• Het lijkt wel of de fans worden met elke dag meer humeuriger wanneer iemand iets zegt over tokio hotel. En altijd spreken ze wel hetwoord "hun nieuw album" uit ofso. Ofwel is het zo,of wel word ik gewoon gek dat het lijkt dat de fans steeds humeuriger worden omdat het album zo lang wegblijft Oo"
    Wat een nutteloos topic,inderdaad. Wil gewoon eventjes weten of ik gek ben of niet ofso Oo"

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    De wereld is naar de klote :'D.

    Jup, en ik zou niet weten hoe dat komt. :U


    You'll never dream alone. <3

    -verplaatst :Y)-


    Wie du mir, so ich dir.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het is irritant dat het zo lang duurt,ja dat wel. Maar ik ga er geen drama over maken. Maar je vind ze slechter worden? Dat kan toch niet want ze hebben al zolang geen liedjes meer uitgebracht. Oke,die stukjes van die liedjes dat eventjes uitkwamen,maar dat is niet zo veel he (:

    Ja, die stukjes zijn vet. Maar Bill begint me like, tegen te steken? xd Nee serieus, hij begint zich meer en meer you know what te gedragen. En ja, het gaat om de muziek, blabla, maar geef toe; ook de jongens spelen een belangrijke rol, en eigenlijk heb ik geen zin om dit écht te gaan typen, want ik ben nog steeds een echte fan, etc. en geloof me, het doet echt pijn als ik dit moet gaan zeggen ;x waarschijnlijk begrijpt niemand m'n uitleg, maar ach, dan moeten jullie maar wat beter gaan kijken naar z'n gedrag. (:

    Exception schreef:
    (...)
    Ja, die stukjes zijn vet. Maar Bill begint me like, tegen te steken? xd Nee serieus, hij begint zich meer en meer you know what te gedragen. En ja, het gaat om de muziek, blabla, maar geef toe; ook de jongens spelen een belangrijke rol, en eigenlijk heb ik geen zin om dit écht te gaan typen, want ik ben nog steeds een echte fan, etc. en geloof me, het doet echt pijn als ik dit moet gaan zeggen ;x waarschijnlijk begrijpt niemand m'n uitleg, maar ach, dan moeten jullie maar wat beter gaan kijken naar z'n gedrag. (:


    Stiekem kijk ik niet naar zijn gedrag van nu. Dus wat hij allemaal doet, weet ik niet. Heb je anders filmpje? Ö -is benieuwd-


    You'll never dream alone. <3

    Exception schreef:
    (...)
    Ja, die stukjes zijn vet. Maar Bill begint me like, tegen te steken? xd Nee serieus, hij begint zich meer en meer you know what te gedragen. En ja, het gaat om de muziek, blabla, maar geef toe; ook de jongens spelen een belangrijke rol, en eigenlijk heb ik geen zin om dit écht te gaan typen, want ik ben nog steeds een echte fan, etc. en geloof me, het doet echt pijn als ik dit moet gaan zeggen ;x waarschijnlijk begrijpt niemand m'n uitleg, maar ach, dan moeten jullie maar wat beter gaan kijken naar z'n gedrag. (:

    Ik vond persoonlijk die stukjes op niet veel trekken,en moest het heel album zo zijn..zouw het pas zwaar kloten zijn ;O. Maarja,waarschijnlijk ook omdat ik niet echt voor het engels ben en meer voor het duits :'D. Volgens mij,zit Bill gewoon in de knoop met wie hij echt is. Door al de roem. Door de fans,de manager,door alles gewoon. En weet hij gewoon niet meer wat en hoe hij zich moet gedragen.

    Kindjes komen in de pubertijd

    Tsjah, begrijpelijk dat fans humeurig worden daarvan :'D
    Het heeft al zo lang geduurd en nu duurt het nog steeds te lang voor het album eindelijk uitkomt. (nerd)
    Sorry hoor. :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cherished schreef:
    Kindjes komen in de pubertijd
    Roflmao :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik erger me eraan dat iedereen wat over de fans te zeiken heeft? Alle fans die ik [persoonlijk] ken zijn al lang over de hysterische-fan fase heen, of zijn er nooit in geweest.
    Maar dat zal wel aan mij liggen.


    If you want me to listen, whisper...

    Serendipity schreef:
    Ik erger me eraan dat iedereen wat over de fans te zeiken heeft? Alle fans die ik [persoonlijk] ken zijn al lang over de hysterische-fan fase heen, of zijn er nooit in geweest.
    Maar dat zal wel aan mij liggen.

    Ik denk niet dat ze die bedoelt aangezien die niet zo opvallen als fan zijnde.

    Niet aso ofzo. |:

    Ik vind dat je gewoon moet wachten. Niet elke artiest maakt meteen na het album een ander album.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik hoor al niet bij die klasse fans. :Y)


    If music be the food of love, play on!

    Het album komt toch officieel uit op 4 september.
    ^^
    Humanoid

    *kwijl kwijl*

    oh ja ik ebn zo humeurig (nerd) lalala


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DodeDavid schreef:
    Het album komt toch officieel uit op 4 september.
    ^^
    Humanoid

    *kwijl kwijl*


    Ik ga die cd kopen en dan verhuis ik meteen naar Pluto, zodat die hysterische vrienden van mij niet hysterisch tegen mij gaan doen. :X


    You'll never dream alone. <3