• ghihi leek me wel een geinig topic xD
    ik weet niet of er hier al een topicje over is btw (A)

    mr nu on topic:
    ik heb vanacht wel 2 keer gedroomd over Robert pattinson o.O
    nou ja xD
    een keer over robert , ik had gedroomd dat ie op bezoek kwam in de panos :'D
    en een keer over Edward :'D
    hier had ik gedroomd dat ik bella was x'D en jessica had mijn gsm kapot gedaan Ö en toen werd ik een vampier :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb paar dagen geleden een vage droom gehad:
    Iedereen van Quizlet was in de Plus(supermarkt) de moderators hier op Q. waren daar dat daar ook. Maar een vriendin(xLovveexTHx(R.)) van me op quizlet en een vriend(Tim) van haar was ook ook mod. en er was een hele chaos daar omdat er iemand zonder toestemming een mod. trui aanhad ofzo of die had zich niet gemeld dat hij/zij een nieuwe mod was. Dus is zeg zo tegen R. want ik had die trui aan omdat ik hem had gekregen. Ik ben zo terug ik ga hem even uit doen. dus ik ren die winkel uit langs de mods en heel ver weg ging ik een wc binnen die trui aan doen en verstoppen. Ik terug lopen, wil ik doorlopen maar wordt ik tegengehouden door kirstensnaps en cherished. -ik weet niet meer precies wat ze zeiden. maar wat bleek ik een een soort schort aan ofzo met plus erop met de naam Inge *achternaam*.- dus cherished lees dat zo voor: Plus Inge *achternaam* die is niet van jou he? en ze keek me aan. dus ik zo ernaam kijken: Nee die is van een vriendin die werkt bij de plus in ons dorp. -toen werd ik wakker-


    Nvt

    JustHateLove schreef:
    ik was met hond aan het lopen en ineens ik werd ontvoerd door 3 vrienden van mijn vriendje,, en als ik niet mee zou gaan zou ik hem nooit meer zien ofzo,, maar ze brachten de hond netjes naar huis en hadden mijn koffer ingepakt en toen namen ze me meexD maar toen wou ik zo naar huis en lieten ze me niet gaan,, toen werd ik boos en sloeg ik 1 met vlakke hand in gezicht,, en sloeg hij mij met vuist en had ik paars gezicht,, en toen ging ik met 1 van die gaste douche en toen werd hij geil van me en toen werd ik wakkerxD
    echt vet ergxD
    whaha xD leuke droom x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    FallenStars schreef:
    ik heb paar dagen geleden een vage droom gehad:
    Iedereen van Quizlet was in de Plus(supermarkt) de moderators hier op Q. waren daar dat daar ook. Maar een vriendin(xLovveexTHx(R.)) van me op quizlet en een vriend(Tim) van haar was ook ook mod. en er was een hele chaos daar omdat er iemand zonder toestemming een mod. trui aanhad ofzo of die had zich niet gemeld dat hij/zij een nieuwe mod was. Dus is zeg zo tegen R. want ik had die trui aan omdat ik hem had gekregen. Ik ben zo terug ik ga hem even uit doen. dus ik ren die winkel uit langs de mods en heel ver weg ging ik een wc binnen die trui aan doen en verstoppen. Ik terug lopen, wil ik doorlopen maar wordt ik tegengehouden door kirstensnaps en cherished. -ik weet niet meer precies wat ze zeiden. maar wat bleek ik een een soort schort aan ofzo met plus erop met de naam Inge *achternaam*.- dus cherished lees dat zo voor: Plus Inge *achternaam* die is niet van jou he? en ze keek me aan. dus ik zo ernaam kijken: Nee die is van een vriendin die werkt bij de plus in ons dorp. -toen werd ik wakker-
    okee ik heb nog nooit over Quizlet gedroomd :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ghehe ik hoop dat ik weer over J. Droom :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)okee ik heb nog nooit over Quizlet gedroomd :'D
    ik ook nog nooit maar toch ik vind hem wel heel erg vaag xD


    Nvt

    Seel schreef:
    (...)
    Mr als je de dochter bent van de ouders van harry potter dan ben je toch de zus van harry potter :'D ?


    kbedoel, de dochter van de zus van harry potter zijn moeder x]

    + mss ben je verlieft op die jongen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    vanacht weet ik niet meer x)
    ik heb overlaatst wel is gedroomd dat ik kon moonwalken. x) omdat ik het de laatste tijd heel veel oefen. x) endan droomde ik da ik het kon x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Eh... dat ik verbrand werd in een cremeeroven? Daarna ging ik naar de hel, en toen moest ik pokeren met Satan. Als ik verloor dan moest ik blijven en als ik won mocht ik terug. Ik won dus en ik zag dus mijn eigen urn. Toen ben ik bij die mensen gaan spoken (mijn ouders, wat heel droog was) en toen werd ik wakker :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Dat ik weer terug ging naar Mallorca en we in het zelfde hotel zaten als waar die leuke dude werkte x'D


    dream, dare, fly!

    Dat mijn beste vriendin plots lesbie was en een relatie had me een meisje dat vorig jaar in mijn klas zat en nu op een andere school zit o.o


    Only losers can act the way you do

    Zomg, vannacht over m'n vriendje ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan het me niet meer herinneren van deze nacht, helaas. :}

    Geen idee wat ik deze nacht gedroomd heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik droomde niet vannacht (puh)


    Keep on smiling

    prettyfly schreef:
    (...)

    kbedoel, de dochter van de zus van harry potter zijn moeder x]

    + mss ben je verlieft op die jongen?
    i think so :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H