• Hey quizletters,

    de meeste kennen me niet omdat ik met quizlet was gestopt. Ik ben nu 'terug', niet voor lang denk ik... Ik heb een probleem =( Ik moet het ergens kwijt dus d8 ik, hier! Ik hoop dat iemand me kan helpen of gewoon kan begrijpen wat ik nu voel...
    Bitte, als je leest, lees dan alles...



    3jaar geleden, ontmoette ik een meisje op een fan site. We wisselden e-mail uit en begonnen te chatten. Maar het bleek niet zo leuk te zijn als ik dacht. Iedere dag hadden we ruzie, we konden elkaar niet uitstaan. Een paar maanden later blokte ik haar, zij mij niet. (denk ik) Weer een paar maanden later, besloot ik haar te ontblokken en kijken hoe het ging. Het ging wat beter, we begonnen weer te praten. Dat was rond de tijd dat ik een TokioHotel fan werd. Ze lachte me uit...een week zeiden we niks tegen elkaar, tot op een dag...dat ze vertelde dat ze ook een fan was. Ik blij, zij blij...We begonnen weer te praten en we werden vriendinnen.

    Ondertussen is het 2jaar later...

    We houden van elkaar, alsof we zussen zijn. We kunnen niet meer zonder elkaar. Als de een verdrietig is, om ze zit met iets...De andere troost of luisterd naar haar problemen. Nu het vakantie is, willen we elkaar eens in het echt zien. Ik mocht van mijn ouders, haar ouders stemde toe. M'n vriendin haar ma zei dat ik een week mocht blijven slapen, vanwege de afstand. (2uur rijden) Aleen...mijn ma moest bellen om alles te regelen, wat ze niet wou omdat blijkbaar haar werk belangrijker is Ik kwaad, mijn vriendin kwaad...Maand later nog niet gebeld. Mijn vriendin flipt.

    gisteren...

    Ik was met mijn buurmeisje naar Sint-truiden gegaan. Om te gaan bowlen met andere meisjes en daarna wat te gaan shoppen en drinken. Het was plezant. Ik had een TH-trui gekocht die me 2maten te groot was maar hij staat me! (Toms maten staan me o.0) Ik blij naar huis. Maar...ik had die nacht naar mijn vriendin haar problemen geluisterd, en om haar blij te maken, had ik beloofd eindelijk te bellen en mijn ma te verplichten! Nu...ik kom thuis en zeg dat ze moet bellen! Zij kwaad, ik half gefrustreerd. Ik moest maar mijn TH-trui laten zien terwijl zij verder at. Ik loop naar m'n kamer om hem weg te leggen en hoe logisch, loop ik weer naar beneden. Ik zeg kwaad dat ik maar op msn ga om Melissa (niet haar echt naam, ik hou ze liever anoniem...) te vertellen dat m'n ma niet gaat bellen. Mijn ma negeert het terwijl ik mijn verhaal doe. Zij kwaad, ik kwaad. Uit frustratie (ofzo) zeg ik tegen haar dat ik het maar zal regelen en dat ze haar ma voor de pc moet zetten. Ze doet het en ik begin met haar ma te praten. Opeens zegt MIJN ma iets tegen mij. (ik hou het liever voor mezelf) Ik zeg het tegen Melissa's ma en ze doet de cam aan (=webcam hé...) ik roep mijn ma en ze kijkt, leest...ze wordt razend en begint tegen me te roepen. Ik weet even niet wat zeggen...Opeens begon ik te huilen. Melissa's ma wou me eens zien...Ik doe mijn webcam aan, ze ziet me huilen. Huilend doe ik mijn verhaal, ze begrijpt me. Dat gaf me een goed gevoel. We praatte wat maar beter voelde ik me niet worden...Mijn ma zat heel de tijd aan het zeggen dat ik niet langer dan 0.00 uur op de pc mocht enz, allemaal nieuwe regels enz, je weet wel...Daardoor voelde ik me nog slechter. Niet omdat ze kwaad op me was, dat boeit me niet...Maar omdat ik waarschijnlijk NOOIT mijn aller beste vriendin ga zien...

    Ik voel pijn
    Mijn vriendin probeert me te troosten maar de gedachte dat ik mijn persoontje die 'mijn hartje heeft gestolen' nooit ga kunnen zien, breekt me...
    Mijn hart is gebroken
    Deze nacht heb ik zitten huilen, toen ik 'when you look me in the eyes' luisterde van the Jonas Brothers. Het deed me aan haar denken...

    vandaag...

    Ik stond op en begroette iedereen, geen reactie...Ik word genegeerd...
    Tot nu...word ik genegeerd. Ik had deze morgen zin om weg te lopen...
    'Melissa' weet het...
    Ze weet dat ik gehuild heb
    Ze weet dat ik word genegeerd
    Ze weet dat ik weg wil lopen
    Maar zij staat voor me klaar...
    Al zijn we zo ver van elkaar verwijderd, we houden van elkaar en niemand kan dat ooit nog verbreken...

    Mellisa is mijn hart, ik ben haar adem, zonder elkaar kunnen we niet leven...

    Probleem dus: Mijn ma maakt me ongelukkig =( Telkens negeerd ze me...Ik haat het...
    Ik hou van mijn vriendin en we willen elkaar zien, is dat zo moeilijk om dat te begrijpen? Ik weet dat ze een moeilijk jeugd heeft gehad, ik weet dat ze een moeilijk tijd heeft gehad met mijn vader...Maar moet ze daarom, mijn gevoelens negeren? Ik kan het niet meer...Soms wil ik dood, ookal is het nog geen dag geleden...Ik kan niet zonder Melissa, andersom ook niet...

