Ja, volgens mij was diegene die Perkamentus in Harry Potter speelt toch al dood?
Had ik eens ergens gelezen,
en nu zie ik making off van de zesde film en het is nog steeds dezelfde
Ik dacht dat hij dood was,
of heb ik het nu helemaal verkeerd?
- Home
- Forum
- Multimedia
- Ik dacht dat die dood was? O.O
Ik dacht dat die dood was? O.O - Multimedia
-
12 juli 2009 - 22:3712 juli 2009 - 22:57
Haha, nu ik eraan denk. Ik ga zo meteen het zesde boek nog een keer herlezen, zodat ik weer een beetje weet waarover de film woensdag zal gaan. - Gaat boek onder stof vandaan halen. -
12 juli 2009 - 22:59Immortal schreef:
(...)
*kucht* 6
Want in 7 issie er al niet meer
en dat van die spoilers was over het algemeen bedoelt
Ja I know, maar het was in de Hersenpan ^^ [/SPOIL]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
12 juli 2009 - 23:00ThePhenom schreef:
(...)
Ja I know, maar het was in de Hersenpan ^^ [/SPOIL]
Ok
*gaat het boek 7 maar eens uit de boekenkas halen*Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
12 juli 2009 - 23:02Immortal schreef:
(...)
Ok
*gaat het boek 7 maar eens uit de boekenkas halen*
Zou ik ook maar eens doen ^^
Maar Harry kreeg die herinneringen van Sneep toen... zeg ik niet en toen ging hij kijken. Hij zag Perkamentus en Sneep dus ruziemaken op een heuvel ^^Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
12 juli 2009 - 23:25Exception schreef:
Ik vind ze persoonlijk absoluut niet op elkaar lijken en Richard Harris (uit 1 en 2) vind ik een veel beter Perkamentus dan Micheal Gambon (uit de rest van de films). Hij heeft meer de looks, straalt Perkamentus meer uit en zijn stem is beter.
(...)
Oh, oké, dan had ik het toch goed.
Maar euhm, ik merk geen verschil? x'D
I mean, het lijkt dezelfde, qua uiterlijk, toch?
Plus de kostuums die hij droeg als Perkamentus zijn meer Perkamentusachtig dan de kostuums die Micheal Gambon draagt.
En hier zijn foto's:
Richard Harris
Micheal Gambon
EN: Micheal heeft veel te weinig het brilletje op dat Perkamentus symboliseert ._.[ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 23:42 ]
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
12 juli 2009 - 23:50Meadow schreef:
Je ziet het aan het gezicht en ik weet niet, maar de eerste komt me veel aardiger over dan de tweede.13 juli 2009 - 1:11Perkamentus in deel 1 en 2 is gestorven. Vanaf deel 3 speelt iemand anders hem.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
13 juli 2009 - 1:14Ik had geen idee dat hij dood was, ik heb echt geen verschil gemerkt en heb wel is all films achter elkaar gezien nou ja elke dag een film dan rond oud en nieuw was dat zonden ze uit op 1 van de zenders op tv maar ja niks gemerkt
Be yourself and not someone else!
13 juli 2009 - 1:14Je zou het verschil niet zien als je ze niet zou vergelijken.x;
ok