodie te horen.



    And now, your opinion! ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dat had ik dus ook met monsoon en escape to the stars :O

    Zou best kunnen. ^^
    Ik weet het niet eigenlijk,
    maar die liedjes, nou ja, previews, zijn wel vet. B]


    -

    Ik vind dat Tokio Hotel gewoon té veel van andere liedjes heeft... Ook een reden waarom ik geen fan ben.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2009 - 20:32 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat van Cinema Bizarre is trouwens waar, daar hebben ze ook de rechten van gekocht geloof ik.


    Life is hard and then we die

    En trouwens, vergelijk The Rasmus - Not like the other girls eens met Tokio Hotel - Spring nicht
    Waarschijnlijk kennen we 'm allemaal, maar dit is echt een heel duidelijk voorbeeld.


    Life is hard and then we die

    I love them ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    LoveAndDeath schreef:
    dat had ik dus ook met monsoon en escape to the stars :O


    Dat lijkt er toch niet op ? oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)

    Dat lijkt er toch niet op ? oO

    Vind ik ook.. :X


    Let the Night embrace you

    Nou, je denkt bij alle melodieën stukjes te horen die al in andere liedjes zitten.

    Maar meestal zitten er enkele noten verschillend in en dat merk je niet, omdat je zo gefocust bent op het denken van 'Omg, plagiaat!.

    Trust me, zo stom is Tokio Hotel niet hoor. Dat zouden ze zelf ook nooit kunnen toelaten.

    Mietjuh schreef:
    Nou, je denkt bij alle melodieën stukjes te horen die al in andere liedjes zitten.

    Maar meestal zitten er enkele noten verschillend in en dat merk je niet, omdat je zo gefocust bent op het denken van 'Omg, plagiaat!.

    Trust me, zo stom is Tokio Hotel niet hoor. Dat zouden ze zelf ook nooit kunnen toelaten.

    Genau (cat)

    Inspireren kan zijn, maar overnemen, nie

    Stereotype schreef:
    (...)

    Dat lijkt er toch niet op ? oO

    vind ik ook niet

    Cherished schreef:
    (...)
    Genau (cat)

    Inspireren kan zijn, maar overnemen, nie

    Indeedos! (cat)

    Prodigy schreef:
    Nou, je denkt bij alle melodieën stukjes te horen die al in andere liedjes zitten.

    Maar meestal zitten er enkele noten verschillend in en dat merk je niet, omdat je zo gefocust bent op het denken van 'Omg, plagiaat!.

    Trust me, zo stom is Tokio Hotel niet hoor. Dat zouden ze zelf ook nooit kunnen toelaten.


    Ik zeg toch helemaal niks over plagiaat. oO
    Ik zeg SAMPLED, dat is iets legaals. En best wel veel voorkomend hoor, kijk maar naar Hush hush hush hush van PCD en Don't stop the music van Rihanna.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nou als je heel goed luisterd zijn sommige stukken hetzelfde :O

    ik heb die previews niet eens gehoord O.o
    ik loop zwaar achter, ooit zal ik beginnen met rennen.


    ok