• Ik ben voor het eerst in mijn leven bang voor me ma x'D
    Ik was nooit eerder bang voor d'r, zelfs niet de eerste keer dat ze me een tik verkocht, of de eerste keer dat ik thuiskwam nadat ik weggelopen was.
    Maar nu ben ik echt bang.
    Ik heb echt iets vreselijk ergs geflikt en ze komt zo straks thuis. Vanaf gisteravond rond deze tijd ben ik al bang. Ik heb amper gegeten zo erg.

    Dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 20:30 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oei.
    Dat is niet zo goed, maar je hebt het zelf geflikt(?)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja x']
    Ik verdien het ook wel hoor.
    Maar nu gaat ze me cam kapot maken. En dat doet ze echt.
    Ik vind het erg, maar dat plezier gun ik haar niet. Dus doe ik het zelf voordat zij het kan doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Ja x']
    Ik verdien het ook wel hoor.
    Maar nu gaat ze me cam kapot maken. En dat doet ze echt.
    Ik vind het erg, maar dat plezier gun ik haar niet. Dus doe ik het zelf voordat zij het kan doen.


    Waarom je cam?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wow..
    Dat is kut, maar ja, het is je eigen schuld een beetje, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, maar ik wens je succes + sterkte!


    -

    Oei, dat klinkt niet goed.
    Sterkte ofzo. ;x

    Stiekem ben ik benieuwd wat je gedaan hebt. x]
    Ik werk mezelf ook vaak in de nesten. En dan doe ik ook wel erge dingen. Soms loop ik wel uit de hand, maar ik red me er altijd fijn uit. Maar ik ben een drama queen en kan dus serieus overdrijven met mijn voorgevoel, waarvan ik het juist erger maak en er zo'n vreselijk gevoel in mijn onderbuik knaagt dat zo irritant is.

    Sterkte. x'DD


    You'll never dream alone. <3

    Weet ze dan al wat je gedaan heeft? x_o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omdat ze vind dat ik dat ding moest verdienen.
    En dat is nu over ;D
    Dit is de eerste straf in mijn hele leven, en ik vind het geen straf want ik koop toch wel ene nieuwe, moest ik sowieso doen omdat ik in de mijne deo had gespoten in een vage bui.

    Dank jullie wel voor de support 8D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    @ Breakfast:
    Normaal doe ik precies hetzelfde maar ze heeft het al gezien xD
    Ik heb virussen op mijn PC en was vergeten mijn prullenbak te legen voor ik hem aan me stiefpa meegaf.
    en ja daar stonden dingen in die zeg maar hun niet mochten weten omdat het gewoon te erg is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    @ Breakfast:
    Normaal doe ik precies hetzelfde maar ze heeft het al gezien xD
    Ik heb virussen op mijn PC en was vergeten mijn prullenbak te legen voor ik hem aan me stiefpa meegaf.
    en ja daar stonden dingen in die zeg maar hun niet mochten weten omdat het gewoon te erg is.


    Weet je, dat doet mij denken aan iets wat ik ook voor de zomervakantie had gedaan. Ik had de tip gekregen om je gevoelens op te schrijven. En dat deed ik. Maar in plaats van gevoelens, schreef ik alles op wat ik in één maand tijd had mispeuterd. En.. dat waren echt érge dingen. En mijn moeder had mijn kamer gekuist, toen ik op school was. En toen had ze dat blad gevonden tussen mijn cursussen.

    En dat mens, had dat gelezen en net als al die andere punten. En daar stond juist alles in detail op dat blad. Zij heeft dat -omdat ze niet goed is in Nederlands (spreekt Engels)- aan mijn vader gegeven die dat ook begon te lezen en toen ik thuis kwam, van mijn laatste dag school, ging alles thuis er laaiend aan toe. :'$

    Mijn vader dreigde zelfs dat hij me in een instelling zou plaatsen..


    You'll never dream alone. <3

    En wat heb je dan gedaan? x:


    Only losers can act the way you do

    Sterkte <3

    Woow. Dat is wel vet erg O.O
    Nou, ik wil het wel vertellen maar ik heb het met een vriendin samen gedaan en we zworen elkaar niks verder te vertellen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wil je het egt nit vertelle? je maakt me nu egt niewsgierig :P


    --

    als je het niet vertelt kunnen we ook niet echt oordelen of je het verdient of niet ofzo. =3


    None but ourselves can free our minds.