• haij men ouders zijn gescheiden toen ik klein was en ze hebben me pas verteld dat ik een broer heb maar ik mag niks van hem weten en waar hij woont ik weet niet hoe ik me ouders moet overhalen om men broer te zien:(:(:(:(

    Dreigen, kan helpen,!!!


    *He's the one.

    Dreigen, kan helpen,!!!

    Inderdaad. Dat meot lukken, (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dreigen, kan helpen,!!!

    maar het erge is dat hij bij men vader woont en ik ben mishandeld door men vader en darom mag ik niet:(:(:(maar ik wil men broer zo graag zien:(:(:(

    Vraag aan je moeder of ze eens kan regelen dat je broer naar jullie komt of jullie spreken ergens af zonder je vader.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    haij men ouders zijn gescheiden toen ik klein was en ze hebben me pas verteld dat ik een broer heb maar ik mag niks van hem weten en waar hij woont ik weet niet hoe ik me ouders moet overhalen om men broer te zien:(:(:(:(
    thnx voor jullie hulp


    (A)

    (...)

    O my god :O
    DREIGEN EN ZEUREN


    Take My Hand Take A Breath ...

    ga anders zeggen,,

    waarom hielden jullie het voor me achter? haten jullie mij? als het zo moet .... loop ik weg van huis


    :P dat deed ik xD

    ga anders zeggen,,

    waarom hielden jullie het voor me achter? haten jullie mij? als het zo moet .... loop ik weg van huis


    :P dat deed ik xD

    Juaa ! Zoo ! Das n goeiee ! xD !
    Dreigen & als het niet lukt dreigen dat je wegloopt ! xD

    Niet dreigen, dat is het stomste wat je kunt doen, want daardoor komt de meeste narigheid("Ik loop weg hoor" "Doe je dat toch lekker" )
    Ik denk dat je er gewoon niks aan kan doen. Dit is wat je ouders wilden en tegen hun wil kan je niet op

    Niet dreigen, dat is het stomste wat je kunt doen, want daardoor komt de meeste narigheid("Ik loop weg hoor" "Doe je dat toch lekker" )
    Ik denk dat je er gewoon niks aan kan doen. Dit is wat je ouders wilden en tegen hun wil kan je niet op


    Denk ik ook :)

    niet dreigen.
    Zeg dat het je broer is..JE BROER ..HALLO?!
    je hebt tog het recht om je BROER te zien ?!
    het is wel jou broer he :'D
    Vraag wrm ze zo dom bezig zijn -.-
    ze zeggen het maar je mag hem niet zien?:S
    DOOM.


    don't Worry...Be gay.

    thnx voor jullie reacties(K)

    Ik heb de naam even verandert want zo lijkt het alsof er iets heel erg verschrikkelijks is gebeurd, en zo zal jij het misschien wel vinden maar er zijn ook mensen die dan denken, is dit het?!

    ik heb ook zoiets gehad 6 jaar geleden vertelde m'n ouders mij en m'n broer dat we een grote zus hebben,
    maar we mochten haar niet zien :S toen zijn we de hele tijd over haar begonnen zo van als we bijvoorbeeld muziek op zette "zeg zou onze zus hier ook van houden" of "lijk ik eigenlijk op haar" een paar vrienden hielpen ook mee door steeds te vragen "en hoe is het met jullie zus? " of ze zeiden "ook stom dat jullie haar niet mogen zien " daar werden m'n ouders uiteindelijk zo gek van en toen hebben we haar ontmoet