• Nou heb ik een probleempje..
    Ik heb het gevoel dat een vriendin, nou ik ben niet zo zeker of ik haar zo nog wil noemen, achter mijn vriendje aanloopt.
    Like toen we net iets hadden was bijna iedereen hartstikke blij voor ons.. maar zij keek niet bepaald gelukkig enzo.. Ze probeerde me dan een tijdje te negeren, terwijl ik hartstikke me best deed om met haar bezig te zijn en niet al mijn aandacht aan mijn vriendje te geven..

    Maar na een tijdje was ik het zo beug dat ik het maar zo liet. Dus toen begon ze tegen de mensen te vertellen dat ik haar liet vallen en geen tijd meer voor dr had enzo.. en begon ze mij uit te schelden via haar nick enzo.. wat ze wel al vaker deed maar daar lag ik niet echt wakker van...

    Tijdens de examens begon ze toch weer wat tegen me te praten enzo en ik dacht dat ze het misschien na een maand eindelijk ging aanvaarden dat we iets samen hadden enzo en ze zat op te scheppen hoe leuk ze het wel niet vond dat ze voor dr zus dr verjaardag een verrassingsfeestje gingen houden in dr favoriete plekje in Brugge.. nouja echt the place to be volgens haar...

    Maar dan moet ik wel horen dat ze aan mijn liefje zegt dat ze het daar hartstikke saai gaat vinden tussen die oudere mensen.. en dan vraagt ze aan hem of ze anders int stad wat konden rondhangen.. maar die kon dus niet omdat ie moest op zn broer passen.. Kom ik achteraf te weten dat ze het alleen aan hem vroeg enzo..

    Dan zit ze als we weggaan gewoon met hem te flirten voor mijn gezicht en zijn trui te vragen omdat ze het koud geeft terwijl ik dan als ze weggaat ziet dat ze haar vest uit dr zal haalt ><
    Ook wanneer we oogcontact met elkaar maken en elkaar wat uitdagende blikken geven probeert ze telken zijn aandacht van me af te halen..
    Onlangs was ze zelf boos omdat ik langer weg mocht blijven dan zei en ze wou echt dat ik met dr naar huis ging.. dan begon ze mssz vies te worden omdat ik zei dat ik liever bij mijn vriend wat langer bleef terwijl ik de kans had, want toen ging ik hem een week niet zien enzo en binnekort vertrek ik ook op reis enzo.. echt.

    En nu is zei op reis en stuurt ze een bericht naar hem van dat ze hem gaat missen en dan nodigt ze haar zelf uit voor een filmavond bij hem thuis enzo.. Ik word er echt pissed van.. ze begint echt mn humeur te verpesten enzo..
    Zelf mijn vrienden zeggen dat ze achter hem aanloopt omdat ze zo hard dr best doet dat ze te doorzichtig enzo wordt..

    Gelukkig gaat mijn vriend dr niet op in en zegt hij ook dat ie dr niet moet.. maar als dat zo gezegd mijn vriendin moet zijn, doe je dat toch niet?

    (ja sry maar als ik het kan meedelen aan mensen dan ga ik me telkens beter voelen.. vandaar)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 20:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou zeggen, praat met die 'vriendin', met je vriendje erbij. Of alleen met haar, alhoewel dat me niet zo verstandig lijkt. Waarschijnlijk gaat ze boos worden, alles ontkennen en.. Nouja, je weet wat ik bedoel. Eigelijk weet ik niet wat ik zou doen in zulke situaties. Eigelijk moet ik maar geen tips geven. Ik wens je veel succes met de tips van mensen die hier wèl verstand van hebben. En nog een ding;
    Ga niet meer met die trut om.

    X


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    nana omda je over die cakejes begint. Wat volgens mij wel een duidelijk teken moet zijn voor der dat jelle haar niet moet is da hij die cakejes weigerd. Jelle die eten weigerd dan klopt er echt wel iets nie x'D


    For once I want to be the car crash.

    Passerby schreef:
    (...)mja mss wel..
    maarja ik zie wel zeker :f
    man het is zo erg dat ik zelf over dr droomde vannacht.. maar ik gaf dr wel een mep en dat voelde goed..
    best wel gemeen..

    hahaa ^^
    najaa,zolang je het maar in je droom doet,en niet in het echt is er geen probleem :D


    everybody needs a song.

    fireflightx schreef:
    nana omda je over die cakejes begint. Wat volgens mij wel een duidelijk teken moet zijn voor der dat jelle haar niet moet is da hij die cakejes weigerd. Jelle die eten weigerd dan klopt er echt wel iets nie x'D
    Ina besef je wel wat je zegt.. Jelle die eten weigert gebeurt niet.... die kerl eet veel te graag cakejes.. en ie vindt het net zo leuk dat ie niks moet doen vo ze te krijgen.. maar ze heeft de laatste tijd toch geen cakejes meer gemaakt dusja... omg weet je nog van op de bus.. "mag ik naast je zitten.. ik heb cakejes"..
    man ik ging bijna over mn nek ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    hahaa ^^
    najaa,zolang je het maar in je droom doet,en niet in het echt is er geen probleem :D
    ja maar ik heb zin om het int echt ook te doen als ze het niet lam legt.. das het ergste


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze is jou vriendschap niet waard.

    dumpen die handel
    en zeg tegen haar da ge haar goed doorhebt en dat je het echt kotsbeu bent en dat ze moet stoppen om achter u lief aan te lopen

