• Dus, mijn vroegere bff gedroeg haar de laatste tijd echt heel érg bot tegen me. Als ik maar iets zei, snauwde ze me af. En als ik vroeg wat er was, kreeg ik de volle lading van geschreeuw en gevloek dat ik mijn mond moest houden.

    Nu zet ik op mijn Netlog een foto van een super goede vriendin, zegt ze tegen mij; 'Nu voel ik me bedrogen. -__-' Maar dat snapte ik niet, want ze zei zelf tegen mij; ik wil geen bf meer hebben of zijn van jou, omdat ik vind dat dat alleen maar problemen bezorgde. Dus vroeg ik waarom ze haar zo bedrogen voelde. Ik zei ook dat ik de tijd van vroeger hardstikke mis. Omdat we abnormaal veel uit elkaar zijn gegroeid. En ineens krijg ik een bericht van:
    'F*ck! Ga je nu eens ophouden. Je weet helemaal niet hoe het is in een instelling! Je weet niets van mij! We zijn gewoon uit elkaar gegroeid, deal with it!'

    Tegen iedereen gedraagd ze zich zo jaloers, als er iemand op de foto van haar lief; 'lekker.' schrijft gaat ze al naar die persoon haar netlog om te zeggen dat hij al bezet is en dat ze van hem moet blijven. (like, ze zegt alleen 'lekker of heet' is dat zo erg dan?)

    Maar wat heeft die instelling nu weer te maken met mij? Ben ik nu de enige die vind dat ze haar niet moet afreageren op mij? Ik snap dat ze het moeilijk heeft, maar vroeger was ze anders. Ze zit al heel haar leven in een instelling. Ik haat het wanneer ze zit te roepen naar mij, of me uitscheld. Net alsof ik er wat aan kan doen hoe haar leven nu is.

    -We hadden zelf al eens afgesproken en ze had geen zin om te komen, dus kwam ze maar niet af, zonder mij te verwittigen-

    Ik weet dus niet wat ik met haar moet aanvangen. -zucht-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:25 ]


    You'll never dream alone. <3

    Dumpen ><
    Zowiezo.


    You'll never ever ever be mine.

    dat jij dit pikt?!

    ik zou haar zelf uitschelden , zelfs fysiek geweld gebruiken .. maar dat ben ik

    je bent buitengewoon als je dat over je laat gaan , ik zou geen contact meer met haar opnemen , zo'n vriendin is het niet waard <3
    succes


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb ook zo'n "geweldige" vriendin gehad. Toen kwam ik na 10 jaar vriendschap erachter, dat ik plots niet meer goed genoeg voor haar was.

    Als ik lees wat zij allemaal zegt en schrijft, zou ik haar niet meer als vriendin willen. Sorry, maar als ze je zo gaat uitschelden, dat pik je toch niet?

    Ik zou het gewoon laten rusten. Even geen contact met haar.


    Think before you act.