Hmm, die van mij was echt wel weird!Oo
Ik had dus een reunie fzo van het zesde leerjaar samen met m'n vriendin dat ik al 12 jaar ken, Sarah georganiseerd. Best wel al raar!x'D We hadden zo'n vaag gebouw afgehuurd met zo allemaal kleine kamertjes. Op een gegeven moment ging iedereen zo weg en bleef ik over met Sander, Steven en Joni. Ik ging zo de rest gaan zoeken in die kleine kamertjes maar er was zo 1 deur op slot waar ik zo verschrikkelijk veel lawaai hoorde. Ik klopte zo op de deur en riep om hem open te doen. Anthony deed open *die gast is Like Huge!* en in die kamer waren er nog meer kamertjes!oO Ook op slot en in 1 hoorde ik zo Sarah. Ze deed dan die deur open en keek me aan, zo massaal boos. Ze liep zo direct naar Anthony en gaf hem BAF een patat op z'n neus!Ö Je hoorde zo echt KRAK van Anthony z'n neus dat kraakte en Niels, een andere kerl kwam zo kijken wat er gebeurd. Ik had Sarah zo al vast genomen om haar tegen te houden wat niet zo goed lukte omdat ik klein ben en zij groot --' En ik zo van: 'Niels! Help me!' Die gast komt zo aangelopen en helpt Sarah vasthouden en Sarah begint dan zo te wenen, weet ik veel waarom en Anthony zit dan vanalles te roepen. Wat weet ik niet meer. Maar wel iets over dat Sarah op hem verliefd was maar hij niet op haar en dat hij zo vanalles gezegd had tegen haar. Echt raar. En dan begon ik ook zo opeens te huilen!oO Op het einde geven Sarah en Anthony elkaar zo een knuffel en mij dan ook. En toen werd ik wakker!x'D
Echt man, je weet echt niet hoe raar dat was!!ÖÖ
Meestal zijn m'n dromen raar, maar toch nooit zo raar! En meestal gaan ze over van de bekende mensen, waarin er dingen dan totaal niet kunnen!x'D
Life is a climb, but the view is great <3