De stelling van vandaag luidt: Als het mooi weer (+25 graden) is zouden de leraren meer vrij moeten geven. (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
Tanya is de beste.
Marshmellow schreef: Er is een regel dat er boven de 35 graden geen les meer zou gegeven worden maar daar houden ze zich toch niet aan.
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
dat vind ik ook, maar die graden komen alleen voor tijdens de zomervakantie...
~Lucky Cat~
oneens.Ik denk dat ze beter de lessen LO afschaffen als het zo warm is.Tenzij het zwemmen is ofcourse (': De zomervakantie is gemaakt voor de kinderen vrij te geven als het warm weer is.
He kissed my lips , i taste your mouth <3
Eens! x'D
Ik blijf liever binnen, ik heb al eens een zonnesteek gehad. Eerlijk; het is niet bepaald aangenaam.
Where there is a sea there are pirates...
nee, pas bij 30 graden
& wnr moeten we dat dan allemaal inhalen. Het is wel zo, als het zo warm is. Dat het echt niet is uit te houden in de klas. Airco mss ?
A. ikmisje.
Genius schreef: absoluut :')
Nou nee.. niet per se. Ze mogen wel wat meer aan airco doen binnen schoolgebouwen. Damn.. it's the 21st century -.-
No growth of the heart is ever a waste
Oneens. Maar drinken in de les moet kunnen.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
screamlauder schreef: what the fuck? is dit voor stelling. dit gaan ze niet doen, kunnen ze niet doen. vanwege - zoveel dingen, en zeg nou zelf? - beetje naief als je echt denkt dat het zou moeten (kunnen, mogen, kan!) GROOTSTE BULLSHIT OOIT.
-
De hele dag vrij gratis ticket naar zwembad includend
[ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 6:36 ]
Doubt your doubts before you doubt your beliefs.
dat zou iedereen wel willen
What if your best isn't good enough?
helemaal mee eens<3
One Day you'll remember me...
Eens jongeh.