• Het lijkt wel of de fans worden met elke dag meer humeuriger wanneer iemand iets zegt over tokio hotel. En altijd spreken ze wel hetwoord "hun nieuw album" uit ofso. Ofwel is het zo,of wel word ik gewoon gek dat het lijkt dat de fans steeds humeuriger worden omdat het album zo lang wegblijft Oo"
    Wat een nutteloos topic,inderdaad. Wil gewoon eventjes weten of ik gek ben of niet ofso Oo"

    Dat noemt men hysterische fans. (cat)


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Dat noemt men hysterische fans. (cat)

    Oke,kan ook ;D

    Dus, gek ben je niet. (:

    Gewoon die mensen laten, want met hun praten gaat niet.
    Maar serieus, met de meerderheid valt er niet te praten, of je krijgt een hele lading scheldwoorden, geroep en geschreeuw over je.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Dus, gek ben je niet. (:

    Gewoon die mensen laten, want met hun praten gaat niet.
    Maar serieus, met de meerderheid valt er niet te praten, of je krijgt een hele lading scheldwoorden, geroep en geschreeuw over je.

    Fjoew. Dacht eventjes dat ik echt de enigste was die dat dacht ofso ;O. Maarja, ik denk dat we er nog wel een aantal maanden last van zullen hebben.

    Ja, ik vind het gewoon hartstikke irritant worden dat we zo lang moeten wachten op dat goddamnd album.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 18:56 ]

    Nja, ik vind het wel logisch.
    Dan beloven ze een nieuw album, en dan komen ze met een of ander concert waar maar een bepaald aantal kaartjes voor zijn.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 18:55 ]


    blame the bully.

    ik praat vaak over het album ja
    zeker iedere dag
    mr niet humeurig, altijd hyper
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Exception schreef:
    Ja, ik vind het gewoon hartstikke irritant worden dat we zo lang moeten wachten om dat goddamnd album.

    ht gt het waard zijn..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ht gt het waard zijn..
    Xx

    Ik hoop het, anders ga ik volgens mij erg kwaad en teleurgesteld zijn.
    Ik zag daarnet een 'concert' op MTV. Zwakjes hoor. 4 liedjes waren het volgens mij. ><

    Exception schreef:
    Ja, ik vind het gewoon hartstikke irritant worden dat we zo lang moeten wachten op dat goddamnd album.

    Omdat er (volgens mij) eventjes er slechter aan toe ging met de jongens. En dan gustav die een operatie heeft gehad,tom met zijn stalkers,nu terug dat ding met gustav. Dat kost ook veel tijd. En voor mij is de gezondheid van de jongens,en dat ze zich goed in hun vel voelen ook belangrijk en niet alleen het album,ofso? (:

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Fjoew. Dacht eventjes dat ik echt de enigste was die dat dacht ofso ;O. Maarja, ik denk dat we er nog wel een aantal maanden last van zullen hebben.


    Ik denk toch eerder een jaar.

    Want als dat album in september komt, hebben alle hysterische fans hem al, draaien ze die plaat een honderdtal keren, daarna komen ze in de top 50 en al dat gedoe..

    En geloof me, de hysterische fans op dàt moment, wil ik niet horen. Want mijn hoofd zal denk ik ontploffen van al hun geschreeuw. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Exception schreef:
    (...)
    Ik hoop het, anders ga ik volgens mij erg kwaad en teleurgesteld zijn.
    Ik zag daarnet een 'concert' op MTV. Zwakjes hoor. 4 liedjes waren het volgens mij. ><

    CONCERT VAN TH?:O omg wrom zag ik dat nie(huil)(H)
    & sorry maar als je daarvoor kwaad en teleurgesteld gaat zijn..
    de jongens werken hard, de jongens doen zo hun best & dn ga jij nog is kwaad zijn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Exception schreef:
    (...)
    Ik hoop het, anders ga ik volgens mij erg kwaad en teleurgesteld zijn.
    Ik zag daarnet een 'concert' op MTV. Zwakjes hoor. 4 liedjes waren het volgens mij. ><

    Bij dat programma van MTV komen meestal maar 4 of 5 liedjes x'D

    Willom schreef:
    Nja, ik vind het wel logisch.
    Dan beloven ze een nieuw album, en dan komen ze met een of ander concert waar maar een bepaald aantal kaartjes voor zijn.

    Hiet ben ik het mee eens :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    tomfreakske schreef:
    (...)
    CONCERT VAN TH?:O omg wrom zag ik dat nie(huil)(H)
    & sorry maar als je daarvoor kwaad en teleurgesteld gaat zijn..
    de jongens werken hard, de jongens doen zo hun best & dn ga jij nog is kwaad zijn
    Xx


    Ze bedoeld vast dat ze het vermoeiend vind om lang te wachten, op het nieuwe album. En dat ze het niet bepaald leuk vind als de liederen niet haar smaak zullen zijn. Want dan heeft ze zo uit gekeken naar een album, en heeft ze haar geld uitgegeven aan een album dat ze niet graag hoort.

    Ik denk toch dat ze dat bedoeld.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik denk toch eerder een jaar.

    Want als dat album in september komt, hebben alle hysterische fans hem al, draaien ze die plaat een honderdtal keren, daarna komen ze in de top 50 en al dat gedoe..

    En geloof me, de hysterische fans op dàt moment, wil ik niet horen. Want mijn hoofd zal denk ik ontploffen van al hun geschreeuw. ;x

    Het wordt een lange tijd. Ohjeeee. Nu gaat het terug erger worden met de haat. En gaat alles weer beginnen tussen haters en fans ;O.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 19:11 ]