• Hahaha, moet je lezen.
    Lady Gaga was altijd al iets apart qua kleding, maar die uitspraken o.o Ghehe. Óf zo is ze gewoon, en dan is ze niet aan de crack :Y) xx


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik zag het ookal volgens mij is ze niet aan de crack (ofwel op de manier waarop ze soms kijkt)
    maar zo is ze nou eenmaal ze is een beetje vaag met die astronautenpakjes x]

    omg het is officeel die is gek


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    BonDuElle schreef:
    ik zag het ookal volgens mij is ze niet aan de crack (ofwel op de manier waarop ze soms kijkt)
    maar zo is ze nou eenmaal ze is een beetje vaag met die astronautenpakjes x]

    Hahaha, ja idd.


    I'd rather go naked than wear fur.

    oke, x'D
    die is niet helemaal lekker volgens mij..x'D

    egt ik vind het astronautenpakjes vooral in pokerface xD

    Kan ze daar wel iets door zien? (nerd)

    Trouwens, ik vind dit nog niets tegenover haar 'BH'!
    Allez ja, je tepels afplakken met zwarte plakband is voor haar toch een BH. (krul)


    Let the Night embrace you

    wat heeft ze eigenlijk aan..x'D :Y)

    Ze draait gewoon door daar haar beroemdheid en aandacht. Ze wilt gewoon nog meer en beseft dat ze zich als een diva kán gedragen nu ze bekend is dus ze doet dat ook. Het enigste wat ze wilt is geld, aandacht, seks, aandacht, nog meer geld, aandacht, seks, nog meer aandacht en opvallen. Dat is mijn visie van denken, of zoiets. Óf het is gewoon haar stijl, dan heb ik véél respect voor haar, ieder van ons heeft een eigen stijl, sommige durven die niet te dragen maar extravaganter dan dit zal de stijl van de mensen op Q nooit zijn. Je hebt lef nodig om daarin rond te lopen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 21:58 ]


    Only losers can act the way you do

    Meadow schreef:
    Kan ze daar wel iets door zien? (nerd)

    Trouwens, ik vind dit nog niets tegenover haar 'BH'!
    Allez ja, je tepels afplakken met zwarte plakband is voor haar toch een BH. (krul)

    tsjah ik weet niet of ze dat mooi vind, maar ik vind haar heel vaag ookal is haar muziek opzich wel leuk

    Lady gaga is een voos wijf. Heb ik altijd al gevonden,alleen haar muziek is goed. Voor de rest niets [/sorry voor de fans]. Maar eerst vond iedereen haar zo geweldig,en nu beginnen er steeds meer en meer er een soort van afkeer van te krijgen.

    JOYCEVIPx schreef:
    Lady gaga is een voos wijf. Heb ik altijd al gevonden,alleen haar muziek is goed. Voor de rest niets [/sorry voor de fans]. Maar eerst vond iedereen haar zo geweldig,en nu beginnen er steeds meer en meer er een soort van afkeer van te krijgen.

    jaa weet ik ook niet hoe dat komt, miss beginnen er meer mensen te zien hoe ze werkelijk is!
    Mij maakt het niet uit ik ben ook geen geweldige fan maargoed Haar liedje Paparazzi vind ik wel leuk.
    (meer miss nog wel ik heb er nog niet bij nagedacht)

    O my gosh -_-'
    Dat kind is niet te schatten, ik vond haar in het begin al raar/vreemd..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat een gedoe ¬¬
    ik ben wel erger gewend, dus hiervan ben ik niet geschokt

    Ze blijft gewoon hardstikke koel ;x