• Zijn jullie ook wel eens zó verliefd geweest dat je er om moest huilen?
    Ik wel. Ik ben op vakantie een jongen tegen gekomen, ik heb hem maar een week gezien maar ik ben helemaal stapel op hem.
    Ze zeiden dat hij ook op mij was. Nu heb ik hoop. Jammer genoeg woont hij niet in Nederland. Een meisje op msn heeft hem wel op msn, ik heb hem nog niet, maar misschien later wel.
    Vinden jullie verliefd zijn leuk?


    EGYPTIAN GOD

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Gha. Als ik verliefd ben. (of denk dat ik verliefd ben) dan is het wel 'serieus' maar nooit niet lang. Maar, ik denk dat ik nu pas voor de eerste keer écht verliefd ben. (:

    & jy gt me in 'n pb'tj sturn wie(baby)[/kdnk dat ik het wel weet:X mr gewoon voor de zekerheid]
    btw nog is over Tom hè..youknowthatmyloveforhimisrealhè;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Toen ik 14 was. Ik kreeg twee dagen met die persoon voor ik zeven weken op vakantie ging. Maar daar heb ik nooit zo om getreurd. Heb hem wel gemist though.
    Toen het uit was - door een overigens achterlijke reden - heb ik die avond alleen maar gehuild, om vervolgens weken lang mijn uiterste best doen de tranen binnen te houden. Dat is best moeilijk als je bijna twee jaar met diegene hebt gehad. Maar ja, uiteindelijk moet het er toch uit...
    En het wordt nog lastiger als hij je weer terugwil. Maar ik stoot me niet twee keer aan dezelfde steen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 10:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het geweldig en ik heb ook moeten huilen. ik zie mijn vriend nu een maand niet ivm vakantie. toen met het afscheid hebben we beiden moeten huilen. :] stelletje emo's dat we zijn ;D maar ik voel me echt niets zonder hem. ik vind het vaag om in echte liefde op je 15e te geloven, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Noem me idioot, maar ik haat het. Ik haat het verschrikkelijk. Dan ben ik juist héél onzeker en probeer ik zijn/haar aandacht te trekken, maak ik mezelf juist belachelijker. ><

    Behalve als het wederzijds is. Maar, dan haat ik het weer als ik er achterkom dat het een grote player is. --"

    O ja, ik heb voor iemand heel hard moeten huilen, omdat het uit was. Like, kom aan, er stond een hele groep bij toen ze het uit maakte. ><

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 20:41 ]


    You'll never dream alone. <3

    ik vind het leuk om verliefd te zijn ^^
    En ja,de jongen waarop ik verliefd was lag eens in het zieknhuis,en het was ernstig,en toen heb ik gehuild ja :')

    xx


    everybody needs a song.

    Breakfast schreef:
    Noem me idioot, maar ik haat het. Ik haat het verschrikkelijk. Dan ben ik juist héél onzeker en probeer ik zijn/haar aandacht te trekken, maak ik mezelf juist belachelijker. ><

    Behalve als het wederzijds is. Maar, dan haat ik het weer als ik er achterkom dat het een grote player is. --"

    O ja, ik heb voor iemand heel hard moeten huilen, omdat het uit was. Like, kom aan, er stond een hele groep bij toen ze het uit maakte. ><
    ah wat lullig zeg met een hele groep!!