• Nou heb ik een probleempje..
    Ik heb het gevoel dat een vriendin, nou ik ben niet zo zeker of ik haar zo nog wil noemen, achter mijn vriendje aanloopt.
    Like toen we net iets hadden was bijna iedereen hartstikke blij voor ons.. maar zij keek niet bepaald gelukkig enzo.. Ze probeerde me dan een tijdje te negeren, terwijl ik hartstikke me best deed om met haar bezig te zijn en niet al mijn aandacht aan mijn vriendje te geven..

    Maar na een tijdje was ik het zo beug dat ik het maar zo liet. Dus toen begon ze tegen de mensen te vertellen dat ik haar liet vallen en geen tijd meer voor dr had enzo.. en begon ze mij uit te schelden via haar nick enzo.. wat ze wel al vaker deed maar daar lag ik niet echt wakker van...

    Tijdens de examens begon ze toch weer wat tegen me te praten enzo en ik dacht dat ze het misschien na een maand eindelijk ging aanvaarden dat we iets samen hadden enzo en ze zat op te scheppen hoe leuk ze het wel niet vond dat ze voor dr zus dr verjaardag een verrassingsfeestje gingen houden in dr favoriete plekje in Brugge.. nouja echt the place to be volgens haar...

    Maar dan moet ik wel horen dat ze aan mijn liefje zegt dat ze het daar hartstikke saai gaat vinden tussen die oudere mensen.. en dan vraagt ze aan hem of ze anders int stad wat konden rondhangen.. maar die kon dus niet omdat ie moest op zn broer passen.. Kom ik achteraf te weten dat ze het alleen aan hem vroeg enzo..

    Dan zit ze als we weggaan gewoon met hem te flirten voor mijn gezicht en zijn trui te vragen omdat ze het koud geeft terwijl ik dan als ze weggaat ziet dat ze haar vest uit dr zal haalt ><
    Ook wanneer we oogcontact met elkaar maken en elkaar wat uitdagende blikken geven probeert ze telken zijn aandacht van me af te halen..
    Onlangs was ze zelf boos omdat ik langer weg mocht blijven dan zei en ze wou echt dat ik met dr naar huis ging.. dan begon ze mssz vies te worden omdat ik zei dat ik liever bij mijn vriend wat langer bleef terwijl ik de kans had, want toen ging ik hem een week niet zien enzo en binnekort vertrek ik ook op reis enzo.. echt.

    En nu is zei op reis en stuurt ze een bericht naar hem van dat ze hem gaat missen en dan nodigt ze haar zelf uit voor een filmavond bij hem thuis enzo.. Ik word er echt pissed van.. ze begint echt mn humeur te verpesten enzo..
    Zelf mijn vrienden zeggen dat ze achter hem aanloopt omdat ze zo hard dr best doet dat ze te doorzichtig enzo wordt..

    Gelukkig gaat mijn vriend dr niet op in en zegt hij ook dat ie dr niet moet.. maar als dat zo gezegd mijn vriendin moet zijn, doe je dat toch niet?

    (ja sry maar als ik het kan meedelen aan mensen dan ga ik me telkens beter voelen.. vandaar)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 20:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trafficlight schreef:
    (...)
    en als jij het niet doet dan sta ik woensdag bij dur op de stoep en sla ik dur smoel scheef. (duivel)
    doe gin moeite ze zit in frankrijk
    en maar best anders zou ik me zorgen beginnen maken.. >< want als ze alleen met Jelle op pad zou gaan.. wil ik gwn niet weten wat ze in dr hoofd zou halen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nee, straks probeert ze iets. ôo stel je voor. dan denkt ze: OMG he likes meeeee. en dan probeert ze wat en dan omg, schrikt hij en dan huge fight en jakkie. dat is nooit leuk. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ze is dan inderdaad geen echte vriendin, anders zou ze het wel begrijpen dat je vriendje voor jou heeft gekozen, maar dat doet ze dus blijkbaar niet. laat haar merken dat je het niet langer pikt zo, en als ze daar niet op reageert, confronteer haar ermee, je vriendje hoeft haar niet, hij is niet voor niks met jou samen. praat er met je vriendje over, en met haar. als je vrienden met haar wil blijven, moet ze hiermee ophouden. anders zou ze voor mij geen vriendin meer zijn, ze wil dan toch alleen je vriendje en gebruikt jou. als ik eerlijk ben vind ik dat je haar moet dumpen. en zeggen wat je ervan vindt hoe zij zich tegenover jou en je vriendje gedraagt.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Trafficlight schreef:
    nee, straks probeert ze iets. ôo stel je voor. dan denkt ze: OMG he likes meeeee. en dan probeert ze wat en dan omg, schrikt hij en dan huge fight en jakkie. dat is nooit leuk. ><
    ja ik zei zo tegen Jelle van wedden als ze je kan strikken om alleen weg te gaan dat ze gaat zitten janken bij je en me heelm zwart gaat maken enzo..
    en toen zei ik, nou daar kan ik wel inkomen.. maar ik ga niet toegeven hoor..
    niemand moet dr nog.. ze heeft lielo zitten zwart maken bij thybo en dat is zn liefje gemeen gewoon


