• ghihi leek me wel een geinig topic xD
    ik weet niet of er hier al een topicje over is btw (A)

    mr nu on topic:
    ik heb vanacht wel 2 keer gedroomd over Robert pattinson o.O
    nou ja xD
    een keer over robert , ik had gedroomd dat ie op bezoek kwam in de panos :'D
    en een keer over Edward :'D
    hier had ik gedroomd dat ik bella was x'D en jessica had mijn gsm kapot gedaan Ö en toen werd ik een vampier :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat er 's avonds terwijl ik TV zat te kijken er een zwart met gele reuze spin bij mijn arm omhoog kroop. En toen ging ik slapen en toen lagen er allemaal dooie kakkerlakken in mijn bed ;x


    when words fail, music speaks.

    Echt iets vuils.
    Dat ik twee mensen moest tegenhouden om elkaar te gaan vermoorden, en daarbij werd ik bijna zelf vermoord en ze gingen de hele tijd naar me zoeken enzo. Echt supereng.
    En ook dat een vriend van me werd gedood met krasjes in zijn borstkas.

    Heel eng, dat weet ik wel nog. Maar wat het precies was weet ik niet meer. :X


    hoi, jij bent leuk.

    Uhm, ik heb amper 2uur geslapen :X niet gedroomd dus.


    -

    Nick Jonas, serieus.

    Die gaf mij een fake vijf euro briefje.
    Ik zei: 'Omg, I hate you now.' Hij: 'O really?' Hij komt zo dichter. Met zijn voorhoofd tegen het mijne. 'Now do you?' Ik zeg. 'Yeah.' En die geeft mij een knuffel. Het einde :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat ik ziek was en naar de dokter moest en en toen was Joe de dokter en hij had een sexy dokterjas aan en toen raakte hij me aan en kreeg ik een orgasme ofzo ;o best wel weird x] en derest is kinda prive XD


    Madara<3Sasuke<3Itachi<3.

    toen ik wakkerwerd wist ik het nog; maar nu niet meer :X


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Serieus, dromen jullie allemaal over beroemdheden :8 , ik bijna nooit. (x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Paranoid schreef:
    Dat ik ziek was en naar de dokter moest en en toen was Joe de dokter en hij had een sexy dokterjas aan en toen raakte hij me aan en kreeg ik een orgasme ofzo ;o best wel weird x] en derest is kinda prive XD

    Wahahaahahaaha x)
    En ik droomde over een meisje dat me als een homo sloeg die haar borste half uit haar topje lagen xD

    Ik heb gedroomd over Tom Kaulitz.
    Ik was verdwaald in Duitsland, en ik zag een oud vrouwtje staan.. ik wou aan haar de weg vragen.. maar het oud vrouwtje luisterde maar niet. Ineens zie ik een gordijn worden open geschoven.. en wie staat daar, Tom Kaulitz.. Hij vroeg iets aan het vrouwtje en ineens mocht ik binnen..
    en wat dan.. toen werd ik wakker :(

    Adored schreef:
    Dus ik trok heel schijnheilig een vlaggetje met -Team Zwitserland- uit me zak, -
    :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    BrokenDreams schreef:
    Serieus, dromen jullie allemaal over beroemdheden :8 , ik bijna nooit. (x
    neih niet altijd maar toch xD ...
    ik droom altijd van die dingen die helemaal niet kunnen , zoals dat het donuts regende ofzo :'D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 21:23 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat een oude vriend van me, die een jaar terug naar Indonesië is verhuisd, weer in Nederland kwam wonen. En, ik was heel blij, want ik miste hem. Maar het was maar een droom..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 21:55 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik ging parachute springen (hoe je het ook schrijft) en toen ging de parachute (ofzo) niet open en toen knalde ik op de grond en toen schrok ik wakker! het voelde net echt


    i'm a vampire and i will kill you

    Dat ik in De Kuip zat, bij de Open Dag, en dat ik toen het veld op werd geroepen en de spelers kon ontmoeten =x


    Geen woorden, maar daden.