    Ik heb het kunnen vertellen, mijn gevoelens voor Melissa zullen alsmaar versterken.

    Kan iemand me helpen? Of weet ie wat ik voel? =( ... Ik voel me in de steek gelaten door iedereen, behalve Melissa...

    Voor haar, ga ik dood...

    [voor de duidelijkheid...Ik ben niet verliefd op Melissa, de meeste denken dat omdat we elkaar koosnaampjes geven zoals een echt koppel. Maar...we zijn gewoon niet te breken, is dat zo erg?]


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik vind dit echt heel erg voor je..

    maar ik weet zo echt geen antwoord


    I go wherever you will go..

    pfoehf. Wat een verhaal...
    Dat je moeder jou ongelukkig maakt is ongezond. Je kan wel weglopen maar wat los je daarmee op? Ja, dat je je moeder niet meer ziet. Kan je niet met de trein naar Melissa toe? Of ergens afspreken met haar? Ik vind dit heel moeilijk want dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.. Mijn moeder maakt mij gelukkig niet ongelukkig. Euhnm.. ik leef in ieder geval met je mee, want niemand wilt zo'n moeder |: Nou weglopen .. ik weet niet of dat slim is.. waar wil je dan heen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik zou gewoon je hart volgen en de trein pakken naar je vriendin.Als ze echt je BF is mag je daar toch wel een tijdje blijven?tenminste ik zou dan niet naar mijn moeder luisteren hoor¬¬


    Lalalalalalalala.

    Je moet niet weglopen meisje! Dat lost niets op en ik kan het weten >.<. En als de moeder van melissa je zo goed begrijpt.. laat haar jou moeder dan opbellen. Laat haar met je mam praten over dat jij zo graag naar melissa wilt.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    pfoehf. Wat een verhaal...
    Dat je moeder jou ongelukkig maakt is ongezond. Je kan wel weglopen maar wat los je daarmee op? Ja, dat je je moeder niet meer ziet. Kan je niet met de trein naar Melissa toe? Of ergens afspreken met haar? Ik vind dit heel moeilijk want dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.. Mijn moeder maakt mij gelukkig niet ongelukkig. Euhnm.. ik leef in ieder geval met je mee, want niemand wilt zo'n moeder |: Nou weglopen .. ik weet niet of dat slim is.. waar wil je dan heen?

    Ik kan nergens heen...mijn hele familie zal preken geven tegen mij.

    Ik kan met de trein, maar...mijn ma zal nog kwader worden en alle contact met Melissa willen verbreken...


    Don't be a drag, just be a queen.

    (...)
    Ik kan nergens heen...mijn hele familie zal preken geven tegen mij.

    Ik kan met de trein, maar...mijn ma zal nog kwader worden en alle contact met Melissa willen verbreken...


    Hoe komt jou moeder erachter dat jij bij Melissa bent? Doe je mobiel uit, of doe er anders een nieuwe simkaart in met een ander nummer.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    of waar je dan ook heen gaat..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Hoe komt jou moeder erachter dat jij bij Melissa bent? Doe je mobiel uit, of doe er anders een nieuwe simkaart in met een ander nummer.

    Ze weet dat ik naar Melissa zal gaan...
    ze kent me en weet het hoeveel ze voor me betekent, dus ja...


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het is erg om de hele dag door je ouders genegeerd te worden. Ik zou gewoon heel nonchalant ergens gaan zitten tegen over je ouders/moeder. En zeggen, "Goh, ik dacht dat we deze periode van kinderachtig gedoe al 30 jaar achter ons hadden liggen" Kijken wat ze zegt. Als ze boos wordt ga je gewoon even naar buiten ofzo. Als ze rustig blijft, kan jij ook rustig en duidelijk dit verhaal uit leggen^^. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gezegt is door Melissa's moeder toen jou moeder mee las, maar als het niet al te erg is, zou het opgelost kunnen worden, want Melissa's moeder heeft vast niks kwaads gezegt.
    Ik zou het eerst goed maken, en daarna tot een soort compromis komen. Misschien is waar Melissa woont wel een leuk stad, waar je moeder kan winkelen, terwijl jij bij je vriendin bent. Dan slaap je 's avonds bij Melissa en je moeder in een hotel ofzo
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    Ze weet dat ik naar Melissa zal gaan...
    ze kent me en weet het hoeveel ze voor me betekent, dus ja...



    Maar als ze geen contact met je kan krijgen.. komt ze het ook niet te weten. Maar je lost er niks mee op met weglopen >.< Heb je misschien andere vriendinnen waar je heen kan? Sorry dat ik dit zeg, maar ik was laatst bij me BF slapen, en haar zus dr vriendin kwam overstuur bij haar huis, ze wilde niet meer terug naar huis toe. Me BF's moeder ging met haar rustig praten en zei dat ze ergens heen kon.. weet de naam er niet van, je aanmelden en dan kon je uit huis als je wou. Maar ik weet dus niet wát het was, en waar of ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar.. ik weet niet wat je zou kunnen doen eerlijk gezegt >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar.. ik weet niet wat je zou kunnen doen eerlijk gezegt >.<

    Toch bedankt :)
    X


    Don't be a drag, just be a queen.

    Maar .. ik zou Lra's advies volgen. Dat lijkt me het verstandigst.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    kzit hier bijna met traantjes in mn ogen :'((K)

    Ik weet even niks te zeggen,ik ben sprekenloos.