• Bill zingt soms vals deze video. Ik betrap hem daar nog maar de eerste keer op o.o


    Only losers can act the way you do

    Agony schreef:
    was dat niet vlak na zijn operatie?


    of ervoor :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    je voelt btw wel aan het geluid dat hij pijn heeft, ik krijg er ook een kutgevoel van :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ochjah nobody is perfect xD
    ik beken ik zing soms ook vals:X eigenlijk zingt iedereen wel is vals xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Esmaye schreef:
    Wanneer precies? ^^

    heel de tyd x) mr ik trek het me niet aan, hij zet toch flink door:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    heel de tyd x) mr ik trek het me niet aan, hij zet toch flink door:Y)
    Xx


    Haha, ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Maar inderdaad op sommige stukken wel. Ach, boeien. ^^
    Ik maak me er ook niet druk om of zo, maar ik merk wel dat hij het zelf hoort want hij zingt vet voorzichtig. (:


    -

    Het is alsof het nie lukt om te zinge, alsof hij moeilijk geluid uit zijn keel krijgt :S
    volgens mij met die problemen met zijn stembanden


    Moving on but never letting go

    Ik vind het meevallen, maar op sommige stukken hoor je het inderdaad.
    Wat is hij daar toch hot:9~


    ok

    Mss as hij hees, normaal doet hij altijd een hele uitleg en nu zei nog ineens niet Danke schon^^
    ooit al eens probere zinge als je hees bent? Ik wel trok op niks en deet zeer -.-" maja xP
    xXx(H)

    wanneer heeft hij dit gezongen??

    ik denk na de operatie. want het doet hem echt zeer. je ziet het ook aan hem.

    Xx

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 17:33 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hij had al eens eerder angina?
    |: Dat was in november. Toen zat hij ook dit aan die medicijnen, en hadie zo'n opgeblazen koppie.

    Oud. x]


    If music be the food of love, play on!

    Weet je wat zijn probleem is? Hij zingt meer vanuit zijn keel dan vanuit zijn buik. Hij wil ook veel heser klinken dan hij in feite is. En dan niet alleen in deze video, hij doet dat altijd. Hij zou eigenlijk is zanglessen moeten nemen. Versta me niet verkeerd: ik vind dat Bill goed kan zingen! Maar hij zou eens moeten leren hoe je moet ademhalen als je zingt. ALs hij zo zijn hele leven verder gaat zingen, verliest hij zeker nog eens zijn stem. Let op mijn woorden!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 19:13 ]


    Got up on the wrong side of life today

    Rock in rio was erger... :/