• Nou heb ik een probleempje..
    Ik heb het gevoel dat een vriendin, nou ik ben niet zo zeker of ik haar zo nog wil noemen, achter mijn vriendje aanloopt.
    Like toen we net iets hadden was bijna iedereen hartstikke blij voor ons.. maar zij keek niet bepaald gelukkig enzo.. Ze probeerde me dan een tijdje te negeren, terwijl ik hartstikke me best deed om met haar bezig te zijn en niet al mijn aandacht aan mijn vriendje te geven..

    Maar na een tijdje was ik het zo beug dat ik het maar zo liet. Dus toen begon ze tegen de mensen te vertellen dat ik haar liet vallen en geen tijd meer voor dr had enzo.. en begon ze mij uit te schelden via haar nick enzo.. wat ze wel al vaker deed maar daar lag ik niet echt wakker van...

    Tijdens de examens begon ze toch weer wat tegen me te praten enzo en ik dacht dat ze het misschien na een maand eindelijk ging aanvaarden dat we iets samen hadden enzo en ze zat op te scheppen hoe leuk ze het wel niet vond dat ze voor dr zus dr verjaardag een verrassingsfeestje gingen houden in dr favoriete plekje in Brugge.. nouja echt the place to be volgens haar...

    Maar dan moet ik wel horen dat ze aan mijn liefje zegt dat ze het daar hartstikke saai gaat vinden tussen die oudere mensen.. en dan vraagt ze aan hem of ze anders int stad wat konden rondhangen.. maar die kon dus niet omdat ie moest op zn broer passen.. Kom ik achteraf te weten dat ze het alleen aan hem vroeg enzo..

    Dan zit ze als we weggaan gewoon met hem te flirten voor mijn gezicht en zijn trui te vragen omdat ze het koud geeft terwijl ik dan als ze weggaat ziet dat ze haar vest uit dr zal haalt ><
    Ook wanneer we oogcontact met elkaar maken en elkaar wat uitdagende blikken geven probeert ze telken zijn aandacht van me af te halen..
    Onlangs was ze zelf boos omdat ik langer weg mocht blijven dan zei en ze wou echt dat ik met dr naar huis ging.. dan begon ze mssz vies te worden omdat ik zei dat ik liever bij mijn vriend wat langer bleef terwijl ik de kans had, want toen ging ik hem een week niet zien enzo en binnekort vertrek ik ook op reis enzo.. echt.

    En nu is zei op reis en stuurt ze een bericht naar hem van dat ze hem gaat missen en dan nodigt ze haar zelf uit voor een filmavond bij hem thuis enzo.. Ik word er echt pissed van.. ze begint echt mn humeur te verpesten enzo..
    Zelf mijn vrienden zeggen dat ze achter hem aanloopt omdat ze zo hard dr best doet dat ze te doorzichtig enzo wordt..

    Gelukkig gaat mijn vriend dr niet op in en zegt hij ook dat ie dr niet moet.. maar als dat zo gezegd mijn vriendin moet zijn, doe je dat toch niet?

    (ja sry maar als ik het kan meedelen aan mensen dan ga ik me telkens beter voelen.. vandaar)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 20:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)nou heel graag zelf^^
    ik leer wel graag iets bij^^
    en zkr voor dat..

    Sleeper Hold


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik zou haar gewoon negeren en uit mijn leven trapeen als ik jou was
    denk ik dat ik ga doen.. ik moet dr echt niet meer.. wat ze me nu doet kan ik echt niet meer verdragen.. ze is gewoon te vals gewordn


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Sleeper Hold
    hah lol.. don't try it at home..
    maar dat kind is wel een pakkie groter dan mij dus ik zou dr al goed moeten vast hebben om mn armen zo rond dr te slaan x'D hah


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)denk ik dat ik ga doen.. ik moet dr echt niet meer.. wat ze me nu doet kan ik echt niet meer verdragen.. ze is gewoon te vals gewordn

    dat ken ik


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    OOOH MY GOD >.<'
    wa een kutwijf...
    serieus,iemand die uu lief probeert af te pakken is zeker geéén vriendin.
    zeg tegen je vriend dat je het gevoel hebt dat ze hem probeert af te pakken,en dat je het echt niet wilt dat hij met haar zou afspreken,en dat je het graag zou weten wanneer ze hem begint te smsen,op msn lastig te vallen,etc...
    niet omdat je hem wilt controleren,maar omdat je haar echt niet vertrouwt,nuja,hij zal het wel begrijpen ^^

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    OOOH MY GOD >.<'
    wa een kutwijf...
    serieus,iemand die uu lief probeert af te pakken is zeker geéén vriendin.
    zeg tegen je vriend dat je het gevoel hebt dat ze hem probeert af te pakken,en dat je het echt niet wilt dat hij met haar zou afspreken,en dat je het graag zou weten wanneer ze hem begint te smsen,op msn lastig te vallen,etc...
    niet omdat je hem wilt controleren,maar omdat je haar echt niet vertrouwt,nuja,hij zal het wel begrijpen ^^

    x

    ja we hebben het er wel al eens over gehad vant weekend, maar door de woede van dat bericht heb ik denk ik ietsje te slecht gereageerd.. (denk ik..)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een vriendin. Zoiets doe je toch niet. Je kan haar het best zeggen wat er op je maag ligt. Ookal komt dat voor haar hard aan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Passerby schreef:
    (...)
    ja we hebben het er wel al eens over gehad vant weekend, maar door de woede van dat bericht heb ik denk ik ietsje te slecht gereageerd.. (denk ik..)
    zo begrijpt hij dat ge hem graag ziet,en er écht mee zit dat het meisje zo doet (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)zo begrijpt hij dat ge hem graag ziet,en er écht mee zit dat het meisje zo doet (:

    ja mss wel.. maar ik wil het er wel nog es over hebben als ik op reis vertrekt.. want ze komt vroeger dan ik trg en ik weet niet of ze dan met hem zou willen afspreken.. van mij mag ie echt met dr weg enzo.. maar ik wil gewoon niet dat het alleen met haar is, in bende heb ik dr niks op tegen.. maar ik wil gewoon niet weten wat ze in de hoofd zou halen als ze alleen met hem op pad is (huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    ja mss wel.. maar ik wil het er wel nog es over hebben als ik op reis vertrekt.. want ze komt vroeger dan ik trg en ik weet niet of ze dan met hem zou willen afspreken.. van mij mag ie echt met dr weg enzo.. maar ik wil gewoon niet dat het alleen met haar is, in bende heb ik dr niks op tegen.. maar ik wil gewoon niet weten wat ze in de hoofd zou halen als ze alleen met hem op pad is (huil)
    wel ja,als je dat tegen je vriend zegd,en hij ziet je echt graag,en geeft echt om je,dan gaat hij dat zeker niet doen,en zal hij eraan denken aan wat jij hem hebt gezegd ;)


    everybody needs a song.

    Jeezes. Dumpen! ><


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    stom wijf seg... :S


    --

    Dumpeeeeen --' Jij bent meer waard hoor ! Als je nog zo je best probeert te doen om haar oo knog voldoende aandacht te geven !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb zo'n zware pest in dat soort mensen =='
    maarja, als je het gewoon tegen je vriend heb gezegd enzo is het wek goed (:
    je moet haar gewoon negeren, ze is jou niet waart.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Boyiloveyou schreef:
    (...)wel ja,als je dat tegen je vriend zegd,en hij ziet je echt graag,en geeft echt om je,dan gaat hij dat zeker niet doen,en zal hij eraan denken aan wat jij hem hebt gezegd ;)
    mja mss wel..
    maarja ik zie wel zeker :f
    man het is zo erg dat ik zelf over dr droomde vannacht.. maar ik gaf dr wel een mep en dat voelde goed..
    best wel gemeen..

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 17:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?