• Ja, volgens mij was diegene die Perkamentus in Harry Potter speelt toch al dood?
    Had ik eens ergens gelezen,
    en nu zie ik making off van de zesde film en het is nog steeds dezelfde O.o

    Ik dacht dat hij dood was,
    of heb ik het nu helemaal verkeerd?

    de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een ander ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een ander ;)

    Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Immortal schreef:
    de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een ander ;)

    Oh, oké, dan had ik het toch goed.:Y)
    Maar euhm, ik merk geen verschil? x'D
    I mean, het lijkt dezelfde, qua uiterlijk, toch? XD

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).

    Ik merk geen verschil... -ofwel ben ik gewoon stom dat ik het niet zie xd-

    Je ziet het aan het gezicht en ik weet niet, maar de eerste komt me veel aardiger over dan de tweede. :X


    Let the Night embrace you

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).

    Ja inderdaad dat vindt ik ook. maar perkamentus is wel eens boos maar ik ga niet zeggen wrm want dan ga ik veel spoilers zetten :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een ander ;)
    Ik zag geen verschil lol! :$


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    De 1e was veel beter. (huil)
    Maarjha na dit deel zijn we van deze acteur af :Y)


    -

    Meadow schreef:
    Je ziet het aan het gezicht en ik weet niet, maar de eerste komt me veel aardiger over dan de tweede. :X

    Ohja, nu je het zegt.:Y)
    Ik heb net wat opgezocht en ik merk het wel nu.

    @Meadow: Dat idee heb ik dus ook, naast het feit dat ik de nieuwe gewoon een dikke chagrijn vind xD

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja inderdaad dat vindt ik ook. maar perkamentus is wel eens boos maar ik ga niet zeggen wrm want dan ga ik veel spoilers zetten :P

    Eh, ik heb de complete trilogie in de kast staan, en al minstens 10 keer doorgelezen, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat hoor. En ja hij is wel eens kwaad, maar meestal toont hij dat op andere manieren dan normaal. Waar andere mensen gaan schreeuwen, wordt Perkamentus dan heel kil zoals bijvoorbeeld tegen Sneep, eind deel 7 ^^ Maar die eerste straalde dat ook echt uit, de nieuwe geeft met niet echt het idee dat hij Perkamentus is.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 22:50 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Selfdestruct schreef:
    De 1e was veel beter. (huil)
    Maarjha na dit deel zijn we van deze acteur af :Y)

    nu klinkt het net alsof je de acteur slecht vindt :X
    Ik vindt de acteur totaal niet slecht.
    Ik bedoel doe dat maareens zo'n grote rol spelen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ThePhenom schreef:
    @Meadow: Dat idee heb ik dus ook, naast het feit dat ik de nieuwe gewoon een dikke chagrijn vind xD

    (...)
    Eh, ik heb de complete trilogie in de kast staan, en al minstens 10 keer doorgelezen, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat hoor. En ja hij is wel eens kwaad, maar meestal toont hij dat op andere manieren dan normaal. Waar andere mensen gaan schreeuwen, wordt Perkamentus dan heel kil zoals bijvoorbeeld tegen Sneep, eind deel 7 ^^ Maar die eerste straalde dat ook echt uit, de nieuwe geeft met niet echt het idee dat hij Perkamentus is.

    *kucht* 6
    Want in 7 issie er al niet meer :X
    en dat van die spoilers was over het algemeen bedoelt :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    euhm ja..? toch? ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).

    Eens, ik vind de nieuwe slecht gecast.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Immortal schreef:
    (...)
    *kucht* 6
    Want in 7 issie er al niet meer :X
    en dat van die spoilers was over het algemeen bedoelt :Y)

    In het grootste deel van de 7, speelt hij nog wel mee.