• Hé guys,
    Ik wil graag een storie beginnen, een fanfic. Ik wil deze fanfic laten gaan over 1 van de leden van het oud 1D. Ik ben nog steeds heel erg fan ze. Nu is mijn vraag: Welk lid vinden jullie het leuks om verhalen over te lezen? Ik heb niet perse echt een favoriet, ik vind wel de ene knapper dan de andere. Maar wat vinden jullie? Dan gebruik ik het meest geliefde persoon in mijn verhaal!
    Groetjes Ingrid


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik heb altijd iets gehad met Niall haha. Ik had in mijn 1D tijd echt een volgorde, eerst de grappige Louis en daarna Harry, maar ik ben altijd een beetje gekker geweest van Niall. Nu ook met zijn muziek, vind ik een stuk fijner dan van de rest van de boys ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb altijd iets gehad met Niall haha. Ik had in mijn 1D tijd echt een volgorde, eerst de grappige Louis en daarna Harry, maar ik ben altijd een beetje gekker geweest van Niall. Nu ook met zijn muziek, vind ik een stuk fijner dan van de rest van de boys ^^

    Okay, je hebt niet heel veel aan mij want ik ben nooit echt een fan geweest, maar ik vind/vond Niall dus ook altijd de leukste ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Niall of Louis ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Harry maar ik heb echt een zwak voor krullen dus tja ja


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Liam is toch echt wel de knapste en zijn muziek spreekt mij het meeste aan samen met zayn.

    Zayn, hij is het knapst en heeft de mooiste stem (allemaal mijn mening haha)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 22:31 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ze hebben allemaal een ander karakter, dus is het niet het makkelijkst om daarvan te kiezen wat je zelf het meeste aanspreekt en dus het makkelijkst schrijft?
    Idk. Mijn favo is iig Styles.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het was altijd Louis bij mij, maar nu ze uit elkaar zijn heeft Harry zijn plaats toch echt wel over genomen. Zijn solo album vind ik echt prachtig en zijn stijl past ook het best bij mij (zeker nu ik wat ouder ben)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb altijd een zwak gehad voor Niall. Het lijkt me zo'n lieve en aardige jongen (en hij mag er ook wel wezen, laten we eerlijk zijn). Plus, ik vind zijn muziek ook echt heerlijk.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Harry.
    Omdat hij als persoon (voor zover mogelijk) enorm aanspreekt. Net als mooie en wat rustige muziek heeft.

    Maar hou voor ogen dat het jouw verhaal is. Jij schrijft het.
    Je zou nog altijd een verhaal over de anderen kunnen schrijven zodat ze allemaal hun "beurt" krijgen, snap je.
    Laat je niet te veel beïnvloeden door de meningen van anderen. Anders is het ook niet jouw verhaal meer.

    xxx


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Lol toen ik nog naar hun muziek luisterde (sporadisch) had ik het meest op met Louis. Maar ik zou geen verhaal lezen met 1D erin, dus laat mijn mening maar gewoon voor wat 'ie is haah.


    oi, suzy

    Geef niks om 1D maar Harry Styles maakt nu zieke rock en roll, dus hij krijgt sowieso +1.


    ars moriendi