• Nou ik dacht laat ik mezelf nuttig maken en jullie mee laten genieten van mijn geweldige dag :’).

    Vanmorgen ging ik naar de tattooshop om een nieuwe neuspiercing te laten zetten (want mijn oude was dicht gegroeit door werk) en ik zit daar en ik zeg al “Ik krijg zo meteen een bloedneus.” Dat meisje wat mij hielp haalde even haar schouders op en maakte mijn neus schoon. “Neuhj zal wel meevallen.” Nou dat heeft zij geweten. Nog geen seconden nadat de piercing erin zat gutste het bloed eruit. Echt heel goor. Ik moest eigenlijk wel lachen, maar het meisje schrok zich kapot. Mijn hele gezicht en handen, zelfs mijn broek zat helemaal onder het bloed. En na een kleine 20 minuten wat het bloeden eindelijk opgehouden :’)

    En daarna besloot ik om voor het eerst Sushi te gaan maken. Omdat ik alle spullen al in huis heb, heb het alleen nog nooit gemaakt. Dus ik aan de slag. Stiekem vond ik het ontzettend leuk en zo heel slecht ziet het er niet uit voor een eerste keer.

    C it yourself!.

    Dus om dit topic nog maar even nuttig te maken :’). Who loves Sushi? En wie maakt het wel vaker zelf? En als je het zelf maakt wat doe je er dan allemaal in?

    x.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 17:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb dat nog nooit gegeten en denk niet dat ik het zal lusten.
    Maar ik vind jou sushi er wel professioneel uitzien eigenlijk :Y)


    everybody needs a song.

    Aristocrat schreef:
    Sushi is lekker ^^ Zeker met een klein beetje wasabi ^^
    Ik had er te veel wasabi in gedaan. Echt veel te veel. Dus op een gegeven moment begon ik gewoon te janken zo heet was het :'). Het leek ook net of mijn neus er ieder moment af kon vallen. De volgende keer toch maar iets minder wasabi >.<'


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik had er te veel wasabi in gedaan. Echt veel te veel. Dus op een gegeven moment begon ik gewoon te janken zo heet was het :'). Het leek ook net of mijn neus er ieder moment af kon vallen. De volgende keer toch maar iets minder wasabi >.<'

    Aww Auch! Ik ken het gevoel XD De eerste keer ik wasabi at had ik teveel gepakt XD Want ik dacht; -kan toch niet ZO scherp zijn- nou, ik heb het geweten --' XD


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Aww Auch! Ik ken het gevoel XD De eerste keer ik wasabi at had ik teveel gepakt XD Want ik dacht; -kan toch niet ZO scherp zijn- nou, ik heb het geweten --' XD
    Hahha precies. Maar stiekem krijg je er wel een enorme kick van. Van het hele scherpe. Ik in ieder geval :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahha precies. Maar stiekem krijg je er wel een enorme kick van. Van het hele scherpe. Ik in ieder geval :Y)

    Zoals ik al zei [maar met mijn ander account wat niet de bedoeling was --'] Ja ik ook XD Hoe scherper, des te beter! ^^ Ik weet nog toen mijn oude half broer een stuk peper tussen zijn beugel vast had XD AHAHA XD Dat was grappig XD Khad hem nog gewaarschuwd maar nee, luister maar niet naar je zusje (A)


    Slowly floating to the sky...

    Hahah broers.. Wat moet je ermee :'). En ik had idd al zo'n vermoeden dat jij dat was ja :D


    Wie du mir, so ich dir.

    Ahaha oke XD Want ik was bezig met van alles en toen vergat ik terug naar dees account te gaan XD [/blond XD] Naja, met mijn broer heb ik niets meer XD Hij woont in Amerika dus tja...
    Wasabi :Y)


    Slowly floating to the sky...

    het lijkt me lekker.
    en ik wil het lekker vinden.

    volgens mij vind ik het zoo goor.

    maak een

    'how to make sushi - without fish'

    homevideo! :] hehe, ga ik het ook maken :Y)

    Nog nooit gegeten


    It even took me by surprise

    screamlauder schreef:
    maak een

    'how to make sushi - without fish'

    homevideo! :] hehe, ga ik het ook maken :Y)
    Ghehe beter van niet. Als ik filmpjes maak, komen er uiteindelijk allemaal dingen in voor die niet gepland zijn erin voor te komen :X


    Wie du mir, so ich dir.

    sushi kan lekker zijn, ligt eraan wat erin zit..


    rawr! I'm a pirate