• Dus, mijn vroegere bff gedroeg haar de laatste tijd echt heel érg bot tegen me. Als ik maar iets zei, snauwde ze me af. En als ik vroeg wat er was, kreeg ik de volle lading van geschreeuw en gevloek dat ik mijn mond moest houden.

    Nu zet ik op mijn Netlog een foto van een super goede vriendin, zegt ze tegen mij; 'Nu voel ik me bedrogen. -__-' Maar dat snapte ik niet, want ze zei zelf tegen mij; ik wil geen bf meer hebben of zijn van jou, omdat ik vind dat dat alleen maar problemen bezorgde. Dus vroeg ik waarom ze haar zo bedrogen voelde. Ik zei ook dat ik de tijd van vroeger hardstikke mis. Omdat we abnormaal veel uit elkaar zijn gegroeid. En ineens krijg ik een bericht van:
    'F*ck! Ga je nu eens ophouden. Je weet helemaal niet hoe het is in een instelling! Je weet niets van mij! We zijn gewoon uit elkaar gegroeid, deal with it!'

    Tegen iedereen gedraagd ze zich zo jaloers, als er iemand op de foto van haar lief; 'lekker.' schrijft gaat ze al naar die persoon haar netlog om te zeggen dat hij al bezet is en dat ze van hem moet blijven. (like, ze zegt alleen 'lekker of heet' is dat zo erg dan?)

    Maar wat heeft die instelling nu weer te maken met mij? Ben ik nu de enige die vind dat ze haar niet moet afreageren op mij? Ik snap dat ze het moeilijk heeft, maar vroeger was ze anders. Ze zit al heel haar leven in een instelling. Ik haat het wanneer ze zit te roepen naar mij, of me uitscheld. Net alsof ik er wat aan kan doen hoe haar leven nu is.

    -We hadden zelf al eens afgesproken en ze had geen zin om te komen, dus kwam ze maar niet af, zonder mij te verwittigen-

    Ik weet dus niet wat ik met haar moet aanvangen. -zucht-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:25 ]


    You'll never dream alone. <3

    Vleermuisjeh schreef:
    Gewoon zeggen je wou geen vriendin meer zijn best, Val me niet lastig of wat dan ook! Als jij vind dat we uit elkaar zijn gegroeid best, Maar ik ben geen pispaal. En misschien moet je en eens naar je zelf kijken en dan je mond optrekken., Gaa je zoo door dan kan je alles vergeten. Dan wil ik dat je me ook echt met rust laat!

    Zeg dat maar eens heb ik ook gedaan toen begon ze pas te beseffen dat ze fout zat! ;) Zoo niet normaaldoen gewoon negeren of haar een keer flink de waarheid zeggen,

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ze was wel altijd het popu type en ik altijd een buitenbeentje. En met haar praten zal moeilijk gaan aangezien ze koppig is als een ezel. En ik mag haar lief niet, want dat is zo'n heel afschuwelijk grof, agressief, 17-jarige knul.


    Heeft dat er veel mee te maken, dat jij het buitenbeetje bent/was en zij het populaire type?
    ik bedoel maar, ikzelf zou geen vriendin willen die zich zo gedraagt. Vriendinnen moeten elkaar kunnen begrijpen en er voor elkaar zijn en dat soort zaken. Ze horen zich niet beter dan elkaar te voelen, zoals jouw 'vriendin'.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Wat een irritant kind.
    Ze is je niet waard (:

    dude, what's her problem? O___o


    we've only said goodbye with words

    Sorry dat ik het vraag maar waarom zit ze in die instelling, ik snap het wel als je het niet wilt zeggen het is natuurlijk jou eigen keuze maar dan kan ik je misschien beter helpen...


    Only losers can act the way you do

    Dat is echt wel zielig van haar.
    Ik zou heer gewoon duidelijk maken dat ze je met rust moet laten als er toch geen zinnig woord uit haar mond komt, dat ze normaal met je moet omgaan, ookal zijn jullie geen vriendinnen meer, en anders zou ik haar toch proberen negeren hoor. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Bewijst maar weer eens dat niet iedere friendship forever is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NumbHero schreef:
    Ik denk dat ze een beetje in de knoop zit met haarzelf.
    Ookal reageert ze raar en jaloers en afstandig enzo , het is tog je vriendin ,en als er iets met haar aan de hand is kun je haar misschien beter even laten rusten en daarna proberen met haar te praten. Er zijn wel meer kinderen die iedereen buitensluiten en kattig gaan doen en zo als ze problemen hebben..


    idd


    We can only learn to love by loving.

