• Bill zingt soms vals deze video. Ik betrap hem daar nog maar de eerste keer op o.o


    Only losers can act the way you do

    Oh, ik zie het al.
    Nah, ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen, op een paar stukjes na dan. ^^
    Maar ja, ik denk dat iedere artiest weleens vals zingt.
    Volgens mij heeft hij het zelf in de gaten, hij zingt wel zacht.. heel 'voorzichtig'.


    -

    En naar aanleiding van dit topic luister ik Spring Nicht live, echt zo'n mooi optreden.
    <3


    -

    Zijn schattige hoofdje maakt het weer helemaal goed. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jersey schreef:
    Zijn schattige hoofdje maakt het weer helemaal goed. :3


    Indeed. :Y)


    -

    idd zoals hier gezegd wordt miss had hij er toen al last van
    Maar er zijn zoveel artiesten die een keer slecht live zingen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Op Werchter Boutique vond ik 'm ook best wel erg vals zingen eigenlijk.

    Ik klik er op en gosh, Bill was echt mooooi, oke, nu ga ik luisteren. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Conspiracy schreef:
    Op Werchter Boutique vond ik 'm ook best wel erg vals zingen eigenlijk.

    Mwa, ik had dat niet gemerkt maar mijn papa, ja die was er bij, en mijn nonkel, en de vader van Lindsey en een vriend van mijn papa, vonden Bill dus vals zingen, voor al in het begin zeide ze > <
    ghaha . x


    Some people make the world special just by being in it

    dit is niks vergeleken met Katy Perry (lol) Ik weet dat Bill live mooi kan zingen dus hy had vast zijn dag niet XD


    T O K I O H O T E L < 3

    Gha schreef:
    (...)

    Die was toch niet in november 2007? x.x

    Nee, zijn operatie was eind maart 2008

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 12:45 ]


    Some people make the world special just by being in it

    NINAxTOM schreef:
    dit is niks vergeleken met Katy Perry (lol) Ik weet dat Bill live mooi kan zingen dus hy had vast zijn dag niet XD

    Katy Perry zingt niet vals, ze zong 1 x vals en sindsdien zegt iedereen dat. Hebt gye ze al live bezig gehoord, wrs niet dus zeg dat dan nie.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Nee, zijn operatie was eind maart 2008


    Jap, op Georg zijn verjaardag. x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Katy Perry zingt niet vals, ze zong 1 x vals en sindsdien zegt iedereen dat. Hebt gye ze al live bezig gehoord, wrs niet dus zeg dat dan nie.


    Ik vindt dat Katy Perry niet mooi kan zingen. Maar dat is mijn mening. Ik ben 3x naar TH concert geweest.(A)


    T O K I O H O T E L < 3

    http://www.youtube.com/watch?v=EbMNjRahM4o Hier zingt Bill wel mooi live hoor (A) En het is geen playback..


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, idd.
    Maar het is maar 1 keer dat het opvalt, als hij uithaald. Maar volgens mij heeft hij last van zijn keel. Want hij zing heel 'voorzichtig' dat ben ik niet gewend van hem tijdens 1000 Meere.


    -