• Hahaha, moet je lezen.
    Lady Gaga was altijd al iets apart qua kleding, maar die uitspraken o.o Ghehe. Óf zo is ze gewoon, en dan is ze niet aan de crack :Y) xx


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wie belt er het gekkenhuis?


    You're a star in heaven.

    ze heeft het lef ervoor, ik vind dat echt knap van haar :')


    -

    Dat haar lijkt zó fake o.o'


    ok

    omg ze is gewoon eng =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Paris Hilton is erger met haar uitspraken, dus ik zou maar niks zeggen. ;x
    En haar stijl.. tsja, ik vind het vet, maar ieder zijn mening.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Damn. Het gaat om de muziek, niet om hoe ze eruit ziet. (cat) Al vind ik het wel cool. Crack of niet, je moet er ballen voor hebben.


    You move me ......... Kurt

    mein Gott wat heeft die nu voor haar gezicht?:8

    mr ik vind LG wel cool x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Voor Lady Gaga is dat best nog wel normaal. >-<

    Films waarbij iedereen word afgeslacht?


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Films waarbij iedereen word afgeslacht?
    Saw, Hostel. Ziekelijk maar waar, kan het me wel voorstellen (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

dat is grappig ;x


we've only said goodbye with words

vind het wel wat overdreven worden x'D en niet alleen deze uitspraken, ook andere, zoals bv 'Ik wil mijn fans een orgasme bezorgen met mijn muziek, zonder dat ze het met hun hand hoeven doen'
vaaaag mens.. ik denk dat ze gewoon ook (misschien ook niet, ik kan niet voor haar spreken) denkt dat ze veel kan doen en zeggen, omdat fans haar toch wel leuk vinden.. Persoonlijk vind ik het niks.. sommige liedjes zijn wel leuk maar dat is het. (:


The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

Die is Mediageil , ze is ondertussne op 1jaar tijd al 7keer bankroet gegaan, omdat ze meteen al haar geld uitgeeft aan die weirdopakjes. In begin vond ik haar cool, omdat ze anders durft te zijn dan normaal, maar nu vind ik haar maar een Diva. Alle ze denkt nu ze beroemd is dat ze een diva mag uithangen, maar ik durf te wedden binnen een paar jaar weet niemand meer wie Lady Gaga is, als ze zo voort doet met haar bizar gedrag. En ze zit echt aan de Crack dat heeft ze zelf al toegegeven. Het enige dat voor haar telt is niet haar carriere als zangeres maar haar leven vol geld, Sex, drugs, alcohol en nog veel meer sex!!

xS ze word een ontplofte diva biatch...
eerst was ze nog redelijk
nu s ze egt een stom wicht

En toch blijf ik der cool vinden.


Some people make the world special just by being in it