• Damn. Niet dat ik veel naar dat beest omkeek, mijn vader verschoonde hem altijd vroeger, inmiddels mijn moeder vanwege het overlijden van mijn vader, en ik gaf hem altijd eten.
    Nijntje, heette ze, was 6 en een half. Of iets ouder, whatever. Ik ben een week terug van vakantie en hij verbleef in een kinderboerderij, want familie was ook op vakantie. Ik wilde 'm dus gisteren eten geven, maar ik kon 'm niet vinden. Er zit een hek/gaas/whatever bij dat hok waardoor die drinkfles zat enzo, en daar stak ik eerst even die wortel door, maar hij kwam niet. Dus ik zo op mijn hurken zitten en kijken.
    Ja hoor, is ie dood.
    Ik schrok me echt de tering! O.O
    Wij dus de dierenambulance gebeld, hadden 'm opgehaald. Mijn zusje helemaal huilen, ik niet, maar ik vond het wel zielig.
    Wat wel toevallig is, want mijn neef had twee konijnen, allebei dood, en de boerderij waar hun konijnen logeerden toen zij op vakantie waren, daar waren er ook al 2 dood.
    Maybe een konijnenvirus of zo. :q

    Anyway, ik schrok dus echt man. Hij lag voor me neus.
    GATVERDAMME.

    Moest er even uit. ^^


    -

    ow god Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aww! R.I.P. Nijntje =(
    Ik had ook een konijntje ^^ Die was scheel =( Laatst ook dood gegaan.
    Waarom moeten alle rabbits dood T_T


    Slowly floating to the sky...

    Lekkere boerderij daar zo o_o.
    Nouja, wij hadden heel veel konijnen, maar het kostte te veel tijd. Anders had ik er wel een opgestuurd. ;)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 19:26 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    aawhh!
    ik had vroeger ook een konijn en die had ik in de vakantie ook naar de kinderboerderij gebracht, kwam ik hem na de vakantie weer ophalen en toen was die daar dood gegaan want er was een konijnenziekte op de kinderboerderij! --'


    dream, dare, fly!

    Ik had als kind altijd konijntjes

    Maar als ze te oud waren, Ging mijn stiefvader ze vermoorden en aten we die avond dan nog op °-°

    (Ik heb er nooit van gegeten ik eet geen konijn)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Awh wat zielig =(
    Mijn konijn heeft vorige week een prikje gehad, omdat ze een tumor had in haar hoofd. Maar ze was ook al 10 jaar oud ><
    Maar heb er nog 4 =']


    ~

    Mijn hond heeft onlangs een konijn dood gebeten, RIP Truffel :(


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Zo triest.


    A. ikmisje.

    Iedereen bedankt. :')


    -

    Logisch dat je schrikt.
    Ookal ben ik niet echt voor konijntjes, of eender welk dier. Het blijft triestig.. (:

    Nou, iig is ie nu ergens waar hij eeuwig wortels kan eten :'D

    Mijn hond heeft laatst nog een kat doodgebeten die hem al 5 keer in zijn neus had gekrabd, en ik weet eigenlijk niet of ik het wel zo erg vind want dat beest heeft mij ook gekrabd om niets... :S


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.