    Breakfast schreef:
    @ RUBYx
    -Ik weet niet of dat zou lukken- Want ze was echt wel een goede vriendin waar ik altijd naar toe kon. En nu.. ze gaat opeens de hele andere kant op. Niet echt de goede kant. Ze denkt dat ze alles is, heeft opeens al hét gedaan en rookt. -Dat kind is nog maar nét 13 geworden!-

    Ik had ook zo'n vriendin. Vroeger de beste maatjes, maar nu rookt ze, gaat ze met verkeerde vrienden om, drinkt zich helemaal kapot, en ga zo maar door. Gevolg: Ik heb helemaal geen contact meer met haar. Als ik haar tegenkom, zeg ik geen eens meer 'Hoi', bang voor een lading scheldwoorden.
    Misschien zijn jullie echt gewoon uit elkaar gegroeit, en moet je op zoek naar andere vrienden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    laat dr vallen ze is je niet waard..
    zo iemand kan je gewoon niet als beste vriend beschrouwen.. ze is veel te gemeen ook al zit ze in een instelling


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Hmm, das niet zo leuk nee, inderdaad.
    Misschien als ze op msn komt, zonder iets anders te zeggen, je verhaal tegen haar doen?


    Ze komt niet meer op msn. En ik denk niet dat ze me blokt. Want volgens haar is blokken zinloos. (met andere woorden, als je volgens haar iemand blokkeert is het net alsof je bang voor die persoon bent en al die toestanden..) Dus mij zal ze wel niet blokeren.


    You'll never dream alone. <3

    Vleermuisjeh schreef:
    Gewoon zeggen je wou geen vriendin meer zijn best, Val me niet lastig of wat dan ook! Als jij vind dat we uit elkaar zijn gegroeid best, Maar ik ben geen pispaal. En misschien moet je en eens naar je zelf kijken en dan je mond optrekken., Gaa je zoo door dan kan je alles vergeten. Dan wil ik dat je me ook echt met rust laat!

    Zeg dat maar eens heb ik ook gedaan toen begon ze pas te beseffen dat ze fout zat! ;) Zoo niet normaaldoen gewoon negeren of haar een keer flink de waarheid zeggen,


    En wat als ik haar dan voorgoed kwijt ben? :X


    You'll never dream alone. <3

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Heeft dat er veel mee te maken, dat jij het buitenbeetje bent/was en zij het populaire type?
    ik bedoel maar, ikzelf zou geen vriendin willen die zich zo gedraagt. Vriendinnen moeten elkaar kunnen begrijpen en er voor elkaar zijn en dat soort zaken. Ze horen zich niet beter dan elkaar te voelen, zoals jouw 'vriendin'.


    Maar ik heb toch zo'n gevoel dat ze alleen maar met mij omging omdat ze haar dan beter voelde. Ik dacht vroeger altijd als ze ruzie had met andere popu mensjes, dat ze gewoon ging naar mij om haar hart te luchten.

    Maar nu twijfel ik. Misschien ging ze alleen met mij om, om haar beter te voelen en groter te voelen dan mij. :'s


    You'll never dream alone. <3

    CherryLoser schreef:
    Sorry dat ik het vraag maar waarom zit ze in die instelling, ik snap het wel als je het niet wilt zeggen het is natuurlijk jou eigen keuze maar dan kan ik je misschien beter helpen...


    Haar vader en moeder hadden een breuk, en wisten niet wat ze met haar op moesten vangen. Toen heeft de rechter beslist om haar in een instelling te brengen, aangezien haar moeder 'geen tijd' voor haar had. Voor de rest beslist de rechter wat zij mag doen en hebben haar ouders niets meer over haar te zeggen. Behalve als ze in het weekend bij haar zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 19:17 ]


    You'll never dream alone. <3

    Ik had ook steeds ruzie met (nu niet meer een vriendin) vriendin. Ik was paar weken terug nog bij haar en toen zaten mijn ouders met die van haar te praten bij haar buiten en toen wou ik daar ook ff heen, ja we waren op die stikheette zolder van haar, toen zei ze dat ik dat dat niet mog. En toen we laatst bij de Rietplas liepen toen legde ze haar hand op mijn rug ik dacht echt zo van; blijf van me af! En nu heb ik gelukkig hoop ik geen contact meer met dat mens. Ben dr helemaal zat, zoiets had ze ook met een andere vriendin van me geflikt, zij moest persé met haar mee naar de andere locatie van school en dat wou ze niet omdat bijde b locatie haar klas was en toen werd dat mens boos. Geen wonder dat ze geen vrienden heeft ;D. Maar als ik jou was zou ik rustig vragen wat er aan de hand is en anders negeren.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus