Het lijkt wel of de fans worden met elke dag meer humeuriger wanneer iemand iets zegt over tokio hotel. En altijd spreken ze wel hetwoord "hun nieuw album" uit ofso. Ofwel is het zo,of wel word ik gewoon gek dat het lijkt dat de fans steeds humeuriger worden omdat het album zo lang wegblijft Oo"
Wat een nutteloos topic,inderdaad. Wil gewoon eventjes weten of ik gek ben of niet ofso Oo"
-
24 juli 2009 - 18:4324 juli 2009 - 19:13
Ik ben niet humeurig maar eerder ongeduldig >.<
He's the reason for the teardrops on my guitar
24 juli 2009 - 19:18tomfreakske schreef:
(...)
CONCERT VAN TH? omg wrom zag ik dat nie(huil)
& sorry maar als je daarvoor kwaad en teleurgesteld gaat zijn..
de jongens werken hard, de jongens doen zo hun best & dn ga jij nog is kwaad zijn
Xx
Geen idee?
Maar het is echt niet erg, want het was echt slecht, sorry dat ik het zeg..
En kwaad, ja om wat Breakfast zegt ongeveer.
We moeten al zo lang wachten en als het album dan op niks trekt... >< Ze hebben al genoeg tijd gehad, dacht ik zo, om een goed album te maken.24 juli 2009 - 19:24Exception schreef:
(...)
Geen idee?
Maar het is echt niet erg, want het was echt slecht, sorry dat ik het zeg..
En kwaad, ja om wat Breakfast zegt ongeveer.
We moeten al zo lang wachten en als het album dan op niks trekt... >< Ze hebben al genoeg tijd gehad, dacht ik zo, om een goed album te maken.
Soms lijkt het wel of ik ben de enigste dat persies ook nog geeft om de gezondheid en het welzijn van de jongens en niet alleen het nieuwe album Oo"24 juli 2009 - 19:28JOYCEVIPx schreef:
(...)
Het wordt een lange tijd. Ohjeeee. Nu gaat het terug erger worden met de haat. En gaat alles weer beginnen tussen haters en fans ;O.
Uhu, het word weer oorlog. Maar Kika blijft neutraal.You'll never dream alone. <3
24 juli 2009 - 19:30JOYCEVIPx schreef:
(...)
Soms lijkt het wel of ik ben de enigste dat persies ook nog geeft om de gezondheid en het welzijn van de jongens en niet alleen het nieuwe album Oo"
Van een album maken worden ze niet ziek, hoor. (:24 juli 2009 - 19:31Exception schreef:
Ja, ik vind het gewoon hartstikke irritant worden dat we zo lang moeten wachten op dat goddamnd album.Some people make the world special just by being in it
24 juli 2009 - 19:33Exception schreef:
(...)
Van een album maken worden ze niet ziek, hoor. (:
Nooit gedacht buiten het album? Gewoon over alles. Naja,het valt niet uit te leggen. Je zag het alleen aan hun. Dat ze het zwaar hadden. En weetje. Dan mag voor mij het album nog langer weg blijven. Want het is beter dat ze goed in hun vel zitten.24 juli 2009 - 19:35Exception schreef:
(...)
Van een album maken worden ze niet ziek, hoor. (:
Nee, maar van fans die wachten op het album wel.Everything means nothing, if I ain't got you.
24 juli 2009 - 19:35Breakfast schreef:
(...)
Uhu, het word weer oorlog. Maar Kika blijft neutraal.
We knallen gewoon de hysterische fans en de hysterische haters af. Oooh,dan zouw het nog al stil zijn in de wereld denk ik ;O.24 juli 2009 - 19:37JOYCEVIPx schreef:
(...)
Nooit gedacht buiten het album? Gewoon over alles. Naja,het valt niet uit te leggen. Je zag het alleen aan hun. Dat ze het zwaar hadden. En weetje. Dan mag voor mij het album nog langer weg blijven. Want het is beter dat ze goed in hun vel zitten.
Ja, ik vind het natuurlijk ook niet leuk als het niet goed met hun gaat, wat denk je? (: Dat ik dat niet zie en dat ik het geweldig vind? Maar oké, ik vind het gewoon irritant dat het zo lang duurt, en ik vind ze ook slechter worden. ;X -dat deed pijn-24 juli 2009 - 19:37JOYCEVIPx schreef:
(...)
We knallen gewoon de hysterische fans en de hysterische haters af. Oooh,dan zouw het nog al stil zijn in de wereld denk ik ;O.
Dan zou het inderdaad rustig zijn. (:
Behalve de burgeroorlogen en al dat gedoe. Want je weet, respect bestaat niet meer. [=You'll never dream alone. <3
24 juli 2009 - 19:3724 juli 2009 - 19:3724 juli 2009 - 19:39Exception schreef:
(...)
Ja, ik vind het natuurlijk ook niet leuk als het niet goed met hun gaat, wat denk je? (: Dat ik dat niet zie en dat ik het geweldig vind? Maar oké, ik vind het gewoon irritant dat het zo lang duurt, en ik vind ze ook slechter worden. ;X -dat deed pijn-
Het is irritant dat het zo lang duurt,ja dat wel. Maar ik ga er geen drama over maken. Maar je vind ze slechter worden? Dat kan toch niet want ze hebben al zolang geen liedjes meer uitgebracht.Oke,die stukjes van die liedjes dat eventjes uitkwamen,maar dat is niet zo veel he (:24 juli 2009 - 19:39