• Ohmygod. Ik schaam me rot. Ik wou net een broodje in de Magnetron doen, en dat moest ik op 200 graden voor verwarmen. dus ik doe dat, en ik maar denken dat ie al klaar was. Dus ik doe mijn broodje erin, en druk op 4 minuten. Gaat de oven piepen. Loop ik terug naar de schuur, Staat alles onder de rook, en een STANK! niet normaal gewoon. Dus ik de buiten deur open zetten. En de magnetron deur openen. Komt er tog een dikke groene lucht uit. Gatver, Heel buurt staat in rook. En mijn huis ook x'] Alles ziet hier wazig, en het stink hier naar verbrande broodjes. Ik schaam me rot, want de buurman kwam net al kijken wat er aan de hand was! :Y) Ik probeer dan ook echt NOOIT meer broodjes te bakken.

    Vreselijk x'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 16:37 ]


    Sometimes it's best not to care.

    O.o wtf


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    O.o wtf


    Ja inderdaad, dat dacht ik ook meteen. x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Dat had een actie van mij kunnen zijn. =3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Dat had een actie van mij kunnen zijn. =3


    Muhahah x]


    Sometimes it's best not to care.

    AHAHA HENRIËTTE XD
    ik heb eenkeer voorgehad dat ik een pizza wou opwarmen en ik wist niet goed hoe de oven werkte dus stopte ik 'm maar in de magnetron. en toen issie ontploft :]

    Conspiracy schreef:
    AHAHA HENRIËTTE XD
    ik heb eenkeer voorgehad dat ik een pizza wou opwarmen en ik wist niet goed hoe de oven werkte dus stopte ik 'm maar in de magnetron. en toen issie ontploft :]


    WAHHAHAA, slim. Maar omg, ik moet ff buiten frisse lucht halen, want ik stik hier zowat.! O.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb wel eens gehad dat iets dat ik in de magnetron stopte ontplofte, maar nooit de magnetron zelf. 8)


    ok

    Ummm een magnetron kan je niet voorverwarmen :P Of je moet zo'n klein grill oventje bedoelen. Maar dat is geen magnetron :P Een magnetron werkt namelijk met microgolven en niet met warmte zoals een oven. maar goed het blijft kut dat het huis volstaat >.< Sterkte.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hahahahah. Oooh dat stinkt echt als de pest zo iets x'). Medelijden dat je nu in de stank moet zitten ><

    Lycaon schreef:
    Ummm een magnetron kan je niet voorverwarmen :P Of je moet zo'n klein grill oventje bedoelen. Maar dat is geen magnetron :P Een magnetron werkt namelijk met microgolven en niet met warmte zoals een oven. maar goed het blijft kut dat het huis volstaat >.< Sterkte.

    ze zegt toch dat ze eerst haar broodje heeft voorverwarmt en dan dacht dat het goed was dus het vier minuten in de magnetron stopte nadat ze het had voorverwarmt?

    bk je dt normaal niet in de oven?xD als ik lookbroodjes maak zet ik die oven altijd op voorverwarmn,doe er m'n broodjes ltr in & laat ze 13mnuutjes ofzo bkkn xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    slim x'D
    ik heb wel is iets gehad dat ik iets wou opwarme in de magnetron, alleen da had k op zown schaaltje gedaan met een ijzeren randje, toen kwame er opeens allemaal van die flitsen x] 'k dacht echt dat dat ding ging ontploffen ofzo ö


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Ik heb een keer kauwgom in de magnetron gedaan :X
    Jezus, het kwam helemaal open te liggen, én toen ik het aanraakte heb ik nog 2 dagen last gehad van mijn vinger. De kauwgom was zó heet o.o


    ok

    Ook meegemaakt maar dan met chocomouse ... xp

    sterkte >.< Vroeger wilden mn vriendin en haar tweelingbroer een keer een kikker in de oven doen xD maar toen waren ze nog maar 5 ofzo dus ;p. Maar goed dat hun moeder er toen aan kwam, ik wil niet weten wat er anders gebeurd zou zijn o_0


    T O K I O H O T E L < 3