• Nou heb ik een probleempje..
    Ik heb het gevoel dat een vriendin, nou ik ben niet zo zeker of ik haar zo nog wil noemen, achter mijn vriendje aanloopt.
    Like toen we net iets hadden was bijna iedereen hartstikke blij voor ons.. maar zij keek niet bepaald gelukkig enzo.. Ze probeerde me dan een tijdje te negeren, terwijl ik hartstikke me best deed om met haar bezig te zijn en niet al mijn aandacht aan mijn vriendje te geven..

    Maar na een tijdje was ik het zo beug dat ik het maar zo liet. Dus toen begon ze tegen de mensen te vertellen dat ik haar liet vallen en geen tijd meer voor dr had enzo.. en begon ze mij uit te schelden via haar nick enzo.. wat ze wel al vaker deed maar daar lag ik niet echt wakker van...

    Tijdens de examens begon ze toch weer wat tegen me te praten enzo en ik dacht dat ze het misschien na een maand eindelijk ging aanvaarden dat we iets samen hadden enzo en ze zat op te scheppen hoe leuk ze het wel niet vond dat ze voor dr zus dr verjaardag een verrassingsfeestje gingen houden in dr favoriete plekje in Brugge.. nouja echt the place to be volgens haar...

    Maar dan moet ik wel horen dat ze aan mijn liefje zegt dat ze het daar hartstikke saai gaat vinden tussen die oudere mensen.. en dan vraagt ze aan hem of ze anders int stad wat konden rondhangen.. maar die kon dus niet omdat ie moest op zn broer passen.. Kom ik achteraf te weten dat ze het alleen aan hem vroeg enzo..

    Dan zit ze als we weggaan gewoon met hem te flirten voor mijn gezicht en zijn trui te vragen omdat ze het koud geeft terwijl ik dan als ze weggaat ziet dat ze haar vest uit dr zal haalt ><
    Ook wanneer we oogcontact met elkaar maken en elkaar wat uitdagende blikken geven probeert ze telken zijn aandacht van me af te halen..
    Onlangs was ze zelf boos omdat ik langer weg mocht blijven dan zei en ze wou echt dat ik met dr naar huis ging.. dan begon ze mssz vies te worden omdat ik zei dat ik liever bij mijn vriend wat langer bleef terwijl ik de kans had, want toen ging ik hem een week niet zien enzo en binnekort vertrek ik ook op reis enzo.. echt.

    En nu is zei op reis en stuurt ze een bericht naar hem van dat ze hem gaat missen en dan nodigt ze haar zelf uit voor een filmavond bij hem thuis enzo.. Ik word er echt pissed van.. ze begint echt mn humeur te verpesten enzo..
    Zelf mijn vrienden zeggen dat ze achter hem aanloopt omdat ze zo hard dr best doet dat ze te doorzichtig enzo wordt..

    Gelukkig gaat mijn vriend dr niet op in en zegt hij ook dat ie dr niet moet.. maar als dat zo gezegd mijn vriendin moet zijn, doe je dat toch niet?

    (ja sry maar als ik het kan meedelen aan mensen dan ga ik me telkens beter voelen.. vandaar)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 20:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumpen, dat is toch focking niet normaal menn D:


    I don't need words to feel those lips.

    Ik noem dat geen vriendin meer hoor. :o Zekers niet als ze zich telkens zo gedraagt en echt probeert om hem te krijgen. En ik vind ook dat ze ermee moet kappen want Jelle en jij zijn zo schattig en daar moet zij buiten blijven. En anders kom ik af en doe ik haar wat. :B

    Unhearted schreef:
    Ik noem dat geen vriendin meer hoor. :o Zekers niet als ze zich telkens zo gedraagt en echt probeert om hem te krijgen. En ik vind ook dat ze ermee moet kappen want Jelle en jij zijn zo schattig en daar moet zij buiten blijven. En anders kom ik af en doe ik haar wat. :B
    :f
    maar ik denk dat ik het zal laten rusten ofzo.. en als we nog es weggaan en ze doet weer zo kut enzo dat ik dr es met dr over zal praten.. nouja denk dak meer zal uitvliegen tegn dr maar swat..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een ***kind.
    Sorry hoor, maar jij bent veel beter waard dan zo
    iemand.
    Kan je echt geen vriendin noemen.
    Ik zou haar echt facking erg gaan negeren.

    Dat gaat echt gwn regelrecht te ver!
    Dat is zeker geen 'vriendin'.
    Ze moet gwn aanvaarden dat het jóú vriend is.
    Ik zou er eens serieus met haar over babbelen,
    en als je vriend haar echt niet moet,
    zou hij dat ook eens moeten zeggen,
    misschien komt de boodschap dan over,
    dit gaat écht wel te ver hoor.

    x.