In Duitsland synchroniseerde Bill Kaulitz van Tokio Hotel (Arthur) en Nena (prinses Selenia) de film. Verdere voortzettingen zijn gepland met ‘Arthur und die Rache des Maltazard’ eind 2009 en ‘Arthur und der Krieg der zwei Welten’ in 2010. Aktueel zijn er geen verdere details bekend.
Bron: moviejones.de
Dus eigenlijk, als ik het zo oppervlakkig bekijk. Is het een overduidelijke ‘ja’ én een overduidelijke ‘nee’.
Wie zal het zeggen.. We zullen geduldig af moeten wachten. Maar áls Bill mee zou werken aan het project hebben we wel weer twee animatie-bill-films waar we naar uit kunnen kijken.
Ich bin gespannt!
EDIT: De andere versies (andere landen) komen binnenkort al uit, maar de duitse versie is uitgesteld. Dit lijkt me, zodat Bill tijd krijgt de stem in te spreken. Kan me geen andere duidelijke reden bedenken.
DUBBEL EDIT: Er word voor me nagevraagd bij Nena of ze nu wel of niet gaat meewerken, die praat toch wel der mond voorbij. Ook wat betreft Kaulitz zijn positie. Ik laat het wel horen als ik het weet :')
===============
EDIT 07.08: Officieel, 26.11 komt de film in de duitse bioscopen. Of Nena erin zit weet ik nog steeds niet want daar heb ik nog niks van gehoord. Maar Bill is in ieder geval weer van de partij!
[ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 21:51 ]
Wie du mir, so ich dir.