• Hebben jullie ook gemerkt dat de meeste mensen waarmee je hier op Q bevriend bent, na een tijdje niet eens meer spreekt?
    De vriendschap begint te verwateren, en ja. Je hebt zelf ook geen zin om altijd even 'hoi' te zeggen, en 'alles goed'

Ben ik de enige?

ok

Ik heb er misschien nog 3 over, waar ik nog steeds mee praat en sommigen is maar heel af en toe en met de rest gewoon helemaal niet meer.

All was well.

Fighter schreef:
    Ik heb het bij sommigen wel ja :$

Bij sommige mensen wel. Die zijn dan nooit meer online ofzo. Of ze negeren je. Maar ik ken ook mensen hier op Quizlet die ik wel gewoon regelmatig spreek. :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

k heb het soms ja....

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Prankster schreef:
    Ja, de laatste tijd wel ja... Hmm, misschien ga ik maar weer een rondje 'hoiien'

-gaat haar idee pikken-

You'll never dream alone. <3

Ik heb dat ook, maarja ik heb niet zoveel vrienden op Quizlet (a').

a figment of your imagination

Heb ik ook, maar da's pretty much mijn schuld^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Jep..
    Bij al me oude maatjes hier heb ik dat zowat..
    Behalfen bij een,, maar die is voor altijd geband..'x']
    Maar die spreek ik nnog gewoon op msn =D

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

nee je bent niet de enige, maar als ik te lang met bepaalde mensen niet praat dan ga ik ze missen :x

<3

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Dat is vet raar, ik kijk door mijn inbox en zie nu allemaal mensen waar ik nog mee gepb't heb en die mensen ken ik nu niet meer of praat ik niet meer tegen, terwijl er vroeger zo'n heel groot gesprek werd gehouden. O_o

You'll never dream alone. <3

Klopt..
    Ik praat alleen over Hyves of MSN met enkele Q- mensen.. Maar meer ook niet.
    Alhoewel ik soms wel ff de tijd neem om aan iemand zoals Skitt, Melissa of Seeb te vragen hoe het gaat.

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Als ik elke keer de gene ben die hoi moet zeggen, omdat er anders gewoon geen gesprek komt, en dat gesprek blijft dan bij ja-alles-is-goed-en-nu-ga-ik-weer, dan hoeft het na een tijdje niet meer voor mij.

Heb ik ook, ik heb zelfs vrienden in mijn vriendenlijst waarvan ik niet weet hoe ze daar komen of die al keilang niet meer actief zijn. ;D

Ik wou dat ik kon mee praten over die vriendenlijst maar ik ben nieuw hier op Quizlet dus er staat nog niemand op.

Everyone smiles in the same language.

Gosh, heb ik ook :x

Like a phoenix rising from the ashes