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xLoveYouRick schreef:
    ze is dan inderdaad geen echte vriendin, anders zou ze het wel begrijpen dat je vriendje voor jou heeft gekozen, maar dat doet ze dus blijkbaar niet. laat haar merken dat je het niet langer pikt zo, en als ze daar niet op reageert, confronteer haar ermee, je vriendje hoeft haar niet, hij is niet voor niks met jou samen. praat er met je vriendje over, en met haar. als je vrienden met haar wil blijven, moet ze hiermee ophouden. anders zou ze voor mij geen vriendin meer zijn, ze wil dan toch alleen je vriendje en gebruikt jou. als ik eerlijk ben vind ik dat je haar moet dumpen. en zeggen wat je ervan vindt hoe zij zich tegenover jou en je vriendje gedraagt.
    ik moet dr niet meer.. ze doet echt gemeen en is eigenlijk gewoon mijn copycat.. echt ze faked mij, mn zus en dr vriendin.. met onze kleren en onze woordjes.. ze koopt gewoon iedereen om met dr cakejes.. net of ze dr vrienden koopt en soms heb ik echt het gevoel alsof ze me gebruikt.. erg gewoon..
    ik moet dr niet meer.. ze hangt me de keel uit.. ze maakt gewoon mensen zwart bij hun liefjes met dingen van vroeger das gewoon gemeen je doet dat neit.. oude koeien moeten in de gracht blijven, je moet ze dr niet uithalen..

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 20:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ja ik zei zo tegen Jelle van wedden als ze je kan strikken om alleen weg te gaan dat ze gaat zitten janken bij je en me heelm zwart gaat maken enzo..
    en toen zei ik, nou daar kan ik wel inkomen.. maar ik ga niet toegeven hoor..
    niemand moet dr nog.. ze heeft lielo zitten zwart maken bij thybo en dat is zn liefje gemeen gewoon

    uiteindelijk hè. heeft ze alleen zichzelf daarmee, want niemand moet haar nog, dat zei je zelf al. dan heeft ze niemand meer. gewoon laten gaan. jelle die trekt zich er toch niets van aan. :] en zij maakt zichzelf alleen maar gehaat, dus ze komt er vanzelf wel achter als ze geen vrienden meer heeft. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    en als jij het niet doet dan sta ik woensdag bij dur op de stoep en sla ik dur smoel scheef. (duivel)

    Dat is iets wat ik al weken wil doen. :Y)

    Therapy schreef:
    (...)
    Dat is iets wat ik al weken wil doen. :Y)

    samen met bokshandschoenen. ;D
    hou je aan de afspraak keind. (N)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oh ik geef dr wel een peer zonder bokshandschoenen.. en als ze iets in dr hoofd haalt als ik weg bent dan gaan ik en lielo persoonlijk naar dr toe of dr te meppen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trafficlight schreef:
    (...)
    uiteindelijk hè. heeft ze alleen zichzelf daarmee, want niemand moet haar nog, dat zei je zelf al. dan heeft ze niemand meer. gewoon laten gaan. jelle die trekt zich er toch niets van aan. :] en zij maakt zichzelf alleen maar gehaat, dus ze komt er vanzelf wel achter als ze geen vrienden meer heeft. (A)
    feit.. maar toch ik vertrouw dr niet meer..erg gewoon


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    oh ik geef dr wel een peer zonder bokshandschoenen.. en als ze iets in dr hoofd haalt als ik weg bent dan gaan ik en lielo persoonlijk naar dr toe of dr te meppen^^

    Of zal ik je leren hoe je haar binnen een halve minuut KO hebt? :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Of zal ik je leren hoe je haar binnen een halve minuut KO hebt? :'D
    nou heel graag zelf^^
    ik leer wel graag iets bij^^
    en zkr voor dat..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    iemand die zeker niet de prijs voor 'beste vriendin' verdient.
    ik zou er met je vriendje over hebben en meschien ook met dat kind


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    iemand die zeker niet de prijs voor 'beste vriendin' verdient.
    ik zou er met je vriendje over hebben en meschien ook met dat kind
    we hebben het er vaak over.. zoals dit weekend waren we met twee vrienden weg die ook iets met elkaar hebben.. en toen waren we over dr begonnen enzo.. en toen zag ik dat bericht enzo..
    en ze zegt zelf gemene dingen over dat meisje die mee was tegen dr lief.. iedereen weet dat hij haar dat ging zeggen.. nu voelt ze haar natuurlijk door iedereen aangevallen maar zou je neit.. dat kind verdient gewoon geen vrienden ofzo ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)we hebben het er vaak over.. zoals dit weekend waren we met twee vrienden weg die ook iets met elkaar hebben.. en toen waren we over dr begonnen enzo.. en toen zag ik dat bericht enzo..
    en ze zegt zelf gemene dingen over dat meisje die mee was tegen dr lief.. iedereen weet dat hij haar dat ging zeggen.. nu voelt ze haar natuurlijk door iedereen aangevallen maar zou je neit.. dat kind verdient gewoon geen vrienden ofzo ><

    ik zou haar gewoon negeren en uit mijn leven trapeen als ik jou was


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;