• Hahaha, moet je lezen.
    Lady Gaga was altijd al iets apart qua kleding, maar die uitspraken o.o Ghehe. Óf zo is ze gewoon, en dan is ze niet aan de crack :Y) xx


    I'd rather go naked than wear fur.

    ze was eens ergens en daar was ze totaal stoned dus ik vind dat het kan. maar ze is neit helemaal 100% in haar boven kamer denk ik. heb je in pokerface gezien ze draagt

    LATEX
    dat doe je toch niet. kom op het is neit eens in.


    Love sheds light one the darkest of times

    het zou me niks verbazen als ze hiervoor een prostituee was. XD But hey, who cares. Lady GaGa is the shit.


    "Let them eat cake!"

    KeareChan schreef:
    het zou me niks verbazen als ze hiervoor een prostituee was. XD But hey, who cares. Lady GaGa is the shit.
    ze was hiervoor ook stripper.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind haar kleren niet echt helemaal kloppen nee xD en ik geloof wel dat ze aan de crack is xD maar ik vind dr liedjes wel leuk :P


    If there was no music. There was no me.

    Ik vind haar zo fake als het maar zijn kan


    Got up on the wrong side of life today

    Sorry hoor maar volgens mij is die ni goed in haar hoofd.De outfit die ze daar aan heeft is echt belachelijk.Maar dat is nog niks vergeleken toen ze in Paris ging shoppen met haar vriendin. in een hoerenpakje Alsjeblieft seg.En dan staat ze ervan versteld dat ze een boete krijgt omdat ze te bloot over straat loopt . Ach en dan die uitspraken...Die zit echt aan de drugs.

    geen twijfel mogelijk...


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Yackie schreef:
    ze was eens ergens en daar was ze totaal stoned dus ik vind dat het kan. maar ze is neit helemaal 100% in haar boven kamer denk ik. heb je in pokerface gezien ze draagt (...) dat doe je toch niet. kom op het is neit eens in.
    draag jij dan alles wat in is

    - sarcasme
    - die fotograven hun zin geven
    - lol hebben,

    je weet niet eens of het gezegd is of hoe.

    :] maar wel grappig. haha.

    Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.

    Ik vind haar arrogant, en gewoon belachelijk, haar muziek is goed maar daar houd het dan ook op

    Call this a pokerface.


    Broken, Beat and Scarred

    goddame, wat boeit het?
    en hoezo fake?

    en latex is cool :]
    (krul)

    oeh Metro Station was dr ook :9~

    Maar lady gaga is gewoon raar maar ze heeft wel leuke liedjes xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind haar ze niet helemaal op een rijtje hebben x)

    Haar muziek is goed

    Maar ze is echt gek !!