    Hij is van jou en niet van haar

    En misschien moet je zeggen tegen je lief dat hij dat ook tegen haar moet zeggen


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    GoldenDagger schreef:
    dumpen die handel
    en zeg tegen haar da ge haar goed doorhebt en dat je het echt kotsbeu bent en dat ze moet stoppen om achter u lief aan te lopen

    Hij is van jou en niet van haar

    En misschien moet je zeggen tegen je lief dat hij dat ook tegen haar moet zeggen
    mja mss wel.. maar ik weet niet wat ik zal doen als ik dr nog es zie.. als ze haar koest houdt dan doe ik niks.. maar vrienden kan ik echt niet meer met dr zijn.. als ze blijft flirten voor mn gezicht met hem dan gaak waarschijnlijk wel iets doen ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je vriendin is duidelijk jaloers op je, mss heeft ze stiekem ook gevoelens voor je vriend en kan ze er niet tegen dat jij met hem gaat. Je vriendin gedraagt zich echt wel stom maar ja heb je er al eens over gepraat met haar? Mss kom je zo wel meer te weten en ga je haar mss wel begrijpen ook. Als er ruzie is tussen vriendinnen over een jongen kies ik altijd voor de vriendschap, maar mss is dat in jou geval geen goed idee. Want voor mij is vriendschap belangrijker dan een jongen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. .


    Happiness hit her like a train on a track

    Musicbeats schreef:
    Je vriendin is duidelijk jaloers op je, mss heeft ze stiekem ook gevoelens voor je vriend en kan ze er niet tegen dat jij met hem gaat. Je vriendin gedraagt zich echt wel stom maar ja heb je er al eens over gepraat met haar? Mss kom je zo wel meer te weten en ga je haar mss wel begrijpen ook. Als er ruzie is tussen vriendinnen over een jongen kies ik altijd voor de vriendschap, maar mss is dat in jou geval geen goed idee. Want voor mij is vriendschap belangrijker dan een jongen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. .
    mja toen ik goeie vrienden was met die jongen kon ze het ook al niet verkroppen.. ze maakte me belachelijk bij hun om zelf bij hun te horen.. maar die vonden haar niet zo leuk omdat ze zo hard dr best deed om dr bij te horen in plaats van gewoon haarzelf de zijn.. en ze heeft echt een kutkarakter.. ik ben net alleen dr vriendin als ze me nodig heeft.. bedoel de laatste tijd ging ze zo met dr rug scheef naar me zitten in de lessen.. erg gewoon ><
    en ik zie die jongen echt graag..
    en als het ooit tussen ons gedaan zou zijn.. is de kans wel groot dat we goeie vrienden zullen blijven, want we waren voordien ook al close met elkaar.. en dat kon ze ook niet goed verkroppen dat ik zo goed met hem overeen kwam


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ja maar ik heb zin om het int echt ook te doen als ze het niet lam legt.. das het ergste
    ja maar,je vriend zal je miss een beetje extreem vinden,mocht je vechten met het meisje,omdat -en het is wss juist- het gevoel hebt dat ze hem probeert af te pakken.
    hij zal dan vinden dat je overdrijft,en dat willen we ook niet he ^^

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)ja maar,je vriend zal je miss een beetje extreem vinden,mocht je vechten met het meisje,omdat -en het is wss juist- het gevoel hebt dat ze hem probeert af te pakken.
    hij zal dan vinden dat je overdrijft,en dat willen we ook niet he ^^

    x
    ja idd daarom wil ik dat ze het stopt.. omdat ik bang ben dat ik wa ga doen en te overact --'
    pff


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ja idd daarom wil ik dat ze het stopt.. omdat ik bang ben dat ik wa ga doen en te overact --'
    pff
    maar zeg het dan allemaal tegen je vriend (:
    en hij zal het begrijpen en er niet mee afspreken ;)
    laat ook duidelijk merken hoe je erover denkt enzoo...
    En wat er zou kunnen gebeuren mocht ze dit gedrag nog lang volhouden ...


    everybody needs a song.

    Passerby schreef:
    (...)Ina besef je wel wat je zegt.. Jelle die eten weigert gebeurt niet.... die kerl eet veel te graag cakejes.. en ie vindt het net zo leuk dat ie niks moet doen vo ze te krijgen.. maar ze heeft de laatste tijd toch geen cakejes meer gemaakt dusja... omg weet je nog van op de bus.. "mag ik naast je zitten.. ik heb cakejes"..
    man ik ging bijna over mn nek ><

    Kweet jelle kan geen eten weigeren (zkr als hij er niks voor hoeft te doen. Ze ramt ze ver in z'n strot) Ma het zou wel een heel duidelijk teken zijn naar haar toe. Ma er zijn nog genoeg andere manieren om het haar duidelijk te maken
    zag het aan je gezicht. Ik dacht ook dat ik het ging krijgen, ze denkt echt dat ze alles kan bereiken met haar cakejes.


    For once I want to be the car crash.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)maar zeg het dan allemaal tegen je vriend (:
    en hij zal het begrijpen en er niet mee afspreken ;)
    laat ook duidelijk merken hoe je erover denkt enzoo...
    En wat er zou kunnen gebeuren mocht ze dit gedrag nog lang volhouden ...
    mja mss wel.. maar het zou handig zijn als ik hem nog mocht zien... want va, mn stiefpa mag ik hem niet meer zien voor ik vertrek (huil) dan zie ik hem 3 weken niet meer.. ik zit hier gewoon te janken


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?