ach, ik kan de verleiding niet weerstaan XO srry! gaan we weer: (je raad NOOIT wie er binnenkwam )
het meisje met het zwarte haar komt binnen. als ze de kamer inloopt ziet ze mij zitten. ze verstart en loopt gemeen lachend op me af. als ze denkt dat ik bang voor haar ben heeft ze het MOOI mis! 'dus je hebt het overleefd?' vraagt ze, nog steeds hatelijk lachend. ik zie Tom me raar aankijken. 'nee, ik ben dood.' zeg ik droog. haar gezicht vertrekt. 'hey, niet met mij spotten, hea! je weet wat ik met je kan doen' voegt ze er zachtjes aan toe. 'hoe ben je er eigenlijk uitgekomen?' dan komt tom in actie. 'DAT - zijn haar zaken.' (*proest* sorry, die moest er gewoon ff bij *is in erg stomme bui*... *alweer *) ze kijkt hem hatelijk aan. 'jij moet je erbuiten houden Bob Marley, dit zijn jou zaken ook niet!' ik zucht. 'waarom deed je het? wist je niet wat er kon gebeuren?' ze lacht gemeen. 'ow, jawel, dat wist ik zeker heel goed. jammer dat het niet gebeurd is.' mijn gezicht betrekt. hatelijk lachend pakt ze haar leren jack en loopt ze de deur uit. Tom kijkt me aan. 'wat had dat te betekenen?' ik zucht weer. 'niks, echt niet, ze is gewoon - ik weet niet. we zijn niet echt vriendinnen.' 'dat merkte ik. zij was het meisje wat me zo hatleijk begroette straks.' ik glimlach. 'welkom bij de club.' zeg ik droog. ik zit nog een tijdje met Tom te praten tot ik besluit naar buiten te gaan en te wachten tot ik aan de beurt ben. Tom gaat mee. in de zaal zie ik dat er nog 5 optredens voor me zijn. nu is Britny aan de beurt. 'whoooooeeewww!!!' roep ik als ze oploopt. ze kijkt om en grijnst een beetje verlegen naar me. ze pakt een gitaar (jah, ik vul maar wat in, sorry tokioXXbillX, als het totale onzin is.) en begint met haar liedje. het is eigenlijk best wel heel goed ^^ ze is beter dan mij, dat zeker (hoezo minderwaardigheidscomplex ) na afloop is er een best luid applaus. (is dat nou met 1 of 2 p's?? ach, wat boeit het ook eik hea? ) ze loopt naar ons toe en komt erbij staan. de volgende optredens zijn best wel bagger en we maken allemaal droge grapjes over de mensen. uiteindelijk ben ik aan de beurt. 'nee, ik wil niet meer!' zeg ik. 'jawel, je gaat!' zegt Tom, en hij duwt me zowat het podium op. eenmaal bovenop dat ding staar ik de zaal in. alle mensen kijken me verwachtend aan. behalve 1, die kijkt me spottend en arrogant aan. (ow, wie zou dat toch zijn? ^^) ze denkt echt dat ze beter dan mij is! denk ik verontwaardigd. dat geeft me moed en ik pak een gitaar. ik steek mijn hand uit naar een akoestische, want dat is het enige waar ik ooit op gespeeld heb, maar dan dwaalt mijn blik af naar een elektrische. ik neem een snel besluit en pak uitdagend de elektrische op. ik hang hem om, kijk even naa de hals en de afstand tussen de freteen, druk een akkoord in, haal diep adem, en begin te spelen. (wow! lange zin ) hey, dit klinkt best wel heel erg vet! ^^ ik begin erbij te zingen. het gaat best goed . terwijl ik optreed kijk ik ombeurten naar Tom en Britny, die me lachend aankijken, en naar het meisje, wiens blik steeds geergerder wordt. als het liedje bijna afgelopen is zie ik haar de club uitlopen. na afloop krijg ik ook een best luid applaus (2 p's dan maar ^^) ik loop lachend het podium af.
alweer zo'n lange ow lola, waarom ben je nou niet online? ik heb zoo'n vet idee!!! ik moet dalijk ff in jou personage schrijven (ja dalijk ja ) als je dat vreslijk vindt, ik geef je na afloop de gelegenheid me te vermoorden of wat dan ook okee